Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Zeeuwtje68 schreef:ik ging vroeger altijd alleen uit als niemand mee wou, ik heb het altijd goed naar me zin gehad hoor..
je leert altijd wel nieuwe mensen kennen, heb er ook een hoop vrienden aan over gehouden.
waar ik later veel mee uit ging. woonde toen in Zoetermeer.. nu in een gat.. hier is niks te beleven.
maar ja toen was ik 16 en nu 45 nu doe ik het niet meer... lol
Nu zijn mensen niet zo open meer hoor. Ik merk het verschil al duidelijk met 10 jaar geleden, toen ik ook nog uit ging.
Nu is het uitgaan hier sowieso 10x niks, nog een paar kroegen open verder niets. En in die kroegen zitten zeg maar bepaalde groepen. In 1 ervan ouwe mannen, 1 ervan rijke stinkerds, 1 ervan de 14-jarige breezah meisjes, en de rest voor de boeren van omliggende dorpen...
En even naar Antwerpen rijden wil ook niemand, dus helaas!
heb niet veel tijd om topic te volgen maar pb sturen mag altijd ) Winged schreef:dauphine schreef:Hier precies hetzelfde.. Liever op de bank filmpje kijken met een drankje...
Ook wel eens leuk.. maar ga toch ook wel graag de stad in voor een drankje en nieuwe mensen ontmoeten..
Mireille: Ik ben als het goed is zaterdag in Groningen
Loetie84 schreef:Daarnaast maak je op die leeftijd nou ook niet meer zo veel nieuwe vrienden in het dagelijkse leven. Alles is al 'vast': je werk, je hobby's, je sporten. Je ontmoet gewoon niet zo veel nieuws.

MaartJ schreef:Ik ga elke week vrijdag + zaterdag stappen in Middelburg of Vlissingen. Leuke gezellige vriendengroep bestaande uit alleen maar jongens. Iedereen is vrijgezel dus dat scheelt, leeftijdscategorie 22 t/m 25 (ik ben de oudste.. 25).
Mocht er iemand zin hebben om mee te gaan? Iedereen is welkom bij ons, mits je het aandurft..
Als je met mij bent mag je zelfs mee naar binnen in de 18+ tenten.. Dat krijg je als je wekelijks 2 (of meer) avonden in de stad zit..
daar baal ik soms wel een beetje van, qua uitgaan of vooral festivals is dat wel iets moeilijks...
. Ennn ze houden van dezelfde muziek. Zo blij mee! Heb ook wel eens avonden dat ik wel alleen zit, want het zijn er maar een paar.. En dan denk ik er wel eens over na. Het valt niet echt mee altijd nieuwe contacten leggen. Misschien eens een status op FB met wie er mee wilt? Zo ga je misschien met iemand waarvan je niet had verwacht dat ze zouden reageren?
.
.