Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik hoop dat je weer een beetje kan leven zonder angst.... 
Ik hoop dat je je beseft hoe sterk en dapper je bent, dat je hier nu nog bent en dat je door bent blijven vechten. Je hebt zoveel voor je kiezen gehad dat ik het me voor kan stellen dat die gedachten om bijv. van de flat te springen, bij je op kwamen. En wat ontzettend knap dat je dat niet gedaan hebt!
TrojkaPink schreef:Ja mijn huidige vriend weet van Kees. Ik werd zo verliefd op hem dat ik echt in 1x helemaal klaar met Kees was. Hij is de reden dat ik nu nog leef en soms de moed heb gehad om terug te vechten.
Proffesionele hulp wil ik wel maar zoals de stichting huiselijk geweld daar had ik niet veel aan, ze zijn hier een aantal keer geweest maar voor de praatgroepen moet ik toch echt naar buiten en laat het nou toch zo zijn dat die stichting in de straat zit waar Kees nu woont..
maj0 schreef:Dat scheelt kun je er in ieder geval wel met hem over praten. Is het niet mogelijk om in een anders stad naar zon stichting te gaan?
TrojkaPink schreef:Dit wordt een heel erg lang verhaal maar ik moet het ergens kwijt. Ik vertel hier niet alles maar ik vind niet voldoende hulp bij de instanties. Ik wil niet naar praatgroepen en dergelijke maar ik wil wel heel erg graag mijn verhaal kwijt en ik hoop dat ik hier iemand mee kan helpen.
Zelfstandig uit de s-hit krabbelen, schulden aflossen, iets maken van je leven... Maar zodra een Kees om de hoek komt, gebeurt er iets...
. Zowel om je verhaal kwijt te kunnen, als om te leren ontdekken: waarom types als Kees je zo kunnen manipuleren. Je kan dan tevens gaan werken, aan je pleinvrees...

terug veranderd in s-hit 
TrojkaPink schreef:Corelli ze denken zeker mee, er wordt besproken om door de politie opgehaald te worden en weer thuis gebracht te worden.
Ik weet ook niet hoe realistisch op dit moment mijn straatangst is, hij ligt in het ziekenhuis en ik heb mijn Aware die ik altijd mee kan nemen. Ook heb ik systeem op afspraak als ik 112 bel.
.
TrojkaPink schreef:Ook andere dingen zoals: Mijn hond van mij afpakken, mij mijn eigen huis uitzetten om ff met een ander te neuken, te zeggen dat als ik 10 kilo af val dat hij dan wel aardig voor me is en me niet meer slaat en vooral het mij gek maken. Als iets zwart is en hij vind dat het wit is mij zoo gek maken tot ik ga zeggen dat het wit is..