miss_lizje schreef:Bij ons in de wijk is het geen betaald parkeren, maar hebben we soms wel een te kort aan plekken. Wij wonen tegenover een complex waarin een basisschool, kinderdagverblijf en een gymzaal/sporthal in zit. Tijdens weg en ophaal tijd is het soms gigantisch druk ondanks dat school fietsen zo veel mogelijk probeerd aantrekkelijk te maken. Zeker in het begin regelmatig gehad dat de ouders zo brutaal waren dat de auto bij ons op de oprit stonden. Na behoorlijk wat geklaag van de straat richting de school is dat gelukkig verleden tijd.
Echter is er in de sporthal soms ook wedstrijden van verschillende sporten. We krijgen dan al een briefje in de brievenbus of de bewoners zo veel mogelijk op hun eigen oprit willen parkeren en toch zijn er vaak zat te weinig plekken. Toen ik dus een keer terug kwam stond mijn oprit weer vol! Heel asso heb ik mijn auto ervoor gezet en ben binnen lekker gaan schoonmaken en opruimen tot dat er werd aangebeld dat ze niet van de oprit af konden. De beste dame "vriendelijk" uitgelegd dat ze op prive terrein stond en ze maar moest wachten tot ik klaar was met de vloerdwijlen, ik vertikte om ala minute de auto te verplaatsen voor deze aso die zelf zo dom was om haar auto op onze oprit te zetten.![]()
Ik weet niet hoe jou situatie op te lossen is TS, maar ik ben bang dat bij jullie ook betaald parkeren de "enige" oplossing is. Het terugdraaien bij de andere straat zou waarschijnlijk toch niet gebeuren.
Hebben ze serieus bij jou op de oprit geparkeerd? Voor je deur?
).
.
Deze mensen hebben er waarschijnlijk ook niet om gevraagd anders zouden ze wel gewoon een vergunning betalen