Is hier vraag naar? Op maat gemaakte hondenjasjes!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 00:22

dees_daan schreef:
Dit zijn truitjes, geen jasjes.
Ze zijn wel leuk maar als je iets voor de verkoop wil dan zou ik kiezen voor waterdichte jasjes, er zijn al ontzettend veel truitjes maar leuke waterdichte jasjes zijn er niet zoveel voor kleine hondjes

Ik maak ze voor alle hondjes (groot maar zeker ook heel klein) op maat hoor ;)

Wat een onwijs leuke truitjes, TS! Toen ik de titel van dit topic las dacht ik 'concurrent!' haha
Maar nee, ik maak dus echte jasjes/dekentjes, breien kan ik niet!
Ik heb zelf geen hondje, maar ja, als ik die wel zou hebben zou ik die ook rustig met zo'n leuk truitje (of jasje van mezelf hihi) laten lopen! :D :D
Veel succes ermee! :)

Karmandi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 00:23

emilyxx schreef:
Echt heel leuk, mijn hond (korthals griffon) heeft het altijd koud! Voor hem zou zoiets perfect zijn. :)

Hee, wat leuk! Wij hebben ook een korthals griffon gehad, dat kom je niet vaak tegen!

TS: Ik vind het erg leuke truitjes, maar inderdaad jammer dat ze niet waterdicht zijn. Als het sneeuwt of regent heeft het dan geen nut buiten. Ik zou ze zelf ook niet kopen, want mijn hond heeft het absoluut niet nodig, maar er zal best een markt voor zijn, zeker als de klanten zelf ook nog kleur of patroon kunnen kiezen. Voor kleine hondjes zou ik de prijs rond de 20 euro houden.

Mona2008

Re: Is hier vraag naar? Op maat gemaakte hondenjasjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 00:34

Nee, ik zou niet moedwillig van mijn hond een kwakkelhond maken.
Hond heeft toch een vetlaag om zich te beschermen, en kent zijn rui periodes, dat ga ik niet verstoren.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 08:03

Wat een grappige truitjes :)) genoeg honden die geen wintervacht aanmaken, maar die van mij heeft al genoeg vacht van zichzelf.. Ik heb wel laatst een regenjas zelf moeten maken met lange mouwen en schoentjes, die zijn echt nergens te vinden (voor de ene keer dat madam net gewassen is de dag voor een keuring en het buiten hard regent ;) )

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 09:40

Ik vind het echt leuk, moest ik een hond hebben, zou ik eentje aanschaffen. Niet alleen voor puppy's, maar ook voor oudere dieren kan dit handig zijn toch, als het weer plots omslaat bijvoorbeeld?

Mooi gemaakt ook :)

Bjarni

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 13:29

Daar is echt wel vraag naar hoor! De buurvrouw van mijn moeder breit aan de lopende band van die truitjes, versiert ze ook met allerlei strikjes, applicaties enz. Geloof dat zij er tussen de 8 en 15 euro voor vraagt, afhankelijk van hoe de afwerking is.
Zij doet veel via facebook en marktplaats.

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 13:32

ow super leuk! ik vind de 2e ook super mooi! ik zou er rond de 8-15 euro voor vragen en als het goed loopt kan altijd nog meer!

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 22:21

Ik ben bevoorrecht maar ik zou ze zeker kopen. Super ver en leuk.
Doordat het wol is laat t het nog wat wind door waardoor je niet isoleert.

Het model is dan ook wel super schattig