Kledingadvies e.d.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 16:14

Ik ga naar die in Den Bosch. :)

Het is ook heel chique en aan de dure kant, maar je word er altijd heerlijk verwend en mijn haar is dan zo zacht en ruikt zoooo lekker :))

secricible

Re: Kledingadvies e.d.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-14 19:13

Hmm, het is de overweging waard. Ga jij naar een junior, of kun je dan beter de beste van de beste nemen voor zoiets? Zag iig staan dat advies gratis is, dus denk dat ik even binnenduik als ik in het centrum ben begin volgende maand...

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 19:23

Wij hebben op t werk een keer een "welk kleurtype ben jij" workshop gehad (weet de precieze benaming niet meer ;) ) misschien kan je daar wat mee?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 19:33

secricible schreef:
Hmm, het is de overweging waard. Ga jij naar een junior, of kun je dan beter de beste van de beste nemen voor zoiets? Zag iig staan dat advies gratis is, dus denk dat ik even binnenduik als ik in het centrum ben begin volgende maand...

Ik zou voor een top styliste gaan als je een heel nieuw kapsel wilt. :)
Ik heb toevallig net een nieuwe afspraak gemaakt, normaal met een top stylist (77 euro) en nu heb ik voor een stylist gekozen, 61 euro. Kapster die ik normaal heb is denk ik met zwangerschapsverlof oid want ze is maanden niet beschikbaar volgens het online boekingsysteem. :)) Dit zijn dan prijzen voor wassen, knippen en föhnen. :)

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 19:58

Wat betreft make-up: ik heb zelf goede ervaringen met de Douglas. Ik ga daar heen om me te laten adviseren en dan brengen ze ook gelijk de producten bij je op (met uitleg hoe je het zelf kan doen), dus je kan gelijk kijken of je het ook echt wat vindt. Een paar goede (basis) make-up producten zijn vaak wel een investering, maar ik vind het zeker de investering waard. En een goede bb-cream/foundation, blusher, mascara en eventueel eyeliner kunnen al een boel verschil maken terwijl je er gewoon natural en verzorgd uit ziet.

Wat betreft kleding vind ik het lastig om je advies te geven waar je heen zou kunnen gaan. Het klinkt misschien stom, maar ik heb er zelf wel gevoel voor en dus nooit problemen mee. Als ik ergens niet uit kom, bijvoorbeeld met kleding combineren, vraag ik toch vaak wel een verkoop(st)er in de winkel. Vaak kies ik dan een verkoopster die ik er leuk uit vind zien, ik heb altijd het idee dat ze dan ook wel zal weten wat ik leuk vind. :+ Kies voor een paar kledingstukken die je afwisselend met elkaar kan combineren. En duidelijk je wensen aangeven en aangeven wat je wel en niet wil. Maat 40/42 is overigens een prima maat, lekker veel keuze in kleding!
Overigens: als je rondingen hebt kan ik je het dragen van een brede riem om een jurkje of shirt echt afraden! Het accentueert juist je eventuele buikje en heupen. Je kan beter kiezen voor een kledingstuk dat je sterke punten accentueert, bijvoorbeeld je taille of je borsten. Je kan bijvoorbeeld ook een dun riempje gebruiken om je taille te accentueren, bijvoorbeeld bij een jurkje.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 20:31

Mw ->lzp

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-14 21:57

Hmm, toevallig ontdekte ik vandaag een collega die naar rob peetoom gaat in den haag, die was erg tevreden, dus ik neig idd om daarheen te gaan.
Voor make-up overweeg ik idd om eerst eens naar douglas oid te gaan, eens kijken of die me goed advies kunnen geven. Dan kan ik altijd nog naar een bedrijf toe gaan voor zoiets als het me tegebvalt :)

Qua kleding vind ik het eigenlijk nog het lastigst, ik ben bang dat zo'n algemeen advies bij je figuur me tegen gaat vallen, omdat ik zelf ook wel weet wat voor figuur ik heb en op internet de do's en dont's kan lezen. De werkelijkheid valt me dan alleen altijd zo tegen en een personal shopper vind ik veel te duur. Dar moet ik dus nog even over nadenken :)

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 22:54

Ik heb laatst gehoord van een vriendin dat ze bij de H&M in Amsterdam een afspraak had gehad met een style advisor. Die zochten kleding uit wat paste en zo konden ze zelf bepalen of ze er wat van kochten of niet.

Misschien is dat een idee?

http://www.hm.com/nl/customer-service/style-advisor

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-14 23:04

Dat is inderdaad een goede. Toevallig heb ik toestraks op de site van h&m zitten kijken, omdat ik in de tramhaltes al diverse keren leuke dingen had zien langskomen. Die ga ik zeker onthouden, zo te zien is het ook geheel vrijblijvend dus dat is super!