Bestelling bymusthaves.com

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

saskiakefie

Re: Bestelling bymusthaves.com

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 12:14

haha kan ik wel ergens inkomen, fb is ook niet echt werk :P

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-14 12:16

haha ja dat snap ik wel, het ging me er meer om dat ze niet via de chat kunnen zeggen waarom ze willen bellen, en daar eigenlijk overheen praten..

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 12:17

Ja dat begrijp ik ook niet helemaal... ben benieuwd wat ze via de tel gaan zeggen... via de tel staat het natuurlijk niet zwart op wit :\

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 12:19

UltimOo schreef:
zeggen zij: U kunt nu toch ook op facebook??
?!
Rare reactie :x Dat iemand op FB wil niet zeggen dat bellen wel gaat.. Dat behhoor je gewoon te accepteren als bedrijf en niet over te bakkelijen.

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-14 12:20

nee daar heb je ook gelijk in..
ik wacht het telefoontje wel even af, als er wel bepaalde "afspraken" oid gemaakt worden, dat eis ik gewoon dat ze het ook op de mail zetten voordat ik er mee akkoord ga, zodat ik een schriftelijke bevestiging heb.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 12:22

Ja dat is wel een goeie :j

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-14 12:52

we heeeeel typisch dat ik nu net 5 minuten geleden ineens mn geld terug heb op de rekening..
ben wel erg benieuwd waarom ze dan nog willen bellen?

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 12:55

Oh nouja wel fijn in ieder geval, geen idee wacht het nou maar gewoon af :P

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-14 12:56

heb zo'n gevoel dat er mee gelezen word hier in dit topic door hun.

Urion

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 12:56

Oh als je je geld terug hebt zou ik lekker een bericht op fb terug sturen dat je ze bedankt voor het terug storten en voortaan wel elders wat koopt.

Urion

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 12:57

Ja dat denk ik ook ultimo, wellicht willen ze nu dat je het topic verwijderd omdat jij je geld terug hebt.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 12:59

Speculaties lijken mij weinig zin hebben.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 13:25

wie weet willen ze telefonisch gewoon hun excuses aanbieden niet meteen van het 'ergste' uitgaan ;) Ben benieuwd hoe het is afgelopen aangezien het kwart over is geweest.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 13:36

:')

Trieste reactie. Volgens mij worden hier keurig de feiten weer gegeven en is er geen sprake van smaad en/of laster. (dat laatste is nl. belangrijk)

Kinderachtige reactie.. goed reclame voor het bedrijf. :j (alleen dit doen ze zelf) Beetje dreigen met een advocaat, kom zeg := Kinderachtige eigenaresse :wave:

Overigens kan een zwarte bokker niet eens zo maar topic's verwijderen.

Weet je .. je kan hier als bedrijf op meerdere manieren mee om gaan. Je accepteert het verlies en gaat voor de goede oplossing (denk aan dat topic met de geknakte zweep die verstuurd was) en buigt het om naar iets postitiefs of je doet het op deze, oh zo foute en de zo verkeerde manier waardoor je een nog slechtere naam krijgt en het nog negatiever maakt. Ik weet iig waar ik niet ga kopen. En dat komt niet door dit topic, maar door de houding van de eigenaresse. Je hebt nog veel te leren, dame.
Laatst bijgewerkt door Sammie op 18-02-14 13:41, in het totaal 1 keer bewerkt

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 13:40

Wat ontzettend kinderachtig en raar. Bovendien heeft ze geen poot om op te staan, jij mag je mening gewoon uiten en dit zijn feiten.. geen leugens (ga ik maar even vanuit ;-) )

Jammer dat het zo moet, ze had het nog om kunnen zetten in iets positiefs door je even na te bellen en te vertellen waarom het geld zo laat is terug gestort en dat je het nu terug hebt op je rekening. :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 13:47

Ooooh dit moet ik even volgen!!

Mevrouw heeft geen poot om op te staan volgens mij. Lijkt me niet meer dan duidelijk dat ze het aan zichzelf te danken hebben gehad.
Als ze vanaf het eerste moment oplossingen had geboden, en zonder mopperen een bestelling annuleren, dan was er niets aan de hand geweest.
En had jij wellicht ook nog in dit topic vermeld dat het inmiddels netjes was afgehandeld.

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 13:49

Tja heb je straks vast een mooie brief in je bus liggen!! En je wilde alleen maar wat bestellen!! Is ook niet professioneel!! Het is niet jouw schuld dat hun hun voorraad niet bij houden!!

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-14 13:52

dat de voorraad niet klopte kan ik nog mee leven, had dan op zn minst even op tijd een email gestuurd en het aangegeven, dan kon ik er rekening mee houden.
maar dat je vervolgens meerdere dagen moet wachten tot je een keer antwoord krijgt vind ik niet heel netjes.
ik deel hier alleen mijn mening en ervaring, over elk bedrijf is wel iets negatiefs te vinden op internet.
dat heb je nou eenmaal als je met klanten te maken hebt.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 13:53

Ervaringen uit eerste hand mogen.
Je bent dus ook niet verplicht dit topic te verwijderen.
Jammer dat mevrouw hier anders over denkt.

Ook haar rechtsbijstand zal hier niets mee kunnen en hoogstwaarschijnlijk een claim afwijzen.

Dit is geen smaad of laster, dit is puur feiten.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 13:54

Als ze blijft bellen kun je natuurlijk haar altijd nog wijzen op stalking: http://nl.wikipedia.org/wiki/Stalking

Oh wacht ze leest mee!

maar goed.. laten we hier de boel ook niet op de spits gaan drijven. Negatieve ervaring. Geen goede afwikkeling door het bedrijf. Noted..

DanaDeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 13:55

wat een rare gang van zaken. Ik had verwacht dat ze zou bellen met excuses en dan in dit topic te lezen dat alles nu goed was afgehandeld.
Ze zet zichzelf wel te kakken zo!

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-14 13:55

inderdaad, erg jammer dat het zo moet, maar het is niet anders.

ik ben benieuwd of ik er nog wat van te horen krijg, ik sta in mn gelijk, dus heb niks te vrezen :)

DanaDeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 13:57

Je zou toch denken dat men het hier wel bij laat, ze maakt het alleen maar erger door hier mee door te gaan. Als het verder keurig en netjes was opgelost zou ik er nog wel bestellen, maar door die rare toon, die hier nu gezet wordt, laat ik dat wel uit mijn hoofd :+

Roweentje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 13:58

Als je naar een site gaat waar verschillende recenties op staan, staan er ook goede en slechte tussen.
Dat dit een slechte recentie is betekend niet dat hij direct in de doofpot moet verdwijnen.
Slechte recenties heeft een bedrijf net ook nodig!
Daar kunnen ze van leren en er dan voor gaan zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 14:03

Ook een negatieve ervaring kun je ombouwen tot iets postiefs. Immers bij elk bedrijf gaat wel eens iets niet naar behoren. Dat kan en wat mij betreft mag dat ook. De manier waarop je dat oppakt is gewoon extreem belangrijk. Zoals met de geknapte zweep in de doos. De eigenaar van die webwinkel kwam gewoon direct zelf in het topic melden dat dit idd niet de bedoeling was, ze had verder ook uitgelegd hoe 't kwam en wat er verder ging gebeuren. Iedereen kon het waarderen en kon er om lachen. Positief dus.

Maar dit.. :n Dit doe je niet..