Gebeurde maar 2x per jaar dat hij de klas werd ingerold maar jeeee wat was dat toen spannend
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tieneke schreef:Gezond verstand en een goede attitude ontbreekt meer en meer, de jeugd wordt steeds beïnvloedbaarder (bv. Syriëstrijders van bij ons).
chocobroodje schreef:Dat is niet de vergeten generatie, dat zijn de "babyboomers"Zij hebben ervoor gezorgd dat NL weer echt begon op te bouwen i.p.v. puin te ruimen zeg maar. Hub hebben dit weer allemaal mogelijk gemaakt
Joltsje schreef:hmm ik denk inderdaad dat de opkomst van internet onze generatie beinvloed.
de oneindige mogelijkheden die het bied, maar ook de gevaren die het met zich meebrengt.
dat er informatie over de hele wereld komt. ook uit delen van de wereld waar je nu veel meer de werkelijkheid van kan zien.
@ts je hebt het nu over de mensen die de 2e wereldoorlog hebben meegemaakt. daarna is er voor mijn gevoel ook nog een generatie geweest. de vergeten generatie (ff googlen). en tegenwoordig zitten we in generatie einstein.. een echte computer generatie innd. maakt je manier van leven heel anders.
ik weet dus niet of wij heel veel te vertellen hebben later, maar weet wel dat wij in een grote ontwikkeling zitten met internet en zo
billionache schreef:Jaaa in de basisschool nog zo'n gigantische tv in een kast op wieltjes, met videorecorder!
Gebeurde maar 2x per jaar dat hij de klas werd ingerold maar jeeee wat was dat toen spannend
Cayenne schreef:Ik ben ook van de generatie dat er nog geen mobiele telefoons waren en mensen niet in paniek raakten omdat je een middag niet bereikbaar was