xSlvna schreef:Ik zou het op tafel zetten met een bot gebaar, denk dat er maar weinig zijn die zich dan een stuk pakken.
Neuh, het is taart

Mensen pakken wel hoor haha
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xSlvna schreef:Ik zou het op tafel zetten met een bot gebaar, denk dat er maar weinig zijn die zich dan een stuk pakken.
vuurneon schreef:Vrouwen ook niet, die zien taart![]()
![]()
Bij ons zie je vaak dat ze halverwege hun stuk zijn en dan eens vragen; goh, waaraan hebben wij dit te danken?
Moet zeggen, ook dat is niet altijd duidelijk. Mensen moeten er even een briefje bij leggen
ambre schreef:Ik zou me er niet te druk om maken en gewoon zeggen dat je jarig bent.
Je kan niet van iedereen verwachten dat ze zo'n onbenulligheid onthouden.
Ik ben juist blij als ze het vergeten en als ik wil dat ze het weten dan zeg ik het.
Echt vrouwen geneuzel dit.
NatasjavE schreef:vuurneon schreef:Vrouwen ook niet, die zien taart![]()
![]()
Bij ons zie je vaak dat ze halverwege hun stuk zijn en dan eens vragen; goh, waaraan hebben wij dit te danken?
Moet zeggen, ook dat is niet altijd duidelijk. Mensen moeten er even een briefje bij leggen
hmmmlekker...nieuw contract binnen?
Baby? Geslaagd?
Ohhhh verjaardag!!!
Ik weet het ook niet wie wanneer jarig is. Begin van de dienst gaat er ook een mail rond, dan en dan is er taart vanwege *reden*, en we feliciteren eigenlijk allemaal pas bij het taart eten. Terwijl we, bijvoorbeeld in de avonddienst, bij de eetpauze diegene al zien, wordt er pas bij de koffiepauze daarna gefeliciteerd.
[***] schreef:ambre schreef:Ik zou me er niet te druk om maken en gewoon zeggen dat je jarig bent.
Je kan niet van iedereen verwachten dat ze zo'n onbenulligheid onthouden.
Ik ben juist blij als ze het vergeten en als ik wil dat ze het weten dan zeg ik het.
Echt vrouwen geneuzel dit.
Helemaal mee eens.
Wat een gezeur zeg!
Toen ik je OP las, dacht ik dat je een jaar of 12 oud zou zijn, kijk ik in je profiel ben je 24
Kentaro schreef:![]()
En hebben ze het gelijk goedgemaakt bij je??

Ineke2 schreef:Gefeliciteerd!!
Bij ons word er altijd een mailtje rondgestuurd met "ik mag het heugelijke feit weer vieren dat ik ik jarig ben" (ofzoiets) en dan er staat taart of iets lekkers voor bij de koffie in de keuken.
Dan komt iedereen vanzelf langs om te feliciteren.