Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Sting schreef:Ik zit al jaren als gebruiker op Knuz en nooit problemen gehad. Maar ik voer dan ook braaf mn eigen gegevens in. Mocht je er niet uitkomen dan wil ik diegene wel even een berichtje sturen, mocht dat handig zijn?
Sting schreef:Ik zit al jaren als gebruiker op Knuz en nooit problemen gehad. Maar ik voer dan ook braaf mn eigen gegevens in. Mocht je er niet uitkomen dan wil ik diegene wel even een berichtje sturen, mocht dat handig zijn?
(tis net whatsapp
)
. _Tara_ schreef:Maar dat zal diegene nooit lezen dan toch? Diegene zal geen mail krijgen dat ze een berichtje heeft. Als ze dan niet op de site kijkt, ziet ze ook dat berichtje niet.
Lotte_Wessel schreef:Kun je de voor en achternaam van haar zien? Van diegene die jou email adres gebruikt? Misschien kun je haar dan vinden op facebook en haar een berichtje achterlaten van goh, toevallig ontvang ik die mailtjes van je online dating profile misschien kun je een ander adres gebruiken?

Kan 't niet zijn dat diegene een typfout heeft gemaakt in haar e-mailadres? Zoiets lijkt mij 't meest voor de hand liggend. _Tara_ schreef:Wat suf van diegeneKan 't niet zijn dat diegene een typfout heeft gemaakt in haar e-mailadres? Zoiets lijkt mij 't meest voor de hand liggend.
Urion schreef:Kun je niet beter een ander email adres aanmaken? Deze persoon snapt het denk ik niet zo goed. Je had eigenlijk je account even open moeten laten en de profieltekst moeten veranderen richting de vrouw die dit doet. Dan had zij dit misschien gelezen.
Zou ik persoonlijk niet doen inderdaad. Dan liever nog knuz gewoon bij m'n ongewenste e-mail zetten. Urion schreef:Nogmaals een mail sturen naar Knuz dan maar. Lastig hoor. Ik ken de website zelf en weet dat zij geen nep accounts aanmaken dus dat is het niet. Wat het wel is, is raar.

_Tara_ schreef:TS gaat toch geen heel ander e-mailadres aanmaken omdat iemand anders dat gebruikt? Dat is de omgekeerde wereldZou ik persoonlijk niet doen inderdaad. Dan liever nog knuz gewoon bij m'n ongewenste e-mail zetten.
Ik heb even een account aangemaakt en je krijgt inderdaad een activatie e-mail. Dus hoe diegene dat gedaan heeft, weet ik niet. Het enige wat ik me kan voorstellen is dat ze een nieuwe e-mailadres in heeft willen voeren, toen een typfout heeft gemaakt en daardoor jouw adres heeft ingevoerd.
Als je op het profiel van diegene kan komen, kun je bij 'Extra instellingen' jezelf uitschrijven. Misschien dat je dat anders moet doen?
. Jammer dat je niet op 1 of andere manier contact met haar kan opnemen. Straks gebruikt ze je mail voor nog meer dingen.