Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Dimple schreef:Het is beide vreemd gaan............vind ik.
Alleen vind ik emotioneel vreemd gaan vele malen erger dan fysiek.
Ik vroeg me af of vreemdgaan (seks dus) met iemand voor wie je gevoelens hebt erger is dan vreemdgaan met iemand voor wie je niks voelt. renee16 schreef:Is de discussie niet meer of emotioneel vreemdgaan wel vreemdgaan te noemen is?
Seks met een ander lijkt me overduidelijk, gevoelens of niet.
Maar stel je wordt verliefd op een ander maar doet er niks (seksueels) mee, is het dan ook vreemdgaan, een berichtje sturen naar iemand waar je een crush op hebt?
Geryon schreef:renee16 schreef:Is de discussie niet meer of emotioneel vreemdgaan wel vreemdgaan te noemen is?
Seks met een ander lijkt me overduidelijk, gevoelens of niet.
Maar stel je wordt verliefd op een ander maar doet er niks (seksueels) mee, is het dan ook vreemdgaan, een berichtje sturen naar iemand waar je een crush op hebt?
Waarom zou je een berichtje sturen naar iemand waar je een crush op hebt als je in een relatie zit? Gaat wel richting vreemdgaan.
Dimple schreef:Mannen zijn véél te doorzichtig![]()
Veel naiever in dingen verbergen.
Wij vrouwen zijn bitches, voelen en merken alles. Voelsprieten gaan uit en blijven uit totdat we hebben ontdekt hoe het zit.
Daarom kunnen we het zelf zo goed verbergen als we vreemd gaat. We weten hoe we het NIET moeten doen