Extra beveiliging stallen Anky van Grunsven

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

wynoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 21:45

Beetje off-topic vraag:
Die danielle, kreeg die altijd bij Coby van Baalen les en zat haar opa dan altijd aan de kant te kijken?

Bucephalus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 23:38

Die uitzending van vanavond kon wel eens hele nare consequenties hebben voor Anky en Sjef.
De hele discussie rond ldr en de rollkur zal breed worden uitgemeten in de pers..

Voor degenen die wat meer willen lezen over de rollkur: Het is wel in het Engels, maar duidelijk geschreven.

http://www.kahlin.net/noir/dressyr/index.php

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 23:56

_inge_ schreef:
Beetje off-topic vraag:
Die danielle, kreeg die altijd bij Coby van Baalen les en zat haar opa dan altijd aan de kant te kijken?

Yep, was een aardige vent hoor Knipoog

jacobien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 23:59

Nah kom op zeg !!!!!! Dat LDR er nu weer bij gehaald moet worden dat is echt zware flauwekul !!!
Gaat zo'n advocaat ineens wat roepen terwijl hij niet eens weet wat het is ????? Werd trouwens weer erg overdreven gebracht met dat elastiek enzo ... echt heel misselijk
Wat is nou aannemelijker olympisch kampioene die keer op keer bewijst met div paarden aan de top te staan of een of ander verwend mormel die nog nooit eens zelf de kunde heeft om een paard op te leiden

jacobien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 00:16

Bucephalus schreef:
Die uitzending van vanavond kon wel eens hele nare consequenties hebben voor Anky en Sjef.

Wat denk je nou zelf dat ze ineens een andere trainingsmethode gaan hanteren ?

Sjef is gewoon zakelijk geweest en als opa nou ook een vent was had ie gewoon niet moeilijk moeten doen en Poetin moeten kopen voor Danielle....... O ja dat gaat natuurlijk niet want die moet ze zelf GP klaar maken Knipoog

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 00:35

He, ik snap er niks meer van. Ik was vanavond zelf aan het rijden dus heb het hele spektakel gemist. Wie praat me bij???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 00:42

Ach, dit alles geeft maar weer eens aan dat de scheidslijn tussen schathemeltje rijke mensen en criminelen zeer dun is.
[moest weer aan Mabel denken]

jacobien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 00:45

Nou dat meisje beweerde dat Idool waarschijnlijk was overleden aan de gevolgen van anky d'r traningsmethode omdat die daardoor gestrest zou raken omdat Idoold bij haar zelf, danielle dus, ook erg gestresst raakte als ze LDR rond en als gevolg daarvan zou hij volgens haar dus een hartaanval hebben gehad.
Ging die advocaat ook nog eens beweren dat volgens onderzoek bla bla Idool inderdaad gestresst moet zijn geweest ....
vervolgens moest anky hier weer een weerwoord opgeven....
LDR werd trouwens ook erg negatief gebracht dat ze gedwongen worden met elastieken met de kin op de borst te lopen.

zo ging het ongeveer !!

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 00:51

Pfff, nou de video staat aan hoor. Nova wordt gelukkig 's nachts herhaald dus een oude video met oude Buffy-afleveringen moet er maar aan geloven.

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 01:04

Ik heb weer heel wat gemist.
Zeg Sjef heeft een account op bokt, kan hij ons niet meer vertellen?

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 01:06

Pa van Aalderen schijnt in de bak te zitten hoorde ik?
En opa schijnt ook niet helemaal zuiver te zijn, denk niet dat ze zo stom zijn om ook maar 1 paard of ander eigendom daar op het terein aan te raken.
Als ze een vuil spelletje willen spelen zijn daar andere, minder fraaie, maar ook minder opvallende manieren voor.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 01:15

Sjef heeft een account op bokt?
Aaahhh toe Sjef, vertel ons eens het echte verhaal..... toeoeoeoeoe........

organisator

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 01:31

Citaat:
Gaat zo'n advocaat ineens wat roepen terwijl hij niet eens weet wat het is ?????

