Discussie over Utopia/Big Brother/De gouden kooi

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 14:47

:')

(en dan wel onder 'boy' anders weten wij nog niet dat hij het is...... {:} )

ais

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 14:49

lieveli schreef:
Boy, als je dit leest, en ik weet dat je dit leest: ik heb dus gelijk.

_O-

Het is toch ook niet zo dat die mensen zich in een opwelling op (kunnen) geven, er gaat toch ook nog een proces aan vooraf?
Dan moet je niet op het moment zelf doen alsof je alles zo gaat missen, dan had je jezelf niet op moeten geven... 8)7
Die ene man die zijn vrouw en kinderen zo zou gaan missen stond toch ook op dag 1 of 2 al met een andere vrouw samen onder de douche? (al dan niet zoenend?)

Mijn keuze zou het niet zijn, dit zijn ook geen series die ik leuk vind. Van expeditie robinson kan ik nog wel een aflevering kijken, maar programma's als Utopia/BB :n

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-14 14:52

ais schreef:
lieveli schreef:
Boy, als je dit leest, en ik weet dat je dit leest: ik heb dus gelijk.

_O-

Het is toch ook niet zo dat die mensen zich in een opwelling op (kunnen) geven, er gaat toch ook nog een proces aan vooraf?
Dan moet je niet op het moment zelf doen alsof je alles zo gaat missen, dan had je jezelf niet op moeten geven... 8)7
Die ene man die zijn vrouw en kinderen zo zou gaan missen stond toch ook op dag 1 of 2 al met een andere vrouw samen onder de douche? (al dan niet zoenend?)

Mijn keuze zou het niet zijn, dit zijn ook geen series die ik leuk vind. Van expeditie robinson kan ik nog wel een aflevering kijken, maar programma's als Utopia/BB :n

Ja! Precies hij!!! Lekker jankballen dat 'ie zijn meisje zo zou missen en whoppa, zijn tong hangt er zo in bij Billy, nou, die liefde zit diep! Boy vindt dan dat ik te hard ben, dat hij heus wel echt verdrietig was en dat het geen krokodilletranen waren. Persoonlijk was ik over het hek geklommen als ik dat 'zijn meisje' was en had ik die vent aan zijn tong weer mee naar huis gesleurd. Heb je 4 volwassen kinderen, ga je met een andere vrouw staan bekken. Te ranzig voor woorden.

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 14:52

Naja zoenend, kan het niet echt zoenend noemen, een kusje... Of ik heb wat gemist.
Neemt niet weg dat het echt verkeerd is..

edit: ja ik heb iets gemist dus :')

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 14:52

Ik vind het ook een stom iets, utopia zelf ken ik niet maar die twee andere programma's wel. Lang leven ouders die er na keken en het intresant vonden.
Ik heb medelijden met de kindjes en niet voor de mensen die dat kiezen.

Dus ook ik geef ts gelijk.

xSwanHeart

Re: Discussie over Utopia/Big Brother/De gouden kooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 14:56

Zo verdrietig dat 'ie haar na 2 dagen al vergeten was? :') (Of hij dacht, ik neem het er nu van, als ik over een jaar terugkom is ze het al lang weer vergeten :Y) )

ais

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 14:57

lieveli schreef:
ais schreef:

Ja! Precies hij!!! Lekker jankballen dat 'ie zijn meisje zo zou missen en whoppa, zijn tong hangt er zo in bij Billy, nou, die liefde zit diep! Boy vindt dan dat ik te hard ben, dat hij heus wel echt verdrietig was en dat het geen krokodilletranen waren. Persoonlijk was ik over het hek geklommen als ik dat 'zijn meisje' was en had ik die vent aan zijn tong weer mee naar huis gesleurd. Heb je 4 volwassen kinderen, ga je met een andere vrouw staan bekken. Te ranzig voor woorden.

