Simpele dingen waar je gelukkig van wordt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 21:27

Mijn zoontje die mij zomaar ineens uit het niks een kusje of een knuffel komt geven :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 21:32

-mijn zoon die als hij naast me slaapt midden in de nacht zijn armen om mijn nek slaat
-mijn dochter met haar gekke grapjes
-mijn andere dochter als we elkaar zo lekker lopen te stangen
-mijn vriendin die me laatst in een dekentje rolde toen ik op de bank lag en die zelf op de grond ging zitten
-samen klussen in het huisje
-mijn kat die soms ineens zijn poten over mijn schouder legt
-geld vinden in een oude broek
-bloesems in de bomen (bijna weer!!)
-de geur van de zee

Nessavende

Re: Simpele dingen waar je gelukkig van wordt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 21:34

Een zonnetje op de ochtend dat je vrij bent zodat je met een kopje koffie in de hand voor het raam kan genieten van de zonnestralen :D

joey2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 21:36

De vogeltjes al heel vroeg horen fluiten.

Of om 7.00 uur s'morgens lekker met je paardje in het bos rijden en samen genieten van de andere bos bewoners.
Soms zie je wel eens reeën waneer je heel vroeg gaat.
Heerlijk dan de stilte om je heen.

Ik geniet ook van een heerlijk warm bad.

En van de rode lucht door de ondergaande zon in de zomer.

En van het zonnetje wat schijnt in de winter.

Eigenlijk geniet ik van heeeeel veeeeel dingen , teveel om op te noemen.

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 21:37

Als mijn auto in 1x een pittige bui heeft, ja weet het, maar ding is al erg oud :') Krijgt ie een klopje _O-

Marjo89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 21:39

Als mijn zorgen kindje(paard) goed in haar vel zit.

Maaike162

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 21:39

Enjoy the little things in life, for one day you look back and realise they were the big things :)

Tja.. van welke kleine dingen ik vandaag heb genoten:
Het zonnetje dat scheen, de blauwe lucht (af en toe :) ), lekkere lunch en avondeten, heerlijk gestapt en gedraafd met mijn verzorgpaard (die maanden kreupel is geweest, maar nu elke keer fijner loopt), leuke lessen op school (ja echt!), een leuke fotografieworkshop op school.

Genoeg leuke dingen dus!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 21:41

Buiten zijn, heerlijk een frisse neus. Ik heb een ontzettend ochtendhumeur, maar gelukkig fiets ik elke dag, zo gauw ik buiten ben word ik vrolijk ! :D (tenzij het heel hard waait in de verkeerde richting)
Verder als mijn verzorgpaard weer heerlijk zijn hoofd tegen me aandrukt en keurig overal heen volgt, of als de shet lekker komt kroelen en kusjes geven <3

Van een zonnetje met dit weer word ik ook blij, en als het warm is en het regent word ik blij om buiten te zijn :+

arankeng

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 21:44

Samen op de trekker met mn droom vent (ook al weet hij dat niet).
Een liedje dat je kippenvel geeft.
Lekker toeren met de auto met een goed nummer op.
De kat die me achtervolgt en niet van mijn zijde wijkt.
De vogels sochtends in de vroege morgen horen fluiten.
M'n verzorgknol die vrolijk naar me toe komt gerend als ik fluit.
Op stipt: Koeien knuffelen!! :Y)

En nog een heeeeele hoop van die momentjes, want een dag niet genoten is een dag niet geleefd :o

Bandaloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 21:46

Op dit moment mijn kat die lief op mijn schoot slaapt. Wordt sowieso altijd erg blij van haar (oké behalve als ze s'morgens vroeg niet stopt met miauwen ;)).

Babbelbrittx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 21:51

Heerlijk een buitenritje in de zonsopgang.
Of op een koeienboederij lopen, die heerlijke ontspannende geur.
Mooie sterren hemel bekijken.
Dromen over later <3

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 21:55

- Het geluid van kauwende paarden. De rust die zij dan uitstralen, waanzinnig.
- Hond die zucht als je je beweegt en hem dus stoort in het op schoot liggen.

