moonsparkle schreef:zap schreef:Wij zijn 27 en 32 en we huren nog. We zitten goedkoop en goed. We willen wel kopen op den duur, maar dan wel gelijk een huis voor de komende jaaaaaren. En dat betekent dat ik ook meer vastigheid moet hebben (of gewoon een baan eigenlijk, maar dat is niet zo makkelijk). Tot die tijd zitten we prima hier en kunnen we leuk sparen waardoor we dat weer kunnen gebruiken voor inleg of verbouwing
.
Dat brengt mij dus ook in twijfel. Ik kan nu wel wat kopen, maar ik weet niet of dat een huis zou worden waar we dan jaaaaaren willen blijven wonen. Gewoon omdat het op een salaris wat kleiner en minder luxe zou worden. Dit huurhuis vind ik dan niet goedkoop voor de ruimte die we hebben, maar voor nu is het prima. Echter zouden we hier (als we ooit willen) in dit huis niet eens aan kinderen kunnen denken
Wij betalen echt niet veel en hebben relatief veel ruimte voor dat geld. Vandaar dat we ook lekker blijven zitten, want beter vind je niet heel snel volgens ons (huis ligt op perfecte locatie, alleen boven zou het iets groter mogen zijn (lees: 1 slaapkamer erbij)).
Wij hebben een hele ruime slaapkamer over, dus als wij hier kinderen willen dan kan het (ok, eentje)
.
. We willen wel kopen op den duur, maar dan wel gelijk een huis voor de komende jaaaaaren. En dat betekent dat ik ook meer vastigheid moet hebben (of gewoon een baan eigenlijk, maar dat is niet zo makkelijk). Tot die tijd zitten we prima hier en kunnen we leuk sparen waardoor we dat weer kunnen gebruiken voor inleg of verbouwing 

)
werken beide full time en vriend is naast zijn baan bezig om een auto garage te starten. Zelden thuis dus
Ik ben blij dat het mij destijds nog net is gelukt voor alle veranderingen. Je moet er al minimaal voor gaan samen wonen of tot je 30e op kamers of thuis blijven wonen.