Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Vanillia schreef:Wat is iedereen hier achterdochtigLijkt me toch dat je relatie niet helemaal goed zit als je dusdanig onzeker wordt als je vriend een avondje alleen op stap gaat. Ik ging ook nooit met m'n vriend op stap. Een keer ok, maar waarom zou je dat altijd willen? Hij heeft zijn vrienden, jij die van jou en het lijkt me niet meer dan logisch dat je afzonderlijk van elkaar tijd met hun door wil brengen.
Vanillia schreef:Wat is iedereen hier achterdochtigLijkt me toch dat je relatie niet helemaal goed zit als je dusdanig onzeker wordt als je vriend [url]een avondje[/url] alleen op stap gaat. Ik ging ook nooit met m'n vriend op stap. Een keer ok, maar waarom zou je dat altijd willen? Hij heeft zijn vrienden, jij die van jou en het lijkt me niet meer dan logisch dat je afzonderlijk van elkaar tijd met hun door wil brengen.
Vjestagirl schreef:Voor hetzelfde geld is de TS een saaie muts die alleen maar in een hoekje van de bar haar colatje zit te drinken en verwacht dat haar liefje bij haar blijft. Dan snap ik vriendje lief ineens weer heel erg goed...
hanny_jelke schreef:Vjestagirl schreef:Voor hetzelfde geld is de TS een saaie muts die alleen maar in een hoekje van de bar haar colatje zit te drinken en verwacht dat haar liefje bij haar blijft. Dan snap ik vriendje lief ineens weer heel erg goed...
waarom verdedig jij atijd de partij die zich niet verdicht via bokt?![]()
vind het nogal cru gezegt van je.
TS gewoon kijken waar hij heen gaat en halverwege de avond zogenaamd stom toevallig ook daar naar binnen lopen met een vriendin, als je hem niet vertrouwd
. Maar zonder dollen: iedereen hier gaat er vanuit dat die jongen iets fout doet, dingen doet die niet kunnen. Hell, mensen raden aan om hem te volgen, compleet met vermomming en al...Vjestagirl schreef:Voor hetzelfde geld is de TS een saaie muts die alleen maar in een hoekje van de bar haar colatje zit te drinken en verwacht dat haar liefje bij haar blijft. Dan snap ik vriendje lief ineens weer heel erg goed...

) of wil je dat eigenlijk vooral omdat je je afvraagt of hij op zulke avonden iets met andere dames doet?