Algemeen Valentijnsdagtopic

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Chantalla

Re: Algemeen Valentijnsdagtopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 12:18

Ik ben ook nog op zoek naar iets leuks :)
Alleen hebben wij inmiddels meer dan 1,5 jaar wat, dus ben ik wel op zoek naar eens iets anders. Maar waarschijnlijk wordt het een dagje Aqua Zoo :+

leonie1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 13:17

Ik zit deze Valentijnsdag (en volgend jaar ook) in het vliegtuig :) maar goed ook, ik heb sowieso niets met Valentijnsdag en ik heb ook geen relatie. Dus ik mis het graag :D

Captain_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 13:33

Op 10 februari zijn vriendlief en ik een jaar samen, dus combineren dat een beetje :)

We gaan de 14e naar de musical Love Story in Arnhem en hebben en luxe hotelletje geboekt daar in de omgeving. De dag erna wordt het waarschijnlijk burgers zoo :P
Kosten hebben we gedeeld hiervoor.

Toen we een half jaar hadden heb ik hem een kaart met 50 briefjes gegeven waarop allemaal dingen stonden die hem zo geweldig maken en waarom ik zo gek op hem ben. Viel erg in de smaak!!
Verder heb ik hem wel eens een dansles gegeven voor ons samen :+ en luchtjes een sjaal of spontaan een leuk shirt oid meenemen uit de stad..

Nu wil ik er het liefst nog iets kleins/persoonlijks bij doen, maar weet nog niet goed wat.
kwam op internet wel wat ideetjes tegen:
-een mand vullen met kleine cadeautjes.. kunnen persoonlijke dingetjes zijn of gewoon iets praktisch
-een foto- / plakboek oid vullen met allemaal herinneringen van jullie relatie (wat jij/hij/jullie leuk vinden, wat jullie hebben gedaan, foto's, teksten)

verana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 14:38

Ik heb helaas een botte boer die Valentijnsdag alleen maar commerciële troep dag vind en hij wil er niet aan mee doen.

Denk dat ik dit jaar maar een kaartje naar zijn werk stuur anoniem hahah

Captain_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 15:15

Vind dat eigenlijk wel een heel leuk idee verana!! :j

Oja ik heb ook nog bij xenos een mini bakblikje gekocht in hartjesvorm.. moet nog even een lekker taartenreceptje opzoeken en dan krijgt ie die van me.. misschien nog een verrassing erin stoppen, maar weet nog niet hoe en wat dat gaat worden. Als jullie ideeen hebben <<)

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 15:25

Wij zeggen iedere keer dat we niet aan die commerciële dag mee doen, maar onze 1e valentijnsdag heeft hij een grote bos bloemen en een super grote kaart voor me gekocht en ik ook iets hem. Vorig jaar heb ik zijn lievelingsgeurtje voor hem gekocht. Dit jaar doen we er weer niks aan en ga nu ook niks geven. Zijn binnekort ook drie jaar samen en ga dan iets moois regelen :)

Vind het eigenlijk ook een onzinnige dag, waarom op één dag laten zien dat je gek op elkaar bent terwijl je dat ook op een willekeurige dag kan doen. Elkaar verrassen met iets is toch veel leuker!

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 15:27

Wij gaan samen werken bij z'n pa op valentijnsdag :P . Vandaag zijn we een half jaar samen. Vieren dat door helemaal blij met elkaar te zijn en genieten van het mooie weer.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 15:53

Ik heb waarschijnlijk een date. :')
Geheel tegen mijn principes, ik haat Valentijn en nu zit ik te mutsen over wat ik aan moet en of ik er meer achter moet zoeken :+
(Eerste date)

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 15:58

Vond net tijdens opruimen van een lade, een giga valentijnskaart van me ex vorig jaar. Even pijnlijk.
Dit jaar een nieuwe liefde, geen idee of ik wat koop x)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 17:13

Oh dat idee van die 50 briefjes vind ik leuk!

