2 à 3 maanden. Ik had altijd vanille, die was echt goor. Maar de chocovariant was opzich nog wel te doen. Maar ik ben blij dat ik er vanaf ben. .
Annemiek80
Geplaatst: 24-01-14 13:12
ik heb altijd de yoghurtstyle framboos in huis die ik op zich wel lekker vind, je moet hem alleen niet in 1x achterover klokken en daarnaast ook nog een tussendoortje want dan plof ik, beetje verspreid (over 30 min bijv) opdrinken en dan heb je dat effect niet.
Ik moet wel zeggen dat ik ook 2x een proefpakket heb gehad van alle smaken (die de leverancier had, dus ook verschillende merken) en daar zaten een aantal verschrikkelijke tussen lol
Maar om puur aan te komen zou ik geen nutri's aanraden, dat wordt erg prijzig nl als je er 3 per dag neemt, ben je dan zo 200 euro (of meer) per maand voor kwijt. In mijn geval worden ze ook ivm medische reden (darmziekte) vergoed, maar ik neem ze alleen in een periode dat ik weer ben afgevallen en blijf afvallen ondanks mijn eigen maatregelen, ook omdat tijdens zo'n periode eten soms echt tegenstaat en honger/verzadigingsgevoel verstoord is, drinken is dan net even een wat makkelijkere manier om gezond meer kcal binnen te krijgen.