Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Vickz schreef:Ik weet het zo denk ik er ook over, ze zijn me niet waard, maar ik blijf die leuke momenten die we gehad hebben wel missen en als ik dan zie (op facebook) dat ze nog steeds die dingen doen, die we vroeger samen deden dan word ik waar wel triestig van en denk normaal was ik daar ook bij geweest...
Pfff het is zo ingewikkeld
De meeste vriendschappen zijn nou eenmaal niet voor altijd helaas. En soms is dat maar beter ook.
Maflinger_S schreef:Vriendschappen zijn per definitie tijdelijk van aard. Soms heel kort, en soms wat langer.
Jij bent met je partner/echtgenoot een bedrijf begonnen wat, naast je gezin en je huishouden, waarschijnlijk zo ongeveer de rest van je tijd opslurpt. Je "vriendinnen" hebben die stap niet gemaakt en zijn in hun oude patroon blijven hangen. Op het moment dat jij een feestje gaf en zij er en masse voor kozen niet te komen en gezamenlijk iets anders te gaan doen, zou jij genoeg hebben moeten weten. Ik doe niet aan facebook maar op dat moment had ik ze mooi ontvriend. Geen tijd meer voor. Jammer, zoek wel nieuwe mensen met wie ik het leuk ga hebben.
bigone schreef:Zou er wel wat aan de knikker zijn dan is één hulpvraag genoeg om van beide kanten tickets te boeken en er te zijn, alleen al die wetenschap betekend dat je echt vrienden bent, door dik en dun.