Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nustice schreef:Ze bedoelen denk ik dat je bijvoorbeeld in Amsterdam heb ingecheckt en in ik zeg maar wat.. Alkmaar in de trein stapt. Dan klopt er dus iets niet, want dat kan niet. Ik zeg maar wat, ongetwijfeld kan het wel. Maar zoiets.
Tiggs schreef:Of in Amsterdam incheckt en dan opeens in de trein van Den Haag naar Utrecht zit.
Marley schreef:Een tijd terug een aflevering van de rekenkamer over de Ov chipkaart. Een jongen had toen een 'trucje' om goedkoop te reizen, daar had je 2 Ov chipkaarten voor nodig. Hoe dit precies werkt weet ik niet meer, daarvoor moet je dan even die aflevering kijken
Nustice schreef:Tiggs schreef:Of in Amsterdam incheckt en dan opeens in de trein van Den Haag naar Utrecht zit.
Ja, dit bedoelde ik. Omschreef het niet zo handig haha

Floriske schreef:Maar wacht. Stel: ik moet van Den Bosch naar Arnhem ofzo, daarvoor moet je ergens overstappen (wel gewoon bij de ns blijven) moet je bij die overstap dan uit en in checken of niet? Ik dacht van niet maar nu jullie allemaal beginnen over: de conducteur kan zien waar je bent ingestapt dus of je in de goede trein zit enzo begin ik te twijfelen
Fairytales schreef:Floriske schreef:Maar wacht. Stel: ik moet van Den Bosch naar Arnhem ofzo, daarvoor moet je ergens overstappen (wel gewoon bij de ns blijven) moet je bij die overstap dan uit en in checken of niet? Ik dacht van niet maar nu jullie allemaal beginnen over: de conducteur kan zien waar je bent ingestapt dus of je in de goede trein zit enzo begin ik te twijfelen
Nee hoor dan hoef je niet opnieuw in en uit te checken! Tenzij je natuurlijk van vervoerder veranderd. (Bijvoorbeeld van NS naar Valleilijn etc.)