Cayenne schreef:Ik krijg ook steeds meer het gevoel dat je gewoon niet alleen wilt zijn en je daarom aan hem blijft vastklampen?
Ik ook... TS: Wees eens eerlijk: In hoeverre kun jij zélf alleen zijn en op jezelf vertrouwen?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Yv_ schreef:Maar alleen zijn in een relatie is niet te vergelijken als daadwerkelijk alleen zijn.
Ik had ook een relatie waarbij ik mn vent misschien 5 uurtjes per week zag, waarvan de helft 's nachts als ik per ongeluk wakker werd. Dus ja, toen was ik ook alleen. Maar een hele andere alleen dan toen hij daadwerkelijk weg was.
Cayenne schreef:Dus je zou het ook gewoon prima vinden om vrienden met hem te zijn ipv een relatie?
upendo schreef:Je spreekt jezelf voor mijn gevoel best wel tegen.
Als je knijterverliefd op iemand bent, dan wil je toch de hele dag met diegene bellen of heb ik nou een te romantisch beeld?
upendo schreef:Je spreekt jezelf voor mijn gevoel best wel tegen.
Als je knijterverliefd op iemand bent, dan wil je toch de hele dag met diegene bellen of heb ik nou een te romantisch beeld?
Citaat:Maar het is als hij alleen is, als hij druk bezig is met zn werk, zn sociale verplichtingen, zn hobby. Dan denkt hij dat hij geen tijd heeft voor een relatie.
chelle_dora schreef:Wat maakt het nou zo ingewikkeld dat de relatie gelijk niet meer werkt?.
MirandaDvG schreef:Je beeindigt in september een slechte relatie na tien jaar. Eind oktober begin je al meteen aan een nieuwe. Waarbij je huidige partner nu de twijfels krijg tomdat het te snel gaat.
Ik kan zijn gevoel alleen maar bevestigen. Natuurlijk gaat het te snel.
Binnen 2 maanden benje nog niet klaar met de vorige relatie en klaar voor een volgende serieuze relatie
Dat kan gewoon niet.
De gevoelens die je nu hebt zijn waarschijnlijk gewoon een opvulling van iets dat je mist (je vorige relatie bijvoorbeeld)
Zo snel al in iets nieuws spingen is niet gezond.
Ga eerst eens normaal daten zoals dat bij elke beginnende relatie gebeurt.
Eens in de week een leuk uitje. Alleen maar leuke verliefde dingen doen.
espiga1984 schreef:chelle_dora schreef:Wat maakt het nou zo ingewikkeld dat de relatie gelijk niet meer werkt?.
Wel,
Wij zijn er allebei in gevlogen, zijn heel verliefd geworden en zijn direct gaan samenwonen. ja, na onze eerste date direct al. Omdat ik toen een mini-kamer huurde. (Ondertussen heb ik mij eigen huurhuisje). En het kon ons allemaal niet schelen dat het zo snel ging. Tot een paar weken terug. Hij begon na te denken, en dat heeft mij ook doen nadenken. Het heeft mij doen inzien dat ik ook mijn leven heb. Ja, in die korte tijd heb ik dat wel geleerd. Zoals ik al zei, ik KAN alleen zijn. ik heb mijn hobby's, mijn vrienden, familie, werk,.. en ook voor mij is het druk. Zo druk dat ik soms ook wel denk 'heb ik wel tijd?'. Net als hij. Maar zoals ik al zei, ik zie een relatie niet als 'tijd'. Ik wil er zijn voor hem, en ik wil ook op hem kunnen terugvallen. Maar is dat dan een relatie? Is dat voldoende? Er gewoon emotioneel zijn voor elkaar. Zonder elkaar drie keer per week te zien of iedere dag te bellen?
espiga1984 schreef:Goh weet je, jullie hebben allemaal gelijk wanneer jullie zeggen dat het nog te snel is, dat ik moet alleen zijn enzo. En ja, volgens het boekje had ik eerst een jaar vrijgezel moeten zijn, profiteren van het leven blabla. Maar ik voel ook maar gewoon wat ik voel. En dat is meer dan vriendschap. Wij geraken ook niet uitgepraat, zijn dolgraag bij elkaar, we missen elkaar, maar we zijn allebei op een leeftijd gekomen waarbij het allemaal niet zo simpel is. Als we beiden 16 waren en nog thuis woonden, was er helemaal geen probleem.
Er zijn nu eenmaal ook veel andere zaken die aandacht en verantwoordelijkheid vragen. En een LAT relatie is ook niet simpel
. Mocht je geintereseerd/nieuwsgierig zijn, wil ik dit best per PB vertellen, maar niet openlijk in het topic.
.
.