En het zal nooit beter worden en het interesseert me eigenlijk ook niet veel om het te beteren. x) Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En het zal nooit beter worden en het interesseert me eigenlijk ook niet veel om het te beteren. x)

chanicha schreef:Ik vind het altijd een beetje eng als mensen zeggen dat hun dochters hun beste vriendinnen zijn maar ik moet zeggen dat ik gelukkig wel een hele goede band met mijn dochters heb. We kunnen overal over praten en ik filter dan weer wat ik wel of niet tegen hun vader zeg. Ze weten dat ik eerlijk ben, weleens te eerlijk maar dat accepteren ze en andersom ook. Ook met hun kinderen hebben we een hele sterke band, gelukkig.
Roosch schreef:Ik mis een optie die steeds vaker speelt: Geen relatie met je moeder hebben.
eilleen333 schreef:Mijn optie staat er niet echt bij denk ik. Tenminste, niet als ik dan naar de nadelen kijk...
Mijn moeder en ik kunnen ontzettend goed samen, dus dan zou ik voor de vriendinnen of zussen optie gaan. Maar mijn moeder is wel mijn moeder, en die 'status' heeft ze ook. Twijfel ik ergens over? Dan vraag ik het en dan luister ik naar het advies. Zij zal het weten, zij is mijn moeder.
Als ik iets wil doen, waar ze wat minder enthousiast over is, dan bespreken we dat ook. Dan leg ik het uit, en dan is het mijn verantwoordelijkheid en dan is ze gewoon blij voor mij. Als het dan misgaat, dan krijg ik advies hoe het volgende keer beter kan.
Ik krijg een hoop vrijheid, maar ik heb altijd een stabiel persoon om op terug te vallen. Volgens mij echt de perfectie moeder-dochter relatie...
kriistellx schreef:3. Heb vaak ruzie/discussies met mijn moeder. Ik vertel haar eigenlijk bijna niks, over school niet, over vrienden/vriendinnen niet, gewoon niks. Heb er geen behoefte aan om haar dat te vertellen, omdat ik weet dat ze dan gaat doorvragen en als ik ergens een hekel aan heb dan is dat het wel. Als we een dagje gaan shoppen ofzo, eindigt het ALTIJD in ruzie. Ik heb eigenlijk met beide ouders geen goede relatie. Misschien omdat ze vroeger al weinig thuis waren en ik erg op mezelf was/ben. Nu zijn ze ook nog eens gescheiden. Ik ben iemand die veel voor zichzelf houd en alles liever zelf wil doen.
That's it.