Ik heb ook zo vriendje gehad toen we in de geld problemen kwamen en mijn ex vriendje liet me zitten en ging er snel vandoor. In die tijd had ik een super goede baan, ik was een koerier chauffeur en reed door heel het land! Ik maakte heel uren en moest mijn oudste zoonte vaak ophalen bij mijn ouders. Dat was wel iets minder natuurlijk. Een salaris te hebben die netto tegen de 2000 euro aan liep dat was super.
Omdat ik mijn zoontje toen niet veel door de week niet veel zag stelde mijn ex vriendje voor dat ik dan maar 1 dag per week kon gaan werken, dat heb ik toen gedaan. Maar van een super salaris die ik toen had ,kreeg ik 145 euro netto per maand. Mijn ex vriendje legde niet veel bij , deed veel de boodschappen maar meer ook niet.
De schulden stappelende in rap tempo op. Tot ik werd afgesloten van stroom ik had alleen nog maar koud water in huis. opeens bleef hij wegen kwam niet meer terug. ik had 4 maanden zonder stroom gezeten en zat hier en daar bij kennissen in huis. mijn zoontje verbleef bij mijn ouders en ik werkte veel. Na 3 zware jaren en 11 maanden wachttijd ben ik uit de schulden sanering gekomen. wat was dat een stress tijd. ik zat in een hele diepedal .
Ik ben blij dat ik er uit ben en ik weet ook dat er weer een tijd komt dat het weer een super tijd krijg.