Shiloh schreef:Jeetje, ikke, waar komt al die frustratie vandaan?
Ik geef alleen maar aan dat het echt niet raar is dat je wel gewoon je eigen parkeer kosten moet betalen, don't bite my head of. Ik hoef toch niet het hele beleid van het bedrijf te gaan lopen uitleggen. En ja, er zijn regelingen, kortingen en vergoedingen voor het gebruik van fiets en ov.
Nee, ik stel slechts de kritische vragen met als doel dat het anderen ook stof tot nadenken geeft.
Beleid of geen beleid, je hoeft niet zomaar alles te pikken van je werkgever. Er bestaat ook nog zoiets als "goed fatsoen" en "positief belonen". Dat laatste zou de gemiddelde paardenbezitter toch moeten herkennen als een effectieve methode om iets voor elkaar te krijgen. Wellicht een gedachtenkronkel voor je baas?
Ceriadwen schreef:@ Ikke, realiseer jij je wel dat er belasting technisch beperkingen zijn tav kostenvergoedingen? Het is altijd zo makkelijk afgeven op een werkgever, terwijl een werkgever niet vrij is om te bepalen wat deze wel of niet vergoed.
Ik teken het voor je uit. Maar diezelfde belastingdienst biedt ook mogelijkheden tot positieve stimulering, maar dat vergt inspanning van de baas (niet eens zozeer financieel) en daar zijn nogal wat werkgevers gewoon te lui voor.
Het is aan de andere kant ook aan de werknemer (al dan niet via OR) om de baas daarop aan te spreken en te wijzen op mogelijkheden. Dat vergt ook "out of the box" van de werknemer en die is daar niet zelden net zo lui in.........
heel frusty dat betaald parkeren....
Waarschijnlijk vanwege een aantal andere aantrekkelijke voorwaarden.