Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
lieveli schreef:Jildau schreef:Nam als kind altijd takken, bladeren, kastanjes en dergelijke mee voor onze herfsttafel. Zou gewoon wat takken meenemen, geen haan die daar naar kraait!
Onze hond neemt ook altijd takken mee naar huis.
Ik ga aangifte doen tegen je hond. Wil je mij je adres PBen?
Suzanne F. schreef:Klinkt leuk maar heb je ook gedacht aan het feit dat er in echte takken ook ongedierte zit? En dat takken gaan rotten?

Humphry schreef:Suzanne F. schreef:Klinkt leuk maar heb je ook gedacht aan het feit dat er in echte takken ook ongedierte zit? En dat takken gaan rotten?
Haha dat wilde ik net zeggen! Er zitten zoveel beestjes, bacteriën en schimmels in....
Je huis zal er niet frisser van gaan ruiken naarmate alles hangt..en dan alle beestjes die er tussen krioelen en uiteindelijk ook tussen de takken vandaan komen en aan de wandel gaan in je huis...
Nee zou er toch niet aan moeten denken
Arrabel schreef:Humphry schreef:
Haha dat wilde ik net zeggen! Er zitten zoveel beestjes, bacteriën en schimmels in....
Je huis zal er niet frisser van gaan ruiken naarmate alles hangt..en dan alle beestjes die er tussen krioelen en uiteindelijk ook tussen de takken vandaan komen en aan de wandel gaan in je huis...
Nee zou er toch niet aan moeten denken
Haha, jij maakt er een soort horror film van!
Dan kom ik smorgens beneden en dan krioelt het van de beesten die me ook nog gaan aanvallen en omdat ze van de pokon hebben gegeten zijn ze zo groot als Labradors en dan kom ik op het journaal : Dame door reusachtige insecten opgegeten omdat ze een "bosmuur" had gemaakt, hoe kon ze ook zo stom zijn!!