Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) Maar verder is het echt een super telefoon
! eilleen333 schreef:Balou, het kan ook aan ios7 liggen. Mijn 4 kon daar ook niet zo goed mee omgaan. Met de 5s gaat het goed. Maar de 4 had erg veel moeite met de omschakeling.
Nu hij bij mijn moeder woont die hem alleen gebruikt voor een beetje whatsapp en Wordfeud is hij een stuk beter op zijn plaats dan bij mij, waar hij volstond met muziek en tig apps tegelijk moest draaien:p
eilleen333 schreef:Soms zitten er miskleunen bij. Maar met batterijproblemen zou ik naar de winkel gaan. Heb je nog garantie? Hoor wel van meer mensen dat de batterij defect is. Evt kan je de batterij ook proberen te kalibreren.
Balou_k schreef:eilleen333 schreef:Soms zitten er miskleunen bij. Maar met batterijproblemen zou ik naar de winkel gaan. Heb je nog garantie? Hoor wel van meer mensen dat de batterij defect is. Evt kan je de batterij ook proberen te kalibreren.
Telefoon is van november 2012, in principe is 1 jaar gewoonweg niet geldig maar om nou een hele rondliep te doen? Wat is kalibreren?
Balou_k schreef:Luca03 schreef:Mijn vader zegt altijd dat het aan de S ligt. Heb het nogal gehoord dat de 4S zwakker is dan de 4
Zou best kunnen, ik scheld d'r veel op, de 4 was mijn liefje haha! De 5 vind ik net mooi in verhouding, normale 5 is ook niet meer te koop alleen 5c en 5s
Moest ik hem zelf aan kopen zou dat absoluut een reden zijn om hem niet te kopen trouwens. Ook al vind ik het verder een geweldig fijne telefoon. Makkelijk in gebruik (ik ging van een oude nokia naar deze, geen moment problemen gehad.). hij is erg snel en doet gewoon wat een foon moet doen (en meer).
onze ipad, de imacs, mijn iphone.. Eén agenda.. als ik een nieuwe afspraak in mijn iphone zet dan staat die direct op mn imac, en krijgt vriendlief de melding op zn ipad.. Geldt ook voor herinneringen.. boodschappenlijstje.. ideaal! Balou_k schreef:Ik heb eerder een iPhone 4 gehad, hiervan is de batterij na anderhalf jaar vervangen maar hij heeft geleefd van 2010 tot en met 2013 herfst, stierf omdat mama lief een pot spaghetti er over heen gooide en er daarna mee ging gooien omdat hij bleef bellen naar random nummers en hierna heeft de iPhone na een nacht in een emmer water liggen pas overleden..
Mijn huidige iPhone 4s (aangekocht november 2012) was al snel een hel.. Batterij is vreselijk, valt vaak uit op 50% loopt soms plots leeg van 40% naar 20% naar 1%.. Valt soms uit als ik een foto wil maken, loopt vaak vast, is traag etc. Over mijn huidige dus niet al te tevreden.. Ligt het aan de S achter de 4 of is dit gewoon een 'zwak exemplaar'?
Scherm is bij mij ook wel eens stuk geweest, vaak gevallen, van de trap, van het paard maar een val deed hem erg veel zeer was de 4 zonder s..
Deed het ook prima met een gekrakt scherm maar na een half jaar er een nieuwe in laten zetten omdat mama hem wou gebruiken.
MarlindeRooz schreef:Hmm heb je ook het knopje "apps op de achtergrond laten draaien" oid uit?
Mijne is al 2 jaar oud, minimaal, en die gaat nog prima mee.
eilleen333 schreef:Evt kan je gebruikte apps ook handmatig helemaal afsluiten. Door twee keer op de homeknop te drukken en de apps dan naar boven weg te slepen.