Iphone voor en na delen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Luca03

Re: Iphone voor en na delen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-14 20:22

Mijn vader zegt altijd dat het aan de S ligt. Heb het nogal gehoord dat de 4S zwakker is dan de 4

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 20:23

Luca03 schreef:
Mijn vader zegt altijd dat het aan de S ligt. Heb het nogal gehoord dat de 4S zwakker is dan de 4

Zou best kunnen, ik scheld d'r veel op, de 4 was mijn liefje haha! De 5 vind ik net mooi in verhouding, normale 5 is ook niet meer te koop alleen 5c en 5s

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-14 20:25

Ik ben aan het kijken voor de 4, een tweedehandse want nieuw vind ik te duur.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 20:47

Balou, het kan ook aan ios7 liggen. Mijn 4 kon daar ook niet zo goed mee omgaan. Met de 5s gaat het goed. Maar de 4 had erg veel moeite met de omschakeling.
Nu hij bij mijn moeder woont die hem alleen gebruikt voor een beetje whatsapp en Wordfeud is hij een stuk beter op zijn plaats dan bij mij, waar hij volstond met muziek en tig apps tegelijk moest draaien:p

kyraties

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 20:53

Ik heb sinds vorige week ook de iphone 4s, en hij is zoooo fijn!
Idd het enige nadeel is dat de batterij erg snel op is (meestal al na 1 dag :( ) Maar verder is het echt een super telefoon :j !

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-14 20:54

De batterij ben ik gewoon van mijn ipod. Heb de gewoonte om hem elke avond op te laden dus zal dan ook niet veranderen

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 21:02

eilleen333 schreef:
Balou, het kan ook aan ios7 liggen. Mijn 4 kon daar ook niet zo goed mee omgaan. Met de 5s gaat het goed. Maar de 4 had erg veel moeite met de omschakeling.
Nu hij bij mijn moeder woont die hem alleen gebruikt voor een beetje whatsapp en Wordfeud is hij een stuk beter op zijn plaats dan bij mij, waar hij volstond met muziek en tig apps tegelijk moest draaien:p

Nee het was ruim daarvoor al.. Iphone4s van mama doet het wel goed sowieso en op IOS7

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 21:04

Soms zitten er miskleunen bij. Maar met batterijproblemen zou ik naar de winkel gaan. Heb je nog garantie? Hoor wel van meer mensen dat de batterij defect is. Evt kan je de batterij ook proberen te kalibreren.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 21:05

eilleen333 schreef:
Soms zitten er miskleunen bij. Maar met batterijproblemen zou ik naar de winkel gaan. Heb je nog garantie? Hoor wel van meer mensen dat de batterij defect is. Evt kan je de batterij ook proberen te kalibreren.

Telefoon is van november 2012, in principe is 1 jaar gewoonweg niet geldig maar om nou een hele rondliep te doen? Wat is kalibreren?

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 21:07

Balou_k schreef:
eilleen333 schreef:

Telefoon is van november 2012, in principe is 1 jaar gewoonweg niet geldig maar om nou een hele rondliep te doen? Wat is kalibreren?

Hier staat hoe dat zou moeten. Of het echt werkt/helpt weet ik eigenlijk niet
http://www.appletips.nl/de-batterij-van ... terijduur/

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 21:09

Balou_k schreef:
Luca03 schreef:

Zou best kunnen, ik scheld d'r veel op, de 4 was mijn liefje haha! De 5 vind ik net mooi in verhouding, normale 5 is ook niet meer te koop alleen 5c en 5s

Mijn theorie is dat het standaard schermpje van iphone (ik heb 4) best wel sterk is. Ik had um al heel vaak laten vallen. Maar toen ging er keer paard op staan, waar ik nieuw scherm moest.

Ik heb dit bij zo'n 'turk' laten doen (net als 90% van de mensen hier waarschijnlijk). Maar ik ben er heilig van overtuigd, dat die 'neppe' schermpjes veel slechtere kwaliteit zijn! :D
Daarom heb ik nu weer een nieuwe barst
Laatst bijgewerkt door Dispar_Vulgo op 30-01-14 21:22, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 21:09

Ik heb een Iphone 4s tweede hands gekocht voor 350 euro en: _O_ _O_

Heb nergens geen last van! :j

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 21:10

Heb sinds een paar maanden de iphone 4s... geloof ik (is van mijn man geweest.)
Nadelen voor mij;
-batterij na 1 dag leeg

Prijs heb ik me niet druk om hoeven te maken :o Moest ik hem zelf aan kopen zou dat absoluut een reden zijn om hem niet te kopen trouwens. Ook al vind ik het verder een geweldig fijne telefoon. Makkelijk in gebruik (ik ging van een oude nokia naar deze, geen moment problemen gehad.). hij is erg snel en doet gewoon wat een foon moet doen (en meer).

Heb er zo'n rubber hoesje om heen, hij is al een paar keer tegen de grond gegaan en nog geen schade.

