Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
risje schreef:Waarom zou je niet meedoen als je "maar" 3 kruisjes hebt?
Is een gewogen loting dus ook dan kun je meedoen. Ga er in elk geval wel voor!
Zou willen dat ik vaker heb kunnen lopen, maar met fibromyalgie is dat gewoon erg hard werken.. ik kon vorig jaar pas meedoen en zolang het kan doe ik dat ook. Ik ga er gewoon voor!!
wat betreft slaapplaats ga ik kijken of ik op dezelfde plek als vorig jaar kan:-)
risje schreef:Voor mij is de 100e net een speciaal als alle andere. Waarom?
Omdat ik eindelijk mee kan doen, omdat na veel klachten in het verleden het zo goed gaat dat het kan. Daarom ga ik er gewoon voor en zie ik wel of ik dan wel of niet mee kan doen.
fohadie schreef:risje schreef:Voor mij is de 100e net een speciaal als alle andere. Waarom?
Omdat ik eindelijk mee kan doen, omdat na veel klachten in het verleden het zo goed gaat dat het kan. Daarom ga ik er gewoon voor en zie ik wel of ik dan wel of niet mee kan doen.
Vind ik ook heel fijn voor je dat je nu kan lopen!
Misschien kan je weer met dezelfde mensen meerijden als vorig jaar, die slapen nl weer met mn vriend en mij in hetzelfde huis.
fohadie schreef:@Capopjekop: Hoe oud is je vader als ik vragen mag? Mag hij al de 40km lopen?
Succes allemaal met de voorbereidingen!
Hij is 58.capopjekop schreef:fohadie schreef:@Capopjekop: Hoe oud is je vader als ik vragen mag? Mag hij al de 40km lopen?
Succes allemaal met de voorbereidingen!
Tuurlijk mag hij dat, anders doet hij dat toch nietHij is 58.
Mocht iemand echt geen plek meer kunnen vinden dan kan ik altijd vragen of we hier thuis een plekje over hebben. Anders kan ik ook nog mijn kennissen aanraden, zij hebben een b&B en een groepsaccommodatie waar ieder jaar meerdere lopers logeren. 20 minuten met de bus vanaf Nijmegen.
Maar met 58 mag hij al een tijdje 40km lopen idd.
Of je moet illegaal lopen.