Wasmachine piept en kraakt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 15:28

Roosje01 schreef:
Zo ben ik ook bedonderd met een 2e hands machine. Kreeg hem van me tante we hadde hem gekocht bij een witgoed handel. Maakte ook kabaal maar waste super tot na 6 weken me badkamer vol prut stond en me was bruingevlekt was. Ook lagers kapot en naar me 6 maande garantie kunne fluiten geen aanspraak meer op omdat het de lagers zijn. Van mijn gespaarde centen voor me vaatwasser uiteindelijk maar een nieuwe gekocht.

Dus hoop voor je dat je, je geld terug krijgt want zou die machine niet meer gebruiken. Voordat je dalijk een en al elende hebt met je was net als ik.

Ach ja, je moet het treffen. Zo kocht ik een tweedehands wasmachine voor 45 euro en die staat alweer 10 jaar netjes zijn rondjes te draaien. Af en toe lekt hij sinds een jaar een klein beetje water, maar zolang ie het doet hoor je mij niet klagen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 15:35

Cayenne schreef:
Roosje01 schreef:
Zo ben ik ook bedonderd met een 2e hands machine. Kreeg hem van me tante we hadde hem gekocht bij een witgoed handel. Maakte ook kabaal maar waste super tot na 6 weken me badkamer vol prut stond en me was bruingevlekt was. Ook lagers kapot en naar me 6 maande garantie kunne fluiten geen aanspraak meer op omdat het de lagers zijn. Van mijn gespaarde centen voor me vaatwasser uiteindelijk maar een nieuwe gekocht.

Dus hoop voor je dat je, je geld terug krijgt want zou die machine niet meer gebruiken. Voordat je dalijk een en al elende hebt met je was net als ik.

Ach ja, je moet het treffen. Zo kocht ik een tweedehands wasmachine voor 45 euro en die staat alweer 10 jaar netjes zijn rondjes te draaien. Af en toe lekt hij sinds een jaar een klein beetje water, maar zolang ie het doet hoor je mij niet klagen :+

Je moet net die machine treffen haha , zal even bellen

anneliesdj

Re: Wasmachine piept en kraakt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 15:57

Als de kringloop jou je 90 euro terug geeft kun je daarvoor toch best een leukje op mp krijgen hoor.

_CS_

Re: Wasmachine piept en kraakt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 16:12

Even bellen naar de kringloop wat de mogelijkheden zijn (best kans dat je een tegoed bon krijgt).

Hier staat een 3e handsje, wat een topding.
Van een vriendin gekregen, die had hem 2e hands gekocht.
Geen idee hoe oud dat ding al is, heb hem helemaal schoon gemaakt, en draait prima, geen problemen.

Kijk inderdaad als je geld terug krijgt even op mp, misschien nog beetje afdingen, je weet het nooit.