Dhr. S. Wensing rijdt (of heeft) zelf GP gereden. (dacht ik of intermediar)

wil misschien niet zeggen dat hij weet wat het is, maar ik gok erop van wel Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 09:06

Wat mij opvalt:

Als er een bokker een paard koopt van enkele duizende euro´s en er blijkt wat aan te mankeren roept iedereen gelijk Verborgen Gebrek, Terug Brengen, Geld terug Eisen, Rechtzaak Aanspannen, enz.....
Iedereen staat achter de koper.

Nu valt een paard van enkele honderden duizenden euro´s dood neer die van een bekende amzone is geweest en nu staat iedereen te roepen te roepen dat de nieuwe eigenaar een halve crimineel is (waar is dat op gebaseerd Verward ), dat hij het paard maar had moeten laten keuren, hij er geen verstand van heeft, enz....
Iedereen staat plotsklaps achter de verkoper.

Als ik een paard kocht dat opeens dood in de wei lag reken maar dat ik alles ded om mijn geld terug te halen.
Er moet echt wel wat aan de hand zijn geweest, paarden vallen niet zomaar dood neer, hij moet minimaal een zwak hart/ zwakke aorta hebben gehad.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 09:33

Sjuimpje schreef:

Weet je waarvoor ? Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 09:40

CGJ12"]
[quote="Sjuimpje schreef:

Weet je waarvoor ? Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!
[/quote]

Afpersing, bedreiging, valsheid in geschrifte... Tong uitsteken

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 10:37

nogmaals, elk levend wezen kan onverwacht sterven. Dit is trouwens een collega van mij vrijdag ll overkomen. Een gezonde man van 33 die sterft aan een hartstilstand. Als Danielle haar opa zoveel geld kan uitgeven aan paarden op hoog niveau kan ze toch een keuring betalen ook. Ook al koop je een GP paard, je moet hem nog kunnen narijden ook en meestal duurt het wel een paar maanden voor je echt een combinatie vormt met je paard. Ik heb de indruk dat juffrouwtje dacht effe GP te gaan rijden. Zucht ze komt mij als een rijke, rotverwent nest over. Misschien moet ze ook maar eens weer met de voeten op de grond geplaatst worden en eens een jaartje als stalknechtje gaan werken. Zal haar karakter wat deugd doen denk ik.

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 10:39

petraaken schreef:
Ik heb de indruk dat juffrouwtje dacht effe GP te gaan rijden. Zucht ze komt mij als een rijke, rotverwent nest over.

Haha! Haha!

Wat erg van je collega. Natuurlijk is er altijd een kans dat zoiets gebeurt... het blijven idd levende wezens.
Maar bij bovenstaande mensen ga je toch al snel anders denken...

jacobien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 10:52

organisator schreef:
Citaat:
Gaat zo'n advocaat ineens wat roepen terwijl hij niet eens weet wat het is ?????

Dhr. S. Wensing rijdt (of heeft) zelf GP gereden. (dacht ik of intermediar)

wil misschien niet zeggen dat hij weet wat het is, maar ik gok erop van wel Haha!

Nou dan was hij zeer succesvol dan Verward Misschien moet Anky dan maar is bij hem in training gaan Haha!

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 10:54

Sjuimpje schreef:
En opa schijnt ook niet helemaal zuiver te zijn, .

Oh, daar komen die centjes vandaan!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 10:57

wit poeder?

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 10:58

Geef mij dan maar een talent als Thamar Zweistra. Die loopt tenminste niet met hoofd in de wolken en is ook niet te beroerd om effe snel een stal uit mesten.

Ik kan wel snappen dat Anky nu haar stallen extra beveiligd want mensen doen vaak heel erg rare dingen om hun gram te halen.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 10:59

CGJ12 schreef:
wit poeder?

Kan ook gebeuren door belastingontduiking of fraude. Ofwel superpot van de Lotto winnen.

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 10:59

petraaken schreef:
hun gram te halen.

Colombiaans bakpoeier Haha! Haha!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 11:05

Door belastingontduiking wordt je NOOIT rijk.

Je krijgt dan hooguit 52% meer vermogen dan je recht op had.
Da's heel wat anders.

dit gaat om veel grotere bedragen.