Bruiloft: collega's uitnodigen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Whoknows

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 15:07

Gewoon een kaart op je werk/afdeling ophangen. Wie zich geroepen voelt komt, wie niet, komt niet. Stoot je ook niemand voor het hoofd.

Dyanne_z

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 15:08

Ik weet net of de bruiloft doordeweeks is? Doordeweeks een hele afdeling vrij lijkt mij niet mogelijk

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 15:10

Whoknows schreef:
Gewoon een kaart op je werk/afdeling ophangen. Wie zich geroepen voelt komt, wie niet, komt niet. Stoot je ook niemand voor het hoofd.

Maar stel :+
Er werken 50 mensen op die afdeling en die besluiten allemaal wel zin in een feestje te hebben. Heb je dus ineens 50 man extra op je bruiloft :+

Nee ik zou echt alleen uitnodigen wie ik wilde en als degenen die niet uitgenodigd zijn daar een probleem mee hebben zal ik daar echt niet wakker van liggen :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 15:11

Mijn collega's weten dat ik en mijn collega (en dus partner :P ) gaan trouwen over 4 maanden. Ze weten ook dat we het klein vieren (25 man) en dat ze daarom niet uitgenodigd zijn. En daar hebben ze prima vrede mee. Ze vragen wel elke keer naar de voorbereidingen :)) ze willen zo wel meegenieten natuurlijk! :+

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 15:14

Whoknows schreef:

Er komen nu 70 personen die dichtbij TS staan.
TS heeft 16 collega's, als deze allemaal met z'n 2en komen, komen er ineens 32 bij.

Whoknows

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 15:20

Ze geeft aan dat er een stuk of 4 zijn waar ze een klik mee heeft. Dat zal dan waarschijnlijk vice versa zijn. De overige collega's zullen zich denk ik dan al uit zichzelf niet geroepen voelen als "de liefde niet wederzijds is".

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 15:23

Moet je eens kijken wat voor 'n vrienden je hebt, als er gratis gegeten en gedronken kan worden...... :+

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 15:23

Whoknows schreef:
Ze geeft aan dat er een stuk of 4 zijn waar ze een klik mee heeft. Dat zal dan waarschijnlijk vice versa zijn. De overige collega's zullen zich denk ik dan al uit zichzelf niet geroepen voelen als "de liefde niet wederzijds is".

Als er gratis drank in het spel is zetten veel mensen zich daar makkelijk overheen :')
(En helemaal als die mensen het wel met elkaar kunnen vinden :') )

Yucca

Re: Bruiloft: collega's uitnodigen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 15:26

Ik zou denk ik de collega's persoonlijk de uitnodiging overhandigen en daarbij vertellen wie je nog meer hebt uitgenodigd. Zo kunnen ze onderling iets afspreken (kado/carpool) zonder dat ze bij iedereen moeten vragen of ze ook uitgenodigd zijn.

Verder zou ik tegen collega's in het algemeen zeggen dat jullie het klein houden en maar een handje vol collega's uitnodigt.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 15:30

Ik nodig wel al mijn collega's uit maar kan het ook met allen goed vinden, mijn vriend daar in tegen nodigt ze niet allemaal uit.

Carrotcake

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 15:32

Yucca schreef:
Ik zou denk ik de collega's persoonlijk de uitnodiging overhandigen en daarbij vertellen wie je nog meer hebt uitgenodigd. Zo kunnen ze onderling iets afspreken (kado/carpool) zonder dat ze bij iedereen moeten vragen of ze ook uitgenodigd zijn.

Verder zou ik tegen collega's in het algemeen zeggen dat jullie het klein houden en maar een handje vol collega's uitnodigt.

Zo heb ik het ongeveer ook gedaan. Een mail gestuurd naar wie ik allemaal ging uitnodigen met daarbij vermeld dat ik niemand in de verlegenheid wil brengen als die niet is uitgenodigd, vandaar mijn mail. En dat ik helaas niet iedereen kon uitnodigen.Dus hadden ze in een overzicht wie er wel kwam en hoefde de vraag "ben jij uitgenodigd" niet het kantoor rond.
Daarna heb ik naar hun huisadres de uitnodiging verstuurd.

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-14 17:55

Wat een hoop reacties zeg. Bedankt voor het meedenken. Het is wel duidelijk, blijkbaar denk ik hier teveel overna. Een uitleg naar de rest van het team met dat we de bruiloft klein houden en daarom maar een paar collega's uitnodigen moet voldoende zijn als ik jullie zo hoor. Blijkbaar geen reden om me zorgen over te maken ;)
Laatst bijgewerkt door Noppes op 12-02-14 18:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 17:58

Ik ga nogsteeds heel goed om met 3 mensen uit mijn vorige bedrijf. 3 mannen. We gaan geregeld lekker maccen met onze groep, zoals we voorheen elke vrijdag deden.

Ik kreeg van de week een uitnodiging van 1 van de drie, hij gaat hij trouwen met zijn vriendin, en ik was uitgenodigd.
De andere 2 niet. Daar heeft hij geen behoefte aan.

Jouw trouwerij moet ook echt jouw dag zijn, en die van de bruidegom.
Alleen uitnodigen aan wie jij behoefte hebt!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 19:06

Ik heb ook maar 2 collega's van de 10 uitgenodigd. Niemand heeft hier een opmerking over gemaakt.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 21:16

Ik nodig van de zomer op mijn trouwfeest 2 collega's uit, de rest niet (werk in een team van 18 mensen).
Ik stuur ze gewoon een kaart naar hun huisadres en de rest krijgt geen kaart.
Ik doe er verder niet moeilijk over, ik nodig alleen die twee collega's uit, met wie ik echt een klik en een vertrouwensband heb, met wie ik meer deel dan uitsluitend werkaangelegenheden.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 21:28

Gewoon alleen diegenen uitnodigen die je oprecht op je bruiloft wil hebben.