Ik wil mijn vrouw verder een 'tegoedbonnenboekje' geven (een ontbijtje op bed, een massage, etc.) en we hebben net afgesproken dat we kleine kadootjes van max 10 euro doen (of zelfgemaakt).

En dan neemt ze me mee uit eten en daarna gaan we in haar nieuwe huisje slapen op een luchtbed, want er is nog helemaal niks klaar daar, ze krijgt de 10e de sleutel. De volgende ochtend ontbijten op de kale vloer; picknick! :+:

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 17:21

Zelfde schuitje! Ik heb sinds 3 maanden een enorm lief vriendje, nog nooit een vriend gehad dus nooit gevierd! Maar mijn vriend vraagt steeds wat we gaan doen haha.

Beetje lastig is ook dat mijn vriend de 7e jarig is.. dus dan krijgt hij al een cadeautje (wat overigens oook enorm moeilijk is om te bedenken!)

Als ik was koop ga ik denk ik langs de zeeman/wibra/xenos/action ofzo, voor een klein leuk cadeautje :)
Zijn genoeg leuke dingetjes te vinden in zulke winkels met dit soort dagen!

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 23:32

Hier ook sinds 3 maanden bezet, en voor mij ook de eerste 'echte' Valentijnsdag haha ;)
Ik heb op internet een 'candle light massage' gevonden waarmee ik mijn vriendin wil verrassen (en het is ook nog eens voor 2 personen :D ). Lijkt me heerlijk!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 23:34

Ik vier mijn valentijnsdag op school en tussen de komkommers en de bananen (op mijn werk) hoe Romantisch. Y;( :')
Edit: zie het net pas NIET doordenken mensen please.
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 03-02-14 23:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 23:34

Valentijnsdag *\o/*
Ik vind het geweeeeldig hahaha. Lekker mogen uitleven met kleine dingetjes en zo, ik kan niet wachten. Een groot dingetje in huis gehaald, maar meer ook niet. De rest gewoon klein en om het gebaar, en dan daar nog heel veel dingen om heen. Misschien de dag er na nog uit eten vanwege ons jubileum van zoveel maanden :).
Al verwacht ik zelf niks terug _O-. Zo romantisch is hij niet helaas...

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 23:37

Ik probeerde gisteren even met mijn vriend kort te sluiten dat we niet aan valentijn deden, maar hij zei dat hij wel iets ging doen. -O-
Nu moet ik dus ook, oliebol, haha.

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-14 23:46

xManon_ Hihi toen was je ook de klos.. Als het aan mij had gelegen hadden we er dit jaar niet aan gedaan maar hij is er al helemaal vol van dat hij wat leuks weet. En kan het ook echt niet over mijn hart krijgen om dan niet ook wat leuks te kopen ofzo.. :P

Jikkeee Wat voor kleine dingetjes doel jij op.? :P O:)

Shaar wat is die massage voor iets.? :P

Lente dat cadeaubonnenboekje is een super leuk idee..

Konstantine Leuk leuk.! Mijn 1e date ooit was ook op valentijnsdag.. Alleen was dat niet zo'n succes Haha.. :P

Had het er net met mijn moeder ook over.. Ik weet wel een film waar hij graaaag naar toe wilt als die uit is.. maar is niet echt een romantische film ofzo.. denk eerder best een zware film. :+
Hihi ik ben wel echt gezegend met een romantische vriend. :) kreeg vorige week al een cadeautje. Had hij zien liggen en mee genomen.. Was ''maar'' douchegel maar het gebaar erachter was eigenlijk al onbetaalbaar..

