Vivian__ schreef:
Ja en als je al 1.80 bent?[/quote]
dan wordt je net zo goed van naaldhakken reusachtig als van sleehakken
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
vuurneon schreef:Dat is vloeken in de kerk!
Ik vind dit best chique:
http://www.schuurman-schoenen.nl/schoen ... eehak.html
KimD schreef:Nee als een pasgeboren kalf op naaldhakken lopen is sexy....
Edit: En classy

Slina schreef:vuurneon schreef:Dat is vloeken in de kerk!
Ik vind dit best chique:
http://www.schuurman-schoenen.nl/schoen ... eehak.html
Dat is eerder een schoen voor dr moeder

Hanmar schreef:Wel erg dapper hoor, om in 1 keer van nooit hakken dragen naar een volle dag staan op 10 cm. te gaan. Als je schuift in je hakken is het overigens goed mogelijk dat ze eigenlijk gewoon net niet de juiste maat of pasvorm hebben voor jouw voeten. Dat kun je oplossen door van die gelkussentjes in de voorkant te doen, of je kunt het opvatten als een excuus om nieuwe schoenen te mogen shoppen.![]()
Weet je zeker dat je niet gewoon een paar simpele ballerina's in je tas kunt verstoppen voor de reis erheen, en dan om de hoek even snel schoenen verwisselen? In elk geval aan het einde van de dag zul je jezelf daar enorm dankbaar voor zijn!
Hanmar schreef:Wel erg dapper hoor, om in 1 keer van nooit hakken dragen naar een volle dag staan op 10 cm. te gaan. Als je schuift in je hakken is het overigens goed mogelijk dat ze eigenlijk gewoon net niet de juiste maat of pasvorm hebben voor jouw voeten. Dat kun je oplossen door van die gelkussentjes in de voorkant te doen, of je kunt het opvatten als een excuus om nieuwe schoenen te mogen shoppen.![]()
Weet je zeker dat je niet gewoon een paar simpele ballerina's in je tas kunt verstoppen voor de reis erheen, en dan om de hoek even snel schoenen verwisselen? In elk geval aan het einde van de dag zul je jezelf daar enorm dankbaar voor zijn!
MorganeR schreef:Het zijn een soort "poppenschoenen" met zo'n dikke vierkante hak. Ik heb ze al dus een andere schoen kopen gaat dat niet verhelpen. Het gaat er meer om hoe ik het kan verhelpen bij deze schoenen. Ze passen me net (mijn grootste teen tikt de voorkant aan als ik een beetje met mn voet wiebel) en als ik dan loop schuif ik een beetje naar voren en duwt mijn teen tegen de voorkant.

vuurneon schreef:MorganeR schreef:Het zijn een soort "poppenschoenen" met zo'n dikke vierkante hak. Ik heb ze al dus een andere schoen kopen gaat dat niet verhelpen. Het gaat er meer om hoe ik het kan verhelpen bij deze schoenen. Ze passen me net (mijn grootste teen tikt de voorkant aan als ik een beetje met mn voet wiebel) en als ik dan loop schuif ik een beetje naar voren en duwt mijn teen tegen de voorkant.
Niet, doe je die marteling je niet aan. Echt, je loopt als een kreupel paard die het liefst haar schoenen in de fik wil steken dan
vuurneon schreef:MorganeR schreef:Het zijn een soort "poppenschoenen" met zo'n dikke vierkante hak. Ik heb ze al dus een andere schoen kopen gaat dat niet verhelpen. Het gaat er meer om hoe ik het kan verhelpen bij deze schoenen. Ze passen me net (mijn grootste teen tikt de voorkant aan als ik een beetje met mn voet wiebel) en als ik dan loop schuif ik een beetje naar voren en duwt mijn teen tegen de voorkant.
Niet, doe je die marteling je niet aan. Echt, je loopt als een kreupel paard die het liefst haar schoenen in de fik wil steken dan
En ja ik ben toen ook zo dom geweest en liep zelfs liever op blote voeten door de stad terug dan op die schoenen. Zo erg was het
en standaard fiets ik zonder m' n hakken
MorganeR schreef:SummerRemedy schreef:Kun je het idd niet oplossen met van die gelzooltjes? Ik heb ze in een paar onder de bal van mijn voet omdat die schoenen 0,0 demping hebben, nu totaal geen last meer van mijn voeten
Waar kan ik deze vinden? Sorry de berichten gingen zo snel dat ik eroverheen gelezen had haha.
MorganeR schreef:Dit advies is natuurlijk handig en ik zou het ook niet doen als ik een andere optie had, maar dit zijn de enige schoenen die passen bij wat ik ga dragen. Ook hebben ze me teveel gekost om ze nu te laten staan verstoffen. Ik heb ze al eens eerder naar een evenement aangehad maar toen liep ik inderdaad na 6 uur als een kreupel paard.