Parkeren in de buurt van Schiphol

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-14 12:22

MonaLieske schreef:
Je kunt zoeken via: http://www.langparkerennabijschiphol.nl ... pricetable

Travel parkingservice lijkt er voor jou het beste uit te komen. €60 voor 12 dagen inclusief transfer.

He dit is inderdaad wel iets, ik had ook al op die site gekeken maar had deze nog niet zien staan.

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 10:06

Yessy

Re: Parkeren in de buurt van Schiphol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 11:15

Als je kiest voor valet parking wel goed reviews checken, er zijn veel te veel verhalen van dure snelheidsboetes en auto's waarmee honderden of zelfs duizenden kilometers gereden is.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 11:19

Kijk eens op wwww.schipholparkeren.jouwweb.nk

Super service!! Je hoeft sleutel niet achter te laten, auto staat binnen, leuke prijs en de mensen halen je snel op en zijn erg aardig

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 10:41

Yessy schreef:
Als je kiest voor valet parking wel goed reviews checken, er zijn veel te veel verhalen van dure snelheidsboetes en auto's waarmee honderden of zelfs duizenden kilometers gereden is.

Wij gebruiken regelmatig "valet parkings" en hebben dergelijke verhalen ook gehoord, maar ik ga me daar dus niet druk om maken:

Als dit echt zou gebeuren is zo'n valet parking snel failliet;
-er komt niemand meer
-je hebt als eigenaar bewijs dat je auto daar "stond" dus mogen ze de boetes gaan betalen
-als de auto gebruikt is dan kan je ze op "misleiding/ oplichting" aanklagen

Voor de zekerheid kan je zorgen dat je tank bijna leeg is................. :o

Voorbeeld van een bedrijfje die dit dus wel deed ( niet voor lang :+ ) http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/f ... o/speel/1/ Er zitten altijd wel ergens rotte appels tussen maar dit is eerder uitzondering dan gewoonte.

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 13:39

http://www.cheap-parking.nl/

Daar hebben wij onze auto 3 weken geleden voor 2 weken neergezet, kostte 80 euro. We werden netjes gebracht en gehaald en konden onze sleutel zelf houden. Het is een bewaakt parkeerterrein, alleen niet overdekt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 13:46

ElCid schreef:
Aanbieding bij groupon: http://www.groupon.nl/deals/arnhem/euro ... 1-33229245

44,- voor 14 dagen, valet service!

Niet doen, zijn ook niet helemaal zuiver als ik alle ervaringen mag geloven :) schade rijden die ze niet oplossen etc.. zijn ook wel positieve ervaringen, maar met auto's ben ik extra gevoelig voor de negatieve ervaringen. Een auto is niet goedkoop, en schade al helemaal niet..

Kan je niet een overnachting bij Schiphol doen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 13:59

Lekker nachtje boeken bij Citizen M, 's avonds vliegtuigen kijken vanuit je bed en 's nachts richting de douane rollen. Ideaal!

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 16:03

Yessy schreef:

Wou net zeggen. Voor diegene die programma Kassa volgen was dat een tijdje in het nieuws maar dan via Groupon. Je geeft je auto af en vervolgens wordt er mee gereden en jij heb de boete aan je broek. Niet doen dus.

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 16:05

Jans schreef:
ElCid schreef:
Aanbieding bij groupon: http://www.groupon.nl/deals/arnhem/euro ... 1-33229245

44,- voor 14 dagen, valet service!

Niet doen, zijn ook niet helemaal zuiver als ik alle ervaringen mag geloven :) schade rijden die ze niet oplossen etc.. zijn ook wel positieve ervaringen, maar met auto's ben ik extra gevoelig voor de negatieve ervaringen. Een auto is niet goedkoop, en schade al helemaal niet..

Kan je niet een overnachting bij Schiphol doen?

Is in Kassa geweest niet doen Groupon schiphol parking

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 16:11

Ik zou het sowieso niet (graag) doen, valetparking. Je geeft toch een voorwerp van heel wat waarde uit handen die bij een beschadiging of meer kilometers ineens een boel minder waard is :=

Dan parkeer ik voor die 10 euro per dag liever zelf.. :+

marjolein__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 16:15

je kan je auto ook (gratis) parkeren in Vijfhuizen. Daar gaat een rechtstreekse bus naar Schiphol (bus 300, de zuidtangent). volgens mij rijdt die ook 's nachts en ben je binnen half uur op Schiphol.

