Oud van geest?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 21:59

Inderdaad Peelie je hoeft niet uit te gaan om leuke mensen tegen te komen. Ik heb mijn vriend leren kennen op een ski-demonstratie van mijn broertje :D

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-14 22:02

Ik ga eigenlijk nooit ergens alleen heen. Heb soms echt het idee dat ik sociaal gestoord ben ofzo ;) ik leg niet snel contact dus nieuwe mensen ontmoeten vind ik lastig. Terwijl als ik eenmaal met mensen aan de praat ben, dat de meesten mij open, vriendelijk en geïnteresseerd vinden. Beetje vaag....

Woon nog thuis ivm studie maar moet er niet aan denken om alleen te wonen, het idee dat ik dan echt alleen ben maakt me best bang eigenlijk. Ik ben een familiemens en het idee dat ik alleen kom te zitten benauwd me. Verlang naar iemand die achter je staat no matter what...

Ik val wel op ouder. Alleen zitten die dus allemaal in de begin 30 jonge gezinnetjes fase en ze zijn dus bijna allemaal bezet haha

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 22:04

Op je studie ontmoet je toch ook mensen? Je komt vanzelf iemand tegen, op een plek waarvan je het niet denkt dat het daar zou gebeuren.

Als je mij 10 jaar geleden had verteld dat ik mijn vriend door het paard zou ontmoeten? Had ik je uitgelachen :D

Ik ga ook nu ook van ouderlijk huis, naar een koophuis samen. Heerlijk dat knusse <3 heb geen tijd alleen nodig wat dat betreft. Red mijzelf prima, maar samen vind ik wel zo fijn.

pluisje88

Re: Oud van geest?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-14 22:06

Vrouwenopleiding ;)
Zitten in de gang met psychologie. Ook vrouwen ;)
Daarbuiten heb ik weinigcontact op school. Maar ben er ook weinig. Ben aan het afstuderen en daarvoor studeerde ik deeltijd

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 22:07

Ja en? Ik zat ook op een vrouwenstudie, maar ook die hebben mannelijke vrienden, broers etc :D
Ik kwam ook wel eens bij studiegenoten thuis om wat door te spreken of voor een kop thee.
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 08-02-14 22:08, in het totaal 1 keer bewerkt

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-14 22:08

Maar heb verder weinig contact. Klasgenoten heb ik niet meer ;)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 22:09

Klasgenoten heb ik ook niet gehad, wel studiegenoten :)

Je hoeft niet te zoeken, maar open staan voor contacten kan wel helpen :)

En anders via internet? Veilig achter de computer?
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 08-02-14 22:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 22:09

Was ook 27 en van het idee "ik vind niemand meer". Hij daarentegen dacht eerder "ik ga niemand vinden die met mijn job kan leven die zelf ook niet iets soortgelijks doet" (hij werkt in de baggerwereld, dus hij doelde op een meid die ook internationaal werkt). En kijk, onze combi werkt super.
Ben ook geen sociaal ding, hou mensen liever op afstand en ben vaak wantrouwig wat iemand van me moet als die spontaan tegen me gaan lopen banketstaaf :P

Zo zei hij hallo tegen me, ik zat in gesprek met gemeenschappelijke vriend en heb 'm afgesnauwd "zie je niet dat ik aan het praten ben of wat?" :')
Laat net dat nou net zijn wat hij zo lekker pittig aan me vond.

Net als vuurneon had ik je uitgelachen als je ooit had gezegd dat ik met zo'n kerel wat zou krijgen, leek me onbereikbaar.
Ik studeer verpleegkunde, kom ik ook wel aardig wat leuke kerels tegen!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 22:10

Stuur even wat leuke mannen door van die opleiding varekaj! Wij krijgen alleen vrouwen en ehm vrouwelijke mannen van die opleiding... Ik wil ook wat leuks te zien hebben haha

Ik had nooit gedacht met een arbeider thuis te komen, ik ben juist hoog opgeleid en totaal geen arbeider. Maar ik vind dat nu juist geweldig en sexy, echt met de handen werken, gespierd lichaam, sexy overall met vegen... Zo'n handige man die even alles doet in huis, omdat ik zelf nog geen band kan en wil plakken :D
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 08-02-14 22:12, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 22:12

We hebben ook best wat vrouwelijke mannen hoor, maar ook een paar echte kerels :P

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 22:12

Ik had zelf ook nooooooit verwacht dat ik mn vriend zou leren kennen door de paarden. :')

Ik studeer Fysiotherapie. Ik zie genoeg lekkere lijfen, maar allenmaal zonder inhoud. Ik vind daar niks aan.