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 22:02

Als ik 's ochtends vroeg aan het lopen of fietsen ben en het is nog lekker stil is. Je hoort de vogels fluiten en er schijnt een ochtendzonnetje en dan de geur van pas gemaaid gras of van bloembollen..

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 22:04

Ik word gelukkig van;

De lucht, de kleuren
de vogels die fluiten,
pas gemaaid gras, of een grasmaaier (of vogels) in de verte horen als ik wakker word in mijn heerlijke warme bed,
voor de kachel zitten, onder een dekentje achter de laptop,
kijken naar de ponys of mijn neefjes die zo onschuldig en zorgeloos zijn,
Het geluid van de ponys die briesen om hun eten, of kauwen op hun hooi
hoe warm water op mijn lichaam voelt bij het douchen,
ik kan intens genieten van eten, ik kan met zoveel smaak mijn eten eten :D
de geur van een boek,
een wandeling , als er dauw is, of de zon schijnt , of regen
muziek, die me zowel enorm goed kan doen voelen, maar ik ook erg van kan huilen.
knuffels van mijn moeder,
op blote voeten lopen,
in stilte zitten.
Mensen die lachen, plezier hebben, zich goed voelen

Ik ben eigenlijk wel merendeel van de dag intens aan het genieten van de kleine dingen.
Heb me vroeger vaak enorm slecht gevoeld, en ben daardoor de simpele kleine dingen in het leven enorm gaan waarderen, en ik probeer niets nog als vanzelfsprekend te nemen.
Het verwonderd me vaak hoe mooi 'gewone' dingen zijn, en als ik daar dan bij stilsta, dan voel ik me echt oprecht gelukkig.
Ik probeer daarom ook bewust in elk moment te zijn, want ik merk dat ik door de haast van het leven vaak onbewust (automatische piloot) leef, en op die manier toch veel mooie dingen misloop.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 22:06

Waar ik nou echt gelukkig van word?
Een mooie zonnige dag, zacht windje, zonnetje in mijn gezicht en de heerlijke geur van de natuur opsnuiven. Soms snuif ik letterlijk echt een teug lucht naar binnen en geniet daarvan.
Ook kleine dingetjes zoals een heerlijk galopje door het bos, mijn hart dat alweer een sprongetje maakt omdat mijn paard me na drie maanden nog steeds vrolijk tegemoet hinnikt als ik aankom op stal <3
Ook de geur van pasgemaaid gras.
Een stal met kauwende paarden, dan nestel ik me tegen een berg stro, op een zak voer of tegen een staldeur en dan lekker genieten..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 22:07

De geur van schone was. <3

Gytrash24

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 22:08

Waar ik toch zo van kan genieten is een lente morgen als de zon nog net niet op komt maar je het licht al ziet en dat dan de vogeltjes ontwaken en hun morgenlied zingen.
Dat vind is echt iets waar ik gerust om 5 uur uit mijn nest kom :) heerlijk.

Ik kan ook verschrikkelijk genieten van gewoon even in de wei zitten kijken wat er in de kudde gebeurt al doen ze helemaal niks (op eten na dan) daar kan ik ook echt uren van genieten.

lucaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 22:12

-Mijn verzorgpaardjes een knuffel geven

-een schijnende zon op je gezicht

-buiten over de weilanden schreeuwen, geeft je toch een vrij gevoel :o

-spirit kijken en er met stromende tranen om moeten huilen

-muziek luisteren/zingen die me herinneren aan de gelukkigste momenten in mijn leven tot nu toe

-(klinkt misschien raar) Buiten heel hard door bossen rennen of gewoon ergens in de natuur een sprintje
trekken en tussendoor allemaal rare sprongen maken totdat ik er gewoon doodmoe bij neerval. En anders gewoon in een weiland met de pony's mee-rennen en dat zij hun tempo aanpassen aan dat van mij. :+:

-Ergens om moeten huilen, je dat realiseren, om vervolgens nog harder te gaan huilen.

- Wakker worden met de zon op je gezicht in een warm zacht bed.

-De volwassenen tijdens te hardlooptraining inhalen in de eindsprint om vervolgens als 1e over de finish te komen. I love it O:) :))

-Om 9 uur 's ochtends wakker worden, mijn bed uit stappen, beetje heen en weer wandelen door mijn kamer, vervolgens weer terug in bed en direct weer in slaap vallen. :Z

-Avondritten, nachtritten, ochtendritten met mijn vz pony.

