Wat te doen in de avond?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SummerRemedy

Re: Wat te doen in de avond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 10:32

Een bijbaantje zoeken voor 's avonds, ook leuk voor je bankrekening :)

luckyboy5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 20:49

Postcrossing??????

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-14 20:50

Ik heb iets gevonden hoor mensen, minecraft :Y)
Whaha, okee is misschien iets heel onnuttigs maar eek zo verslavend '-'
Daar gaan mn schoolresultaten :')

ElanJV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 00:01

Hmmm.. denk dat een computerspel niet echt een verstandige (en sociale) oplossing is.
Ik ben juist altijd weg, heerlijk! Ik haat het al als ik al één avond thuis zit, snap niet dat mensen dat kunnen :P

Ga sporten, werken 's avonds, shoppen op koopavond, ga gezellig naar vrienden, de stad in, drankje doen. Oh, kan zat dingen bedenken! Geen paard dus waar je heen kan? Ook altijd top tijdverdrijf, helaas heb ik te veel te doen en te weinig tijd. Vind het juist heerlijk :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 01:01

Ik maak altijd huiswerk s'avonds en dan zeg ik tegen mezelf wat ik af moet hebben, kan wel een week vullen met dingen voor school. :P

Ook plan ik mijn eten...
Om 20:00 bijv fruit
20:45 een kopje thee met ??? Een koekje oid.
Als dat gewoon een koekje is, moet dat geen probleem zijn.

Ja ik houd van structuur. :o

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 01:44

ElanJV schreef:
Hmmm.. denk dat een computerspel niet echt een verstandige (en sociale) oplossing is.
Ik ben juist altijd weg, heerlijk! Ik haat het al als ik al één avond thuis zit, snap niet dat mensen dat kunnen :P

Ga sporten, werken 's avonds, shoppen op koopavond, ga gezellig naar vrienden, de stad in, drankje doen. Oh, kan zat dingen bedenken! Geen paard dus waar je heen kan? Ook altijd top tijdverdrijf, helaas heb ik te veel te doen en te weinig tijd. Vind het juist heerlijk :)

waarom is een computerspel niet sociaal? de spellen die ik speel doe ik met vrienden of juist met onbekenden. supergezellig juist! en je hoeft je huis er niet voor uit. ik vind het ook leuk om te winkelen, drankje te doen etc maar ts is 15 volgens haar profiel, kan me voorstellen dat ze niet bijzonder veel geld te besteden heeft in elke avond zoiets te gaan doen ;)

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 01:51

Hier hetzelfde probleem :')

TS: als je wilt mag je bij onze server erbij?
Moet je ff een pb sturen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 02:24

Ik haal niks meer :') , dus ik grijp naar een doos cornflakes of snel naar de koelkast voor de appels heb zo de drang iets in mijn mond te hebben. .

Ik minecraft soms het verveelt alleen wat bouwen

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 08:30

Ik heb ook eindelijk een bezigheid gevonden: opruimen, haha

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 12:08

Ik ben gaan haken. Handen bezet en kan niet meer snaaien hahaha.

Dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 12:10

Inderdaad haken! En veeeel gezond eten overdag zodat je wel verzadigd bent :)

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 12:11

Je kunt een alternatief nemen voor je snoep: appeltje in stukjes, groentestukjes. Of maak een pot hele lekkere thee (caramel met peer, zo lekker!) en drink dat als je trek krijgt.
Of ga lezen (als je maar een goed boek hebt helemaal niet saai) doe iets in huis, ruim je klerenkast op etc.
Ik kom elke avond pas laat thuis, moet dan nog koken en soms sporten dus ik verveel me amper zeg maar :P

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-14 14:34

Ik eet gezond, houd prima bij wat ik eet dus daar ligt het niet aan.
Is gewoon een gewoonte ... zwakke moment van de dag :+

@deviltjh
Ik stuur je vanavond een pbtje als ik tijd heb, en anders morgen ^^
Ben wel geïnteresseerd dus haha

PaardjesFan1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 21:30

MINECRAFT

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 12:13

xEmily schreef:
@ Rianne
Jaa, maar ik woon nog bij mams dus die heeft het voor het zeggen qua eten haha, heb het al eens voorgesteld maar nee. Mijn broertje leeft nml. alleen maar van snoep, dus mams wilt niet minder meebrengen.

Wat raar dat je moeder hier niet aan mee wil werken? Is voor je broertje ook helemaal niet gezond..

Ik ken je probleem, ik snaai 's avonds ook altijd. Maakt niet uit of ik wel of niet iets te doen heb :+ .

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 14:52

Films kijken, lezen, schrijven, tekenen, schilderen, fotografie, haken, breien, huiswerk maken, bij je paarden gaan, bellen met vriendinnen, facebook, foto's bewerken, gamen, gezelschapspel spelen met gezin, youtubefilmpjes opnemen, kamer herinrichten, opruimen, naar de film gaan,... ik zie mogelijkheden genoeg en tijd te weinig :')

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-14 02:21

Tiggs schreef:
xEmily schreef:
@ Rianne
Jaa, maar ik woon nog bij mams dus die heeft het voor het zeggen qua eten haha, heb het al eens voorgesteld maar nee. Mijn broertje leeft nml. alleen maar van snoep, dus mams wilt niet minder meebrengen.

Wat raar dat je moeder hier niet aan mee wil werken? Is voor je broertje ook helemaal niet gezond..

Ik ken je probleem, ik snaai 's avonds ook altijd. Maakt niet uit of ik wel of niet iets te doen heb :+ .

Ja dat snap ik, heb ik ook meerdere keren tegen haar gezegd, maar ze geeft er niks om ...

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 12:48

Iets anders eten dan snoep, maar dat is al gezegd zie ik!

Heeft je moeder fruit in huis? Een smoothie is ook erg lekker, vult goed én is zoet en (redelijk) gezond, wat wil je nog meer. ;)

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 13:51

Hier heb ik ook hetzelfde probleem! Vooral sinds ik met mijn vriend ben gaan samenwonen. Vroeger sprak ik anders af, ging sporten of viel gewoon heel erg vroeg in slaap. Maar samen met mijn vriend vinden we het echt heerlijk om s'avonds na een dag school of werk lekker bij elkaar te kruipen op de bank, filmpje erbij en hapjes erbij..
Inderdaad de tip is om niet dingen in huis te halen, maar wel net genoeg zodat je iets hebt wanneer je er echt naar hunkert.. Bij ons ging dat eerst verkeerd, en toen lieten we maar pizza thuisbestellen haha.. :o Oeps, las net dat je nog thuis woont. Kan je niet de snoep op zijn kamer leggen zodat je er minder gemakkelijk bij kan? Daarnaast inderdaad dingen zoeken die je afleiden, wandelen met de hond, spelen of hersenwerk met de hond, juist gaan sporten, het huis schoonmaken, lekker een verwenavondje houden. En veel drinken, dat gaat de ergste honger tegen. ook als je even wacht gaat de honger vanzelf wel weg..