Van mij zou hij bij zijn nieuwe meisje mogen blijven :wave:
Hij hoefde in ieder geval niet te verwachten dat hij ooit nog terug zou kunnen komen, als hij zijn meisje echt zo gemist had, zou hij dat nooit gedaan hebben. Zij vroeg toch of ze erbij mocht komen en hij stemde in? Dat zou mij al te ver geweest zijn. Ik heb er geen problemen mee als mijn vriend naakte vrouwen ziet, in een sauna, op het strand of van mijn part kijkt hij p*rn*, maar douchen met een andere vrouw? :wave:

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-14 14:59

Op 6.02 zien wij hoe de zorgzame vader van 4 kinderen even controleert of de amandelen van Billy zijn verwijderd.

4 dagen eerder...

ais

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 15:09

Zouden die mensen zich er van bewust zijn dat heel Nederland dit kan zien?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-14 15:12

Ja! Sommigen zijn al eerder op tv geweest, bij dat slechte screened realityprogramma van Net5 bijvoorbeeld!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 15:14

ben het 100% met je eens hoor,vraag me ook af of al deze mensen aan zoiets zouden beginnen als het niet/nooit in de media/tv zou komen...

kan er dan ook niet naar kijken... :n

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 17:49

Joolien schreef:
Als je alle langere tijd in de knoop zit met hoe de wereld nu is en je zou graag anders willen leven en deze kans komt op je pad, dan snap ik dat best. Echter wat is 1 jaar op een heel mensenleven? Zelf zou ik het absoluut niet kunnen, ben veel te verslaafd aan mijn liefde :D

Klinkt heel erg leuk, maar als je dat wil ga je toch niet aan zo'n programma mee doen? Helemaaaaaal niet als je weet dat het van sbs6 is :=
Dan trek je er toch een jaar tussen uit, zat plekken waar je helemaal tot je zelf kan komen en waar ze heel anders leven dan hier. En waar je niet 24/7 een camera op je neus zit. En ook nog eens niet met van die mafkezen opgescheept zit :')

Ik vind het ook echt pure aandachttrekkerij en ik kan echt gewoon geen reden bedenken waarom je hier in hemelsnaam aan mee zou willen doen.

Stiekem, heel stiekem hebben wij ons al afgevraagd of er niet gewoon een paar neppe mensen bij zullen zitten. Net zoals dat programma, hoe heette het nou. Waar die koppels aan mee deden en die moesten het dan laten lijken alsof ze met iemand anders een relatie hadden. Weet iemand wat ik bedoel?

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 17:55

Ben het eigenlijk helemaal met je eens TS.
Ik snap niet dat er ouders zijn die dit hun kinderen aandoen. Leuk hoor papa of mama op tv zien iedere avond.
Was toen in de gouden kooi ook. Gewoon te triest dat je tv belangrijker vind dan je eigen kind. Verder denk ik dat de meeste in Utopia ook niet veel bijzonders doen in hun dagelijks leven. De meeste mensen zeker met kinderen kunnen niet zomaar even een jaar gaan zitten niksen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-14 20:18

_Micha_ schreef:
Joolien schreef:
Als je alle langere tijd in de knoop zit met hoe de wereld nu is en je zou graag anders willen leven en deze kans komt op je pad, dan snap ik dat best. Echter wat is 1 jaar op een heel mensenleven? Zelf zou ik het absoluut niet kunnen, ben veel te verslaafd aan mijn liefde :D

Klinkt heel erg leuk, maar als je dat wil ga je toch niet aan zo'n programma mee doen? Helemaaaaaal niet als je weet dat het van sbs6 is :=
Dan trek je er toch een jaar tussen uit, zat plekken waar je helemaal tot je zelf kan komen en waar ze heel anders leven dan hier. En waar je niet 24/7 een camera op je neus zit. En ook nog eens niet met van die mafkezen opgescheept zit :')

Ik vind het ook echt pure aandachttrekkerij en ik kan echt gewoon geen reden bedenken waarom je hier in hemelsnaam aan mee zou willen doen.

Stiekem, heel stiekem hebben wij ons al afgevraagd of er niet gewoon een paar neppe mensen bij zullen zitten. Net zoals dat programma, hoe heette het nou. Waar die koppels aan mee deden en die moesten het dan laten lijken alsof ze met iemand anders een relatie hadden. Weet iemand wat ik bedoel?

Flirtation, fantasy island, nee wacht... God nondeju, ik weet wat je bedoelt! Op RTL5?

