Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
mystery1980 schreef:Het verbaast mij hoeveel mensen tevreden zijn. Ik ga al jaren met tegenzin naar mijn werk, verschillende jobs gehad maar het bevalt mij niet. Misschien een verkeerde keuze gemaakt met mijn opleiding en kan nu niet meer wijzigen.

Heb ook wel eens een baaldag,, maar over het algemeen ben ik wel ht blij met mijn werk! En ben ik zeker blij dat ik uberhaupt werk héb!
). Vanaf mijn eerste werkdag voelde ik me niet welkom en ondanks dat het werk zelf heel leuk is, heb ik gemerkt dat collega's en de sfeer op het werk ontzettend belangrijk zijn. De klachten die ik had na mijn baan in de lingeriezaak kwamen weer opspelen, waardoor ik nu ziek thuis zit. Ben er dus wel achter dat collega's en sfeer op het werk voor mij heel belangrijk zijn om een baan te laten slagen.
Tja dat hoort er wel bij, maar dat zijn dingen die ik als docent dus lekker niet hoef te doen!
Ik ben echt gek op m'n werk!
) en daardoor heb ik veel vakantie en in de zomer zelfs 5 weken. Maar eigenlijk zijn die 5 weken me vaak ook wel een beetje te lang.
Het is een kantoorbaan, ik ben incidentcoordinator, leuk, afwisselend en uitdagend.
.