Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Toen we op vakantie waren aan het Como-meer, bedachten we dat het leuk zou zijn het meer over te zwemmen. We hadden een punt uitgekozen waar het meer maar 2 kilometer breed was en namen een opblaasbare bal mee waar we om de beurt even aan konden hangen als we moe zouden worden. De heenweg ging nog relatief vlot, maar de terugweg met al 2 km zwemmen in de benen en armen werd meer een soort worsteling
Het Como meer is niet echt toeristisch, waren dus ook geen boten in de buurt, moet er niet aan denken als iemand van ons kramp had gekregen...
. Debbie schreef:Ik ben als 6 jarige door het ijs gezakt en flink kopje onder gegaan. Uiteindelijk weer op eigen kracht boven gekomen. Zelf zag ik er toentertijd de ernst niet echt van in maar ik heb mijn moeder wel bijna een hartverzakking bezorgt

Tot ze begon te schreeuwen dat ik aan de kant moest. Huh? Wat? Auto? waar? Auto voorbij, ik weer terug op mijn plek. Bleek dat er nog een auto aankwam... Moest voor straf aan de kant van de berm naast haar gaan lopen.. 

Gelukkig was mama dichtbij 
Ik bleef op een gegeven moment maar koppie ondergaan, kreeg steeds dat zoute water binnen en voor ik het wist werd ik door een reddingsboot uit het water gehaald.....
DynamiteS schreef:lekker brutaal snel ff de weg oversteken met mijn fiets, zo lang wachten? Hallo ik moet op tijd op school/stal zijn!
&
Waren met de klas naar een bos aan het wandelen langs de weg, leerkracht roept dat er een auto aankomt. Madame hier loopt ergens in dromenland..Tot ze begon te schreeuwen dat ik aan de kant moest. Huh? Wat? Auto? waar? Auto voorbij, ik weer terug op mijn plek. Bleek dat er nog een auto aankwam... Moest voor straf aan de kant van de berm naast haar gaan lopen..
(was vorig jaar, 2e middelbaar). Leve de dromers..

Inky_devil schreef:Meerdere dingen gedaan maar de heftigste was toch wel:
Toen ik samen met mijn man een vrouw in een auto van het spoor probeerde te krijgen.
Niet gelukt auto zat muurvast.
Toen de bomen dicht gingen hebben we onszelf en de vrouw in veiligheid gebracht en de auto werd geschept door de trein met 135 km/u.
lieveli schreef:Out gegaan van GHB. Behoorlijk geschrokken achteraf.