Gezocht: de perfecte jurk voor een bruiloft!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

biancatjuh27

Re: Gezocht: de perfecte jurk voor een bruiloft!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 21:22

ik pb je het adres wel even, heb hier namelijk een kaartje van ze liggen.

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 21:27

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 21:32

Houdt bij die site wel rekening met invoerrechten en je moet de maten goed doorgeven(!) en je hebt kans dat je nog langs een coupeuse moet met een jurk van hen.

Lumea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 21:35

www.fashionchick.nl

Staan veel jurkjes op! :)

Is het een idee om samen met je zus wat te zoeken? (als ze het zelf al niet te druk heeft haha). Kan zij ook meteen kijken of zij het bij haar bruiloft 'vindt passen' zeg maar. En het is natuurlijk super leuk om samen met je zus te shoppen! :D

callass

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 21:45

Hij is juist heel stijlvol. Het is echt maar een randje van 10 cm denk ik, was ook bang dat het te veel was en je elke rol zou zien zitten maar het begint best hoog. Met een mooi jasje of bolero dr op.

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 21:46

ik zou gewoon naar een gewone bruidswinkel gaan! die hebben vaak ook andere jurken dan alleen bruidsjurken!
laat je ons het resultaat wel even zien?:D

XUlyssesX

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 21:46

aardbeitje_ schreef:

Hier heb ik een kat in de zak gekocht..
Netjes alles opgemeten maar jurk zat echt heel vreemd..
model wat ook iets anders dan de foto..

Erg jammer want je betaald ontzettend veel geld..

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-14 22:30

Lightinthebox.. hmm ze hebben mooie jurkjes, maar als ik de verhalen zo mag horen, dan durf ik het bijna niet aan :=

Wauw bedankt Joolien, ik ga alle linkjes even op mijn gemak bekijken nu!

Mijn zus gaat sowieso mee naar de winkel in Amersfoort! Helaas hebben we allebei pas 11 maart de tijd om samen te gaan.. een maand voor de bruiloft. Ik vind het vrij laat (aangezien ik best lastig ben met kleding!), dus vandaar dat ik nu al aan het rond kijken ben naar eventuele andere opties, mocht ik in Amersfoort niks kunnen vinden. Resultaat laat ik zeker zien natuurlijk :D

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 22:57

Een vriendin op mijn bruiloft had er echt een geweldige jurk vandaan, zat ook echt prachtig, dus het kan zeker wel :)

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-14 23:08

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 23:21

Als je niet een te moeilijke bouw heb kun je het allicht proberen. Je kunt ook op bouw (appel, peer, grote maat etc.) selecteren.
Reken er wel op dat je invoerrechten moet betalen. Soms heb je gelijk dat je pakketje er door komt.

Jiwa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 23:21

Ik ben ook op jacht, als ceremoniemeester voor mijn beste vriendin. Op Etsy.com staan veel gave jurken voor leuke prijzen en deze worden op maat gemaakt. :)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 23:22

bij light ook. Doen trouwens veel van dit soort sites. Je moet alleen wel goed meten en de stoffen kennen.

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-14 23:26

Ik heb niet echt een heel makkelijk figuur.. ik schommel regelmatig met maten. De ene keer pas ik in een 36 en de keer daarna zit ik op 38, dus vandaar dat ik het vrij lastig vind om iets te bestellen wat van ver moet komen! Bij Zalando bestellen zit ik niet zo mee, dat kan ik binnen no-time weer terug sturen mocht het niet passen, maar iets wat op maat moet worden gemaakt.. oei.. vind het maar moeilijk! :=

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 23:49

daarom zal ik ook niet gouw iets via internet bestelen maar het gewoon passen. zoals ik al zij ga gewoon naar een bruidsjurkenwinkel daar hebben ze vaak ook andere jurken, en anders kijken eens bij andere 'jurken' winkels bij je in de buurt

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 23:56

Ik kan je de Galazaak (Galawinkel, iets in die trant, waar jij naartoe zou iig :+ ) echt aanraden :j Ben daar vorig jaar met een vriendinnetje geweest om jurken te passen en ze hebben zóveel keus! Voor elke maat hangen daar verschillende jurkjes bij elkaar, je kunt dus gewoon de goede maat zoeken en vervolgens alles uit het rek plukken wat je leuk vindt. Ook heel veel in de modellen waar jij naar zoekt, dus van boven strak, onder uitlopend. Het was dat het voor mijn eigen bruiloft was en ik dus al een fantastische jurk had :Y) , want anders was ik daar zeker geslaagd :j Ze hebben ook massa's aan accessoires en prijs redelijk gunstig. Enige nadeel is dat niet alle jurkjes die ze op de site hebben staan, ook daadwerkelijk in alle winkels en in alle maten verkrijgbaar zijn. Je moet er dus echt naartoe. Ik vind het echt hoog tijd worden voor een goed feest, want dan wist ik het wel :D

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-14 15:16

Bij de bruidsjurken winkels waar ik met mijn zus ben geweest voor haar jurk, hadden ze helaas geen ander soort jurken.

Wat fijn om te horen Tamara! Ik kan ook niet wachten om met mijn zus naar Amersfoort te gaan. Op internet alleen al hebben ze zoveel keus en ik kan al minstens 6 jurken aanwijzen die ik wil passen! :D

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 11:48

Je kunt ook eens kijken bij www.topvintage.nl , www.succubus.nl , www.fiftiesstore.nl hier hebben ze ook allemaal veel jurken die op bruiloften gedragen worden (wel 40/50/60er jaren stijl dus dat moet je wel liggen). En allemaal goed betaalbaar.

Van Vivien of Holloway hebben ze ook leuke bruidsjurken trouwens.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 16:39

Misschien eens voor een kleur advies gaan? Kijken wat voor kleuren het beste bij je huidskleur passen? Helpt denk ik al een eind in de richting ook!

daaf4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 16:49

Ik kan je ook dreamdresses in Arnhem echt aanraden. Leuke mensen en ze helpen goed. Is inderdaad ook niet al te duur :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 16:54

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 16:56

Dat is erg Jacky Kennedy achtig :=

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 10:10

Blijheid schreef:
Een andere bokker gaf me laatst deze site door met vintage style jurken, als je van een wat strakkere bovenkant en wijdere onderkant houd ga je hier zeker wat vinden :j
http://www.lindybop.co.uk/jive--swing-dresses-11-c.asp

Die zijn ook gewoon in NL te koop, zie liks in mijn vorige post.

maria1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 17:34

Ik ben fan van www.lightinthebox.nl, ga mijne er waarsch ook kopen. En je portomonnee vindt het waarschijnlijk ook heel leuk! :Y)