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 16:21

Blue parking hebben wij vorig jaar gedaan. Beviel erg goed. En was niet heel duur

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 16:48

Wij gaan vanaf het noorden altijd met een schipholtaxi. Voor de deur opgehaald en weer thuisgebracht. Retour voor 2 personen was 130 euro volgens mij.
Wij vonden het altijd ideaal omdat wij altijd 's nachts moesten reizen. Vooral terug vonden we het een ramp als we dan zelf moesten rijden, hele reis achter de rug, je bent moe en wilt naar huis. Dus wij lieten ons altijd rijden.
Wij hadden wel altijd een busje dus meestal gingen er nog wel andere mensen mee, maar eigenlijk was dat best altijd wel gezellig :+

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 16:57

Wij maken gebruik van happyparking, een bewaakte parkeerplaats achter een hekwerk erg dichtbij Schiphol.
Je wordt gebracht naar en gehaald van Schiphol.
Een betrouwbaar bedrijf. Het kost wel wat, maar onbeheerd parkeren is voor ons geen optie.

De schipholtaxi is een prettig alternatief, maar van hieruit een stukje duurder.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 16:58

Laatste keer bij Quickparking, goed ervaren, sleutel houd je zelf, niet hoeven wachten op busjes.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 22:22

Mijn tip is zeker betrouwbaar; is mijn schoonzus. Auto blijft bij haar op de werft staan :D Zij heeft geen shuttlebusjes; ze rijdt zelf met een busje. Je hoeft dus niet eerder naar schiphol omdat anderen een eerdere vlucht hebben...

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 23:48

Dat is op meerdere plekken zo, dat je geen rekening hoeft te houden met andere reizigers.
Niet wachten, maar rijden. Bij zowel de heen- als de terugvlucht.
Ik zou erg balen als ik na een lange reis niet direct naar mijn auto en naar huis kon :)

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-14 00:08

Rytir schreef:
Mijn tip is zeker betrouwbaar; is mijn schoonzus. Auto blijft bij haar op de werft staan :D Zij heeft geen shuttlebusjes; ze rijdt zelf met een busje. Je hoeft dus niet eerder naar schiphol omdat anderen een eerdere vlucht hebben...

Weet je iets van kosten en hoever zit ze van schiphol af?

johanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 00:14

http://Www.airportparking.nl hier parkeren wij altijd. Je kunt buiten of binnen parkeren.
Buiten is dan goedkoper. Dit bedrijf zat eerst in boesingelheide en nu in roelofarendsveen.
Is altijd goed en netjes verzorgd. Binnen een paar minuten naar Schiphol gebracht.
Terug van vakantie dan moet je bellen als je de bagage hebt en dan staan ze meestal klaar of komen er zo aan om je op te halen. 10 min met t busje. En als je wilt mag je je sleutel bij houden.
Maar wij hebben hem afgegeven en er gebeurd niks met je auto. Je kunt samen met hun kilometers op schrijven. Ik heb zoiets omdat wij binnen geparkeerd stonden en mocht er brand uitbreken en ze kunnen auto's er nog uithalen gaat wel makkelijker met sleutel. Bij ons die keren nooit problemen of lang wachten.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 00:21

F_Orumster schreef:
Laatste keer bij Quickparking, goed ervaren, sleutel houd je zelf, niet hoeven wachten op busjes.

Heb ik ook goede ervaringen mee :j Al meerdere keren gebruik van gemaakt. Je parkeert zelf, sleutel houd je ook en busje is er zo

Vitaquilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 00:24

Autohotel. Auto staat netjes, geen schade of andere narigheid zoals de meeste bedrijven. Je word gebracht en gehaald en 5 minuten van schiphol in rijsenhout. Prijzen zou ik zo niet weten, maar de kwaliteit is gegarandeert. Anders zou ik hem op een van Parkings van schiphol zelf zetten, dan niet op plaza natuurlijk maar P3 oid. Langs elke Parking rijd een bus dag en nacht.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 00:29

Wij hebben een paar keer bij real budget parking geparkeerd, shuttlebusje en ging alle keren netjes, ook voor een nette prijs.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 09:38

liiisette schreef:
Rytir schreef:

Weet je iets van kosten en hoever zit ze van schiphol af?

Kosten durf ik niet te zeggen. Hemelsbreed zal het nog geen 10km naar Schiphol zijn; kwartiertje rijden ofzo.

Paola33

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 16:42

Hier goede ervaring met parkeren op p3 gewoon via schiphol, als je dit optijd boekt ben je ongeveer 5 euro per dag kwijt. Auto's staan onder camera bewaking en je gaat met een schuttelbus naar schiphol toe, het langst heb ik gewacht is 30 min geweest toen we weer nawr huis moesten, maar er waren 5 toestelen gelijk geland om half 1 snachts en bijna iedereen had gelijk zijn koffer. Ik woon zelfs in de buurt van schiphol maar vind het vervelend om steeds iemand te moeten veagen om re halen en brengen, zeker snachts. Ook omdat ik snel ziek wordt bij iemand anders in de auto.