Joolien schreef:

Als je met jezelf in de knoop zit, moet je juist niet je hele leven bloot leggen op zo'n tokkiezender als SBS. Want het experiment an sich is interessant, en als NPO het had ontwikkeld was het een heel ander, 'echter' programma geworden.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 20:21

Ik vreet mij al op bij dat gezeik van all you need is love, maar dit is helemaal erg :')
De kwaliteit van dit soort Tv, dat is pas écht om te janken :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 21:39

Eerlijk is eerlijk... Ik heb kinderen en Big Brother (3 maanden of zo?) of Wie is de mol of Expeditie Robinson zou ik nog wel overwegen. Ik ken Pieter-Jan Hagens die eerder Wie is de Mol presenteerde en die had ook relatief jonge kinderen en was dan ook wel eens weg, maar dat was nooit zo heel lang.

Dat vind ik bovendien ook gave programma's, je leert er wat van, over jezelf en de waarde van dingen. Maar iets als Utopia? Nee, echt niet :n

roombolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 21:49

Ik heb ook echt plaatsvervangende schaamte voor die ene zoon van Paul :(:)

Edit: Wow, compleet verkeerde smiley

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 21:59

Héhe, eindelijk iemand waar ik mee kan praten. Bedankt, Lieveli. Maar maak dit mijn moeder maar eens wijs. :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 22:39

Ik snap sowieso mensen niet die hun gezin en jonge kinderen achterlaten voor een lang programma. Of je er nou wat van leert of niet, ik vind het behoorlijk egoïstisch om daar je kinderen voor achter te laten. Iets leren en met je bakkes op de kijkbuis kun je ook wel als je kinderen volwassen zijn.

Utopia vind ik heel naar. Al die 'we stoppen mensen in een huis en dan gaan we er interessant over doen'-programma's. En de mensen die erin zitten en doen alsof ze zo zielig zijn dat ze erin moeten... *huiver* Ik geloof er ook altijd vrij weinig van dat het niet geregisseerd of helemaal echt zou zijn.

Dus Lee, vertel Boy maar dat ik het helemaal met je eens ben. Maar alleen als je dan nog wel Panda mag komen aaien. Zonder begeleiding :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-14 22:43

Ik denk niet dat Boy nu nog een boktaccount wil. En hij zegt dat hij ook maar 1 keertje mijn berichten heeft opgezocht en niet vaker :')

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 22:45

Ben het helemaal met TS eens en met mij genoeg anderen om mij heen als ik hoor. Slap aftreksel van Big Brother en al die andere look-a-like shows.

En over geld gesproken. Wisten jullie dat de deelnemers zelf een paar duizend euro p.p hebben moeten betalen om mee te doen?

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 22:56

Lous schreef:
Ben het helemaal met TS eens en met mij genoeg anderen om mij heen als ik hoor. Slap aftreksel van Big Brother en al die andere look-a-like shows.

En over geld gesproken. Wisten jullie dat de deelnemers zelf een paar duizend euro p.p hebben moeten betalen om mee te doen?

Dan ben je toch gewoon niet helemaal goed? Of zeg ik nu iets ongenuanceerds? :')

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 23:02

:Y) Ja daarom,ik zou echt zo gek niet zijn. Maar dit vertelde dus die deelneemster die er als eerste vrijwillig uit is gegaan. Ik kijk het niet,maar ze was toen bij RTL Late Night. Weet dus alleen even het exacte bedrag niet meer. Maar wel dat het dus een paar duizend euro was. 8)7

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 23:05

Lous schreef:
:Y) Ja daarom,ik zou echt zo gek niet zijn. Maar dit vertelde dus die deelneemster die er als eerste vrijwillig uit is gegaan. Ik kijk het niet,maar ze was toen bij RTL Late Night. Weet dus alleen even het exacte bedrag niet meer. Maar wel dat het dus een paar duizend euro was. 8)7

Daarvoor kan je volgens mij veel lekkerder een hele tijd op vakantie. Met water, douche, wc en etc.
Wat een gek ben je dan :'). Wat was haar motivatie eigenlijk?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 23:10

Dat weet ik helaas even niet meer.