Mijn vriend vind ook mijn 'pittige' leuk aan mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 22:15

Ik was gewoon kattig :=

Hij vindt mijn zelfstandigheid het leukste, samen met het zorgzame en dat ik wel eens prettig gestoord ben. Hoort ook wel omdat hij zo vaak weg is, een mieper redt het niet als je telkens weken alleen moet doorbrengen.
En het vertrouwen natuurlijk. Hij vindt het super dat ik mee uitga, maar evenzeer dat ik 'm door en door vertrouw als hij alleen op stap gaat.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-14 22:16

vuurneon schreef:
En anders via internet? Veilig achter de computer?

Euhm... Nee. Klik is heel belangrijk voor mij en ik durf toch niet in het echt af te spreken ookal is het leuk....

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 22:17

Varekaj: Ja, de afhankelijke vrouw is vrij onaantrekkelijk :=

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 22:18

Je gewoon laten uithuwelijken :Y)

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-14 22:18

vuurneon schreef:
Je gewoon laten uithuwelijken :Y)

Goed plan :j

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 22:20

Hahahahaha!

Heeft iemand al leuke opties voor de TS? :P

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 22:20

Ik ben op de gekste plekken mannen tegengekomen die me wel aantrokken, of omgekeerd. Nu nog wel eens, dat ik denk, huh, bedoel je mij? Wou je wat met mij? Hoezo? Zolang je er voor open staat (en soms ook niet dus, ik ben echt niet op zoek nu) komt dat wel goed. Juist als je er niet actief naar op zoek bent, en op plekken en manieren die je niet verwacht.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 22:21

Oh fijn! lotgenoten.

Ik ben zelf nog maar 18 maar ik voel me 80.
Een band met jongeren van mijn leeftijd gaat ook moeizaam, ik zit liever thuis lekker een filmpje te kijken als dat ik moet gaan rampestampen in een kroeg of discotheek. :+

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-14 22:26

Ik sta ervoor open. Toch blijkt dat blijkbaar niet genoeg. Denk dat de gene die geïnteresseerd is in mij nog geboren moet worden ofzo ;)

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 22:27

Zoals Herman Finkers zou zeggen: "Ik ben niet getrouwd. Mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen."

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-14 22:27

Precies die ja :j helaas maar waar ;) ben ik bang 8-)

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 22:29

Yay! :D Ik ben niet de enige!

Ik ben altijd alleen bang om mijn hele levensverhaal op internet te zetten.. dus ga niet tèveel uitwijden.
Maar uitgaan is ook nooit mijn ding geweest. Ik ben nog nooit dronken geweest, en als je soms mensen uitgebreid daarover hoort vertellen lijkt het net alsof het een prestatie is.. := Verschrikkelijk, de hersenloosheid.. :')
Laatst bijgewerkt door Monchou op 08-02-14 22:33, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 22:30

Ik amuseer me rot met mijn jongere medestudenten, ook de jongens, maar je merkt het verschil toch vaak genoeg hoor (ik ben 29, zij 20). En leeftijdsgenoten die nog vrijgezel zijn vind ik vaak ook niet bepaald je van het. Vriendje is de uitzondering op de regel, en nu ben ik diegene die vaak te horen krijgt en wat heb JIJ dat wij niet hebben? Nou, da's makkelijk. Hem :Y)

Nee echt, leef gewoon je leventje, maak je er geen zorgen om, maak plezier en je komt hem wel eens tegen waar je het niet verwacht. Da's hier ook zo gebeurd bij ons.
Dat oud voelen, dat zou ik eerder bekijken als voel je wijs in de wereld.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 22:40

pluisje88 schreef:
Ik sta ervoor open. Toch blijkt dat blijkbaar niet genoeg. Denk dat de gene die geïnteresseerd is in mij nog geboren moet worden ofzo ;)

Je bent ook nog maar 25 gelukkig :) kan mij voorstellen dat als je 99 bent het voelt alsof de tijd begint te dringen haha :D

Diegene komt wel, misschien morgen, misschien over 2 jaar.
En anders koppel ik je wel aan mijn vrijgezelle neef :Y)