-De geur van lente, bosgeur, de geur van versgevallen, door de zon verdampende regen, de geur van paarden, de geur van versgemaaid gras.

-Het het geluid van zingende vogels 's ochtends en 's avonds.

-Zo vaak het maar kan op blote voeten lopen. Liefst ook buiten.

-wss nog veel meer
Laatst bijgewerkt door lucaa2 op 12-02-14 22:14, in het totaal 1 keer bewerkt

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 22:14

-de natuur, en dan ook echt alles. De diertjes die genieten van het gras, de sterren, de zon, een storm, bloemetjes die bloeien, bomen die wanhopig hun laatste appeltje vast houden...
-paarden, dat weet ik zeker nu. Had een jaar niet gereden en zat toen voor het eerst weer op een paard, was toch zeker weten wel een van de gelukkigste momenten in mijn leven ondanks dat het niet echt iets kleins is. Vind het ook geweldig om ze gewoon te bekijken.
-Mijn oude hondje, vooral met wandelen. Ondanks dat hij dertien is huppelt en rent hij me altijd heel hard voorbij, heerlijk om te zien!
-muziek van Bastille
-knuffels, ondanks dat ik die nooit krijg :')
-fitness & hardopen. Ben er nu ruim twee maanden mee bezig en kan terecht zeggen voor het eerst in mijn leven dat ik blij ben met mijn lichaam dus word er ook wel gelukkig van. :j

kelseyc

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 22:16

Koeienmestgeur heerlijk.
Als we door de polder rijden doe ik het raam open van de auto en zit ik met mijn kop naar buiten diep in te ademen :D

Mijn pony die appelsap maakt boven mijn HOOFD

Mijn bed

Mijn hart

Gewoon paarden
Mijn oude hondje
De natuur

VAN ALLES

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 23:05

Ik kan al een grote lag op mijn gezicht kijken als ik naar mijn hond of me 2 paarden sta te kijken. Dat ik me dan bedenk dat ik zo ongelovelijk trots op ze ben!

Als ik een heerlijke rit zowel in de bak of buiten heb kunnen rijden met mijn paard. Als ik me dan bedenk dat zij in haar 11 levens jaren nog nooit alleen buiten is geweest en dat ik dat met haar doe is geweldig.

Als mijn pony even alleen staat als ik het hoekje om ben en hij is in paniek en zodra ik terug ben weer kalm is, hoe mooi is zoon band die ik nooit heb mogen dromen dat dat zou gebeuren.

En van vele kleine dingetjes die plots op je pad komen :)

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 23:10

- wanneer de zon schijnt
- als ik mijn paarden de wei in laat en zie hoe blij ze zijn van buiten te mogen
- 's nachts wakker worden en zien dat ik nog een uur of 5 kan slapen
- films/boeken met een happy end
- na een douche in een bed met pas gewassen lakens kruipen
- de natuur, het fluiten van de vogels, stromend water, blaadjes, ect.
- mijn honden die me telkens als ik thuiskom begroeten als ik 10 jaar ben weggeweest
- mijn paardje dat telkens hinnikt wanneer ik aankom
- als ik een oud koppeltje hand in hand zie lopen

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 23:19

Als de zon schijnt en ik op mijn fiets zit, of in de auto zit met mijn gezicht in het zonnetje
Als ik (bijna) elk weekend mijn vriendlief weer kan zien <3
Mijn vogeltje die niemand mag, behalve mij. Als ik dan zijn naam roep, valt hij bijna van zijn stokje af: zo blij is 'ie <3 En als anderen hem pakken, dan pikt hij heel hard.
Als mijn ouders blij zijn, ben ik ook blij en gelukkig
Als ik oudere mensen samen zie: echte liefde

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 23:20

Wanneer mijn hondje intens tevreden met zijn pootjes in de lucht ligt te slapen :D

En laatst kon ik erg genieten van een mooi namiddag zonnetje toen ik een stukje ging wandelen. Heerlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 10:08

Ik zit constant te huilen bij de Olympische spelen als er weer iemand goud haalt, NL of niet :')