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 07:58

Wij doen er niks aan officieel maar ik laat geen enkele mogelijkheid liggen om hem net even te laten weten hoeveel ik wel niet van 'm hou. Dat doe ik trouwens het hele jaar door hoor. Maar nu dus maar eens op zoek op Pinterest voor wat ideetjes, want ik heb al zoveel gedaan, zeker in de tijd dat hij op uitzending was. Zelfgemaakte krasloten, liefdesbrieven (een klassieker maar wat mij betreft altijd nog met stip op 1), tig redenen waarom ik van m hou...
Vorig jaar (hij was toen net thuis) een kaartje en een 'ik hou van jou omdat...'-lijstje. Gewoon fotolijstje met glazen plaatje. Op leuk papier 'ik hou van jou omdat...' geprint en er wat ruimte onder gelaten en in het lijstje gedaan. Omdat het plaatje van glas was kun je er met whiteboardstift elke keer wat op schrijven. Allebei. Erg leuk om telkens weer wat te lezen.

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 08:10

Ik vind het eigenlijk ook onzin, Valentijn, maar mijn vriend is zo'n zoetsappig romantisch persoon die helemaal verdrietig wordt als ik er niet aan denk :')
En aangezien hij gek is op Macarons komt er een bestelling van http://www.poptasi.com/over, met allerlei smaken Macarons. Heb ik er zelf ook nog wat aan; lekker :j

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 09:00

xManon_ schreef:
Ik probeerde gisteren even met mijn vriend kort te sluiten dat we niet aan valentijn deden, maar hij zei dat hij wel iets ging doen. -O-
Nu moet ik dus ook, oliebol, haha.

Haha das balen. Bij ons kwam er een reclame over valentijn voorbij
Hij: doe jij er aan?
Ik: nee

MOOOIZO ik ook niet

Gefixt :')

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 09:08

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 09:48

XxLiEsJuHhxX schreef:
Jikkeee Wat voor kleine dingetjes doel jij op.? :P O:)

Kwam een aanbieding voorbij van m&m's bedrukken, nou ik kan zoiets niet laten liggen :+.
Verder nog kleine dingetjes voor zijn 2e, zoals dus sterretjes (kon de hartjesvormen niet laten liggen, soms ben ik net een klein kind), eten met zijn 2e maken. Verder samen in de avond nog een romantische film kijken met wat lekkers erbij. Het hoeft niet groot, maar ik vind juist de kleine dingetjes het maken :)

Neee geen andere dingetjes

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-14 11:43

Hahaha nee dacht ook niet aan ''andere'' dingetjes.. :P Dat m&m's bedrukken die aanbieding is vast en zeker al voorbij.? :P

Ik moet van het weekend ofzo toch echt maar eens winkels af gaan gaan voor wat leuks.. O:) :P

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 11:49

Ook voor het eerst een vriend tijdens Valentijn, heb er zelf niet zoveel mee, vind het ook maar commercieel gedoe :+
geen idee of vriendlief eraan doet..
Vind eigenlijk wel dat ik er iets aan moet doen (we hebben nu 2 weken een relatie waarvan ik na 4 dagen een ongeluk heb gekregen en hij niet van m'n bed af te slaan was)
Maar wat is echt de grote vraag :p

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 11:55

Leuk, een valentijnsdagtopic :D ik heb geen vriend maar wel een plannetje :P

Wil iets anoniem sturen naar een collega om hem even een hart onder de riem te steken, maar wat is nog even de vraag :P nee, niet om zelf wat met hem te beginnen, maar gewoon even wat leuks :P en anoniem :D beetje plagen mag..

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 12:01

XxLiEsJuHhxX schreef:
Hahaha nee dacht ook niet aan ''andere'' dingetjes.. :P Dat m&m's bedrukken die aanbieding is vast en zeker al voorbij.? :P

Ik moet van het weekend ofzo toch echt maar eens winkels af gaan gaan voor wat leuks.. O:) :P

Nee die is er nog :). Heb er zelf alsnog 30 euro voor moeten betalen hoor.. Maar het scheelde wel een boel! Klikje, groupon

Edit; Dit heb ik vrijdag binnen gekregen van hun wat vandaag pas binnen hoefde te komen :) ; Klikje, te grote afbeelding voor bokt