Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en andere kant; als je stevige borsten hebt wil je toch wel goede kwaliteit bh's 
)

LizMD schreef:Ik heb een 75F. In verschillende winkels bevestigt en klopt met passen ook.
@Marie: Bedoel met na een tijdje dat ze zeg na een uur of 2 echt gaan schuren en knellen. Voornamelijk waar de beugel eindigt onder mn oksel, maar ook waar de cup overgaat in de bandjes, achterkant bij het schuifje/ringetje. Meest vervelende plek wisselt per bh, dus ik wissel meestal per dag van bh om de gevoelige plekken een beetje te ontlasten.
En misschien is het eigenwijsheid hoor, maar ik vertik het gewoon om 70/80 euro voor een BH te betalen... Vind dat gewoon echt teveel geld.
De BH van de H&M die ik heb is een 75D, maar errrg groot. Ooit ergens tussen gevonden. Hema dweepte ik mee, maar daar gaan de voorgevormde ook maar tot D.

) 
Suus___ schreef:Freya is erg fijn
Heb nu toevallig een Victoria secret maar ook die zit niet optimaal..
Ik heb zelf een 70F en vooral de omvang is t drama
_MelisS schreef:Ik wou net zeggen h&M en grote maten... Moeten nog bedacht worden geloof ik.
Bij de h&M pas ik nix
Oh hema is inderdaad ook wel een goede, daar had ik ook wel een paar fijne vandaan

AFCAAFCA schreef:_MelisS schreef:Ik wou net zeggen h&M en grote maten... Moeten nog bedacht worden geloof ik.
Bij de h&M pas ik nix
Oh hema is inderdaad ook wel een goede, daar had ik ook wel een paar fijne vandaan
H&M heeft al best een tijd grotere maten, gaan door tot F/G.
Er zijn alleen niet veel verschillende modellen maar die zijn er zeker wel.
Fiffill schreef:AFCAAFCA schreef:
H&M heeft al best een tijd grotere maten, gaan door tot F/G.
Er zijn alleen niet veel verschillende modellen maar die zijn er zeker wel.
Echt? Die heb ik nog nooit gezien daar...

RvS schreef:Hoi Ts! Ik heb sinds kort de bh's van hunkemoller maar dan de perfect plunge.. Ik zweer erbij! Kosten maar 20euro, knellen niet, en gaan tot grote maten ! (Ik heb 80G, en ze zitten super fijn). Succes!
SSmonamiSS schreef:Nog nooit echt bij stil gestaan dat grote borsten hebben ook zo zijn nadelen heeft.. Iedere vrouw wil wel grote borsten.. Kom ik aan met mijn 75B maar ergens ook weer geluk want heb niet zoveel moeite om een fijne BH te vinden! Hopelijk vind je ergens een goed merk met fijne bh's!!
naast de dure en onmogelijke zoektocht naar bh's, denk daarnaast ook aan sportbh's, bikini's, rugklachten, nekklachten, irritaties bij sporten etc etc etc.
je wilt toch nier je borsten verpesten met goedkope rommelbh's
?