Stage, hoe geraak ik er heelhuids door?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Re: Stage, hoe geraak ik er heelhuids door?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 21:48

Eigenlijk is 2 week ook te kort om een ritme te krijgen. Tegen de tijd dat je het een beetje gewend bent, is het alweer voorbij :+

InfinityT

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 21:50

Ok, lees ik dit nu goed? Help me even: Twee weken maar?! Je bent gezegend kind als dat zo is! Haha.
Ik ging van drie dagen in de week naar school, paar uurtjes per dag, naar vakantie, naar 5 dagen in de week, 8 uren per dag. Oh, voor zo'n 20 weken. Zit nu in week drie en ik zal je zeggen: dat hakt er aardig in! :Y)

Go with the flow, het went snel genoeg. Nergens druk om maken, wat gebeurt dat gebeurt :D Zo denk ik altijd. Dan vliegt de tijd vaak. Ik bedoel: wat is het ergste dat je kan gebeuren?! Niks! :D

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:20

linky1997 schreef:
Dankje hier kan ik echt veel nuttige tips uithalen! En dat van m'n leerkrachten, nu ja ze doen het niet allemaal maar de persoon die ons alles over de stage uitlegt zegt het. Vandaag ook terug. Ze zei " Jullie gaan echt heel moe zijn, niks anders meer kunnen doen, jullie mogen daarna niet meer gaan werken in het weekend of je gaat het niet meer aankunnen. " Niet werken is voormij geen optie, een paardje kost geld. :) Maar heel erg bedankt voor de tips!

Ik denk dat ie bedoeld dat je er niet te makkelijk over moet denken. Maar het is echt niet zo dat je twee weken geen leven hebt hoor :) tuurlijk zul je moe zijn, je bent het immers niet gewend, maar twee weken zijn zo voorbij ;)

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:23

Toen ik 16 was liep ik ook stage.. 36 uur per week.
Daarnaast werkte ik 4 avonden in een supermarkt..

De jeugd van tegenwoordig :o

xGwennn_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:23

Lekker veel rust nemen maar ook sporten helpt.

ik werk van 8 tot 5 en reis 3 uur op een dag, sta om 5 uur op ga om 10 uur naar bed omdat dit voor mij genoeg is. als thuis kom ga ik eten koken, huishouden tussendoor doen eten en mijn paarden rijden. het is denk even kwestie van wennen. even je er doorheen slaan komt alles goed.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:29

xApple schreef:

Waar slaat dat nou weer op. Wat maakt het ut wat anderen doen en kunnen. Kind is 16, heeft nog nooit zoveel gewerkt en wordt banggemaakt dat het enorm zwaar en niet te doen is. Logisch toch dat ze er tegenop ziet?
Hoef je niet zo'n reactie te plaatsen...

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 15:20

verootjoo schreef:
xApple schreef:

Waar slaat dat nou weer op. Wat maakt het ut wat anderen doen en kunnen. Kind is 16, heeft nog nooit zoveel gewerkt en wordt banggemaakt dat het enorm zwaar en niet te doen is. Logisch toch dat ze er tegenop ziet?
Hoef je niet zo'n reactie te plaatsen...

Inderdaad.

Daarnaast vind ik dat 40 uur werken in de week, stuk makkelijker is dan 32 uur stage in de week met school werk er naast en een (bij)baan...

Met werken ben je alles gewoon en ken je het gaan en staan, als je thuis komt is het klaar en tijd voor de rest.
Stage is alles nieuw, veel nieuwe indrukken en je bent veel meer met je hersenen bezig om alles te leren en op te nemen. Na stage, ben je nog lang niet klaar. Dan beginnen de opdrachten en de rest wat gedaan moet worden.