Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

ElanJV schreef:Hmmm.. denk dat een computerspel niet echt een verstandige (en sociale) oplossing is.
Ik ben juist altijd weg, heerlijk! Ik haat het al als ik al één avond thuis zit, snap niet dat mensen dat kunnen![]()
Ga sporten, werken 's avonds, shoppen op koopavond, ga gezellig naar vrienden, de stad in, drankje doen. Oh, kan zat dingen bedenken! Geen paard dus waar je heen kan? Ook altijd top tijdverdrijf, helaas heb ik te veel te doen en te weinig tijd. Vind het juist heerlijk

xEmily schreef:@ Rianne
Jaa, maar ik woon nog bij mams dus die heeft het voor het zeggen qua eten haha, heb het al eens voorgesteld maar nee. Mijn broertje leeft nml. alleen maar van snoep, dus mams wilt niet minder meebrengen.
.
Tiggs schreef:xEmily schreef:@ Rianne
Jaa, maar ik woon nog bij mams dus die heeft het voor het zeggen qua eten haha, heb het al eens voorgesteld maar nee. Mijn broertje leeft nml. alleen maar van snoep, dus mams wilt niet minder meebrengen.
Wat raar dat je moeder hier niet aan mee wil werken? Is voor je broertje ook helemaal niet gezond..
Ik ken je probleem, ik snaai 's avonds ook altijd. Maakt niet uit of ik wel of niet iets te doen heb.
Oeps, las net dat je nog thuis woont. Kan je niet de snoep op zijn kamer leggen zodat je er minder gemakkelijk bij kan? Daarnaast inderdaad dingen zoeken die je afleiden, wandelen met de hond, spelen of hersenwerk met de hond, juist gaan sporten, het huis schoonmaken, lekker een verwenavondje houden. En veel drinken, dat gaat de ergste honger tegen. ook als je even wacht gaat de honger vanzelf wel weg..