Mandy92

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 21:14

Hier ook een Apple-lover. Ik heb nu de iPhone 5. Ik heb mijn iPhones zo vaak laten vallen en nooit een barst of iets gehad. Het ligt er ook aan welk hoesje je er omheen hebt zitten. Batterij is misschien snel leeg, maar ik vind de iPhone ook snel opladen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 21:16

Als je bepaalde instellingen goed zet gaat je iphone makkelijk een (school)dag mee.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 21:17

Mijn telefoon niet heb twee apps, whatsapp en Facebook, internet staat vaak uit en WiFi ook, alle apps afgesloten en helderheid laag.. Laad ook erg langzaam in 10 minuten nog geen 5 procent..
Bedoel gedownloade apps tel de standaard apps niet mee.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 21:22

Hmm heb je ook het knopje "apps op de achtergrond laten draaien" oid uit?

Mijne is al 2 jaar oud, minimaal, en die gaat nog prima mee.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 21:23

Evt kan je gebruikte apps ook handmatig helemaal afsluiten. Door twee keer op de homeknop te drukken en de apps dan naar boven weg te slepen.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 21:28

Ik heb de 4s en ik ben er nog steeds ontzettend blij mee. Ik heb hem nu bijna een jaar gok ik, en hij ziet er nog uit als nieuw. Ik heb er een hoesje omheen, dat scheelt wel enorm. Heb je meteen ook veel meer grip.
Het systeem is gewoon veel stabieler en sneller dan android of windows. Geen onnodige functies en bugjes en apps die maar half werken.. Alles is gewoon goed doordacht en heel simpel in gebruik.
Ik heb op mijn nachtkastje een standaard staan waar ik hem elke avond in zet en hij ook meteen laadt. Een volle dag gaat ie makkelijk mee, met wifi en bluetooth aan en redelijk veel gebruik. Hij staat nu nog op 54% terwijl ik hem vanmorgen vroeg om 7 uur van de lader heb gehaald en al minstens een uur heb zitten internetten. Met weinig gebruik en alle verbindingen uit gaat ie ook nog wel twee dagen mee.
Ik zou echt geen andere mee willen. Ik kom van android af, ik had een motorola, onwijs stevig apparaat maar softwarematig niet te vergelijken met apple producten.

MiReRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 21:31

Nadeel: ontzettend verslavend dat je altijd en overal op internet kan!!! Pas op!!
Hihi (hier spreekt een verslaafde)

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-14 21:37

Ik heb geen 3g abbonement dus kan dat ook niet ;)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 21:51

Ik vind het vooral zo handig dat alles gewoon gelinkd is :) onze ipad, de imacs, mijn iphone.. Eén agenda.. als ik een nieuwe afspraak in mijn iphone zet dan staat die direct op mn imac, en krijgt vriendlief de melding op zn ipad.. Geldt ook voor herinneringen.. boodschappenlijstje.. ideaal!

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 22:10

Balou_k schreef:
Ik heb eerder een iPhone 4 gehad, hiervan is de batterij na anderhalf jaar vervangen maar hij heeft geleefd van 2010 tot en met 2013 herfst, stierf omdat mama lief een pot spaghetti er over heen gooide en er daarna mee ging gooien omdat hij bleef bellen naar random nummers en hierna heeft de iPhone na een nacht in een emmer water liggen pas overleden..

Mijn huidige iPhone 4s (aangekocht november 2012) was al snel een hel.. Batterij is vreselijk, valt vaak uit op 50% loopt soms plots leeg van 40% naar 20% naar 1%.. Valt soms uit als ik een foto wil maken, loopt vaak vast, is traag etc. Over mijn huidige dus niet al te tevreden.. Ligt het aan de S achter de 4 of is dit gewoon een 'zwak exemplaar'?

Scherm is bij mij ook wel eens stuk geweest, vaak gevallen, van de trap, van het paard maar een val deed hem erg veel zeer was de 4 zonder s..
Deed het ook prima met een gekrakt scherm maar na een half jaar er een nieuwe in laten zetten omdat mama hem wou gebruiken.

Dit had ik ook met mijn iphone 5. Dit hebben ze uiteindelijk buiten de garantie om gerepareerd. Sindsdien geen enkel probleem meer. Het is overigens echt hetzelfde toestel, herken ik aan het enige krasje op een bepaalde plek.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 22:17

MarlindeRooz schreef:
Hmm heb je ook het knopje "apps op de achtergrond laten draaien" oid uit?

Mijne is al 2 jaar oud, minimaal, en die gaat nog prima mee.

Alles is uit, ik heb al een iPhone vanaf 2010 dus weet de knopjes te vinden, de batterij is gewoon waardeloos! Locatie voorzieningen staat ook uit. Siri ook.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 22:18

eilleen333 schreef:
Evt kan je gebruikte apps ook handmatig helemaal afsluiten. Door twee keer op de homeknop te drukken en de apps dan naar boven weg te slepen.

Uiteraard doe ik doe ook altijd netjes, mijn 4 was geweldig deze vind ik ronduit vreselijk.. Loopt erg vaak vast, start opnieuw op etc.. Staat niks van spelletjes op.