Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
uuhh tjahh. Laten we zeggen hard mee bezig maar Rome is ook niet in 1 dag gebouwd

Marlis schreef:Tuurlijk helpt piekeren ergens over helemaal niet maar in bed heb je verder niet veel prikkels om je heen denk dat je daardoor automatisch snel gaat piekeren, ik tenminste wel.

Het zijn vaak ook niet zozeer de dingen die nog opgelost kunnen worden. Eerst denk ik daar over na.. en als ik daarvoor een plan heb bedacht ga ik over op de dingen waar ik niets meer aan kan doen
Bijvoorbeeld dat de 3de kat op rij is 'verdwenen'

Ik zou zeggen: probeer het! Want bij mij is het echt een gouden tip
als de ene gedachten er uit is komt de andere wel
Cassidy schreef:Nog een tipje. Ga in de avond een naar de sportschool, zodat je lichamelijk moe bent. Wedden dat je niet aan piekeren toekomt?

Dungen schreef:Ik ven bang dat ik dan langer bezig ben met schrijven dan dat de nacht duurtals de ene gedachten er uit is komt de andere wel
) en gek van mezelf wordt, neem ik een goeie slok alcohol. Ja niet gezond, maar soms moet ik echt even ophouden met denken. rindin schreef:Cassidy schreef:Nog een tipje. Ga in de avond een naar de sportschool, zodat je lichamelijk moe bent. Wedden dat je niet aan piekeren toekomt?
De slechtste tip ever! Er is recentelijk nog vastgesteld dat je lijf juist erg wakker wordt van sporten en
je dit dus niet vlak voor het slapen gaan moet doen. Je wekt een bepaalde staat van paraatheid op die uren kan duren... Niet doen dus
Heeft permanente schade veroorzaakt waardoor ik zonder slaappillen niet (of maar heeeel zelden) slaap en veel migraine heb.