Choiix schreef:Nouks, je bent niet goed geïnformeerd. De premium Galaxy modellen (S, S2, S3, S3LTE en S4) hebben allemaal Gorilla Glass en zeker geen plastic. Daarnaast zijn de Samsung schermen OLED, waardoor zwart écht zwart is maar alle kleuren wat overgesatureerd over kunnen komen. Daarnaast is de levensduur van de Lipo batterijen van Samsung dik in orde, maar Android is nou eenmaal gewoon bagger qua batterijmanagement op de lange termijn ook omdat je zo gigantisch veel apps kan installeren die gewoon geen goed power management hebben (zie ook de recente problemen als je van Android 4.2 naar 4.3 upgradet).
Ik ben Apple aanhanger, maar als ik de keuze moest maken tussen de S3 en de 4S zou ik echt voor de S3 gaan. Echter, dan wel het LTE model (i9305), dan is hij toekomstvaster. Nadeel is echter wel dat die geen FM radio heeft..
Maar waarom geen S4? Heb je ook al voor 36 euro per maand met 300 min/1GB/onbeperkt SMS/4G..
Ik wil perse vodafone omdat dat zo'n beetje de enige provider is waar ik vol bereik heb in mijn dorp. Dan waren deze 2 modellen het goedkoopste wat ik tegenkwam en die me aanspraken. Betaal nu 22,50. Vind ik al meer dan genoeg

Heb toch maar de iphone genomen, vind die S3 echt te groot en ben nu al aan Iphone gewend.