(en dan wel onder 'boy' anders weten wij nog niet dat hij het is......
) Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
lieveli schreef:Boy, als je dit leest, en ik weet dat je dit leest: ik heb dus gelijk.

ais schreef:lieveli schreef:Boy, als je dit leest, en ik weet dat je dit leest: ik heb dus gelijk.
![]()
Het is toch ook niet zo dat die mensen zich in een opwelling op (kunnen) geven, er gaat toch ook nog een proces aan vooraf?
Dan moet je niet op het moment zelf doen alsof je alles zo gaat missen, dan had je jezelf niet op moeten geven...
Die ene man die zijn vrouw en kinderen zo zou gaan missen stond toch ook op dag 1 of 2 al met een andere vrouw samen onder de douche? (al dan niet zoenend?)
Mijn keuze zou het niet zijn, dit zijn ook geen series die ik leuk vind. Van expeditie robinson kan ik nog wel een aflevering kijken, maar programma's als Utopia/BB
(Of hij dacht, ik neem het er nu van, als ik over een jaar terugkom is ze het al lang weer vergeten
) lieveli schreef:ais schreef:
Het is toch ook niet zo dat die mensen zich in een opwelling op (kunnen) geven, er gaat toch ook nog een proces aan vooraf?
Dan moet je niet op het moment zelf doen alsof je alles zo gaat missen, dan had je jezelf niet op moeten geven...
Die ene man die zijn vrouw en kinderen zo zou gaan missen stond toch ook op dag 1 of 2 al met een andere vrouw samen onder de douche? (al dan niet zoenend?)
Mijn keuze zou het niet zijn, dit zijn ook geen series die ik leuk vind. Van expeditie robinson kan ik nog wel een aflevering kijken, maar programma's als Utopia/BB
Ja! Precies hij!!! Lekker jankballen dat 'ie zijn meisje zo zou missen en whoppa, zijn tong hangt er zo in bij Billy, nou, die liefde zit diep! Boy vindt dan dat ik te hard ben, dat hij heus wel echt verdrietig was en dat het geen krokodilletranen waren. Persoonlijk was ik over het hek geklommen als ik dat 'zijn meisje' was en had ik die vent aan zijn tong weer mee naar huis gesleurd. Heb je 4 volwassen kinderen, ga je met een andere vrouw staan bekken. Te ranzig voor woorden.
Joolien schreef:Als je alle langere tijd in de knoop zit met hoe de wereld nu is en je zou graag anders willen leven en deze kans komt op je pad, dan snap ik dat best. Echter wat is 1 jaar op een heel mensenleven? Zelf zou ik het absoluut niet kunnen, ben veel te verslaafd aan mijn liefde

_Micha_ schreef:Joolien schreef:Als je alle langere tijd in de knoop zit met hoe de wereld nu is en je zou graag anders willen leven en deze kans komt op je pad, dan snap ik dat best. Echter wat is 1 jaar op een heel mensenleven? Zelf zou ik het absoluut niet kunnen, ben veel te verslaafd aan mijn liefde
Klinkt heel erg leuk, maar als je dat wil ga je toch niet aan zo'n programma mee doen? Helemaaaaaal niet als je weet dat het van sbs6 is![]()
Dan trek je er toch een jaar tussen uit, zat plekken waar je helemaal tot je zelf kan komen en waar ze heel anders leven dan hier. En waar je niet 24/7 een camera op je neus zit. En ook nog eens niet met van die mafkezen opgescheept zit
Ik vind het ook echt pure aandachttrekkerij en ik kan echt gewoon geen reden bedenken waarom je hier in hemelsnaam aan mee zou willen doen.
Stiekem, heel stiekem hebben wij ons al afgevraagd of er niet gewoon een paar neppe mensen bij zullen zitten. Net zoals dat programma, hoe heette het nou. Waar die koppels aan mee deden en die moesten het dan laten lijken alsof ze met iemand anders een relatie hadden. Weet iemand wat ik bedoel?
Joolien schreef:Als je alle langere tijd in de knoop zit met hoe de wereld nu is en je zou graag anders willen leven en deze kans komt op je pad, dan snap ik dat best. Echter wat is 1 jaar op een heel mensenleven? Zelf zou ik het absoluut niet kunnen, ben veel te verslaafd aan mijn liefde

Lous schreef:Ben het helemaal met TS eens en met mij genoeg anderen om mij heen als ik hoor. Slap aftreksel van Big Brother en al die andere look-a-like shows.
En over geld gesproken. Wisten jullie dat de deelnemers zelf een paar duizend euro p.p hebben moeten betalen om mee te doen?
Lous schreef:Ja daarom,ik zou echt zo gek niet zijn. Maar dit vertelde dus die deelneemster die er als eerste vrijwillig uit is gegaan. Ik kijk het niet,maar ze was toen bij RTL Late Night. Weet dus alleen even het exacte bedrag niet meer. Maar wel dat het dus een paar duizend euro was.
. Wat was haar motivatie eigenlijk?