Ik drink vaak bij iemand thuis meer als in de kroeg. In de kroeg krijg ik heet, en van dansen krijg ik dorst dus dan ga ik lekker aan het water.
Ideeën voor drankjes, standaard fris, ik drink dan het liefst cassis/ sprite/ ice thea. Ook heel vaak fristi, zo lekker! Sapje, appelcider, alcoholvrije cocktails, of gewoon (bubbeltjes) water
Het is net echt drinken, alleen dan zonder alcohol
. Zo moeilijk zal het dus vast niet zijn.

Waar we tot nu toe zijn geweest hebben ze daar geen punt van gemaakt. Maar dat zijn meestal kroegjes waar je overdag ook een terrasje kan pakken dus ze hebben het sowieso. Appelsap zullen ze op de meeste plekken ook echt wel hebben. Gewoon lekker drinken wat ze lekker vindt!
En je zit helemaal in dubio over of iemand red bull lust? Maar je gaat toch niet samen uit hetzelfde blikje drinken?
, aangezien ik bijna nooit uitga en bijna nooit drink. Alleen die ene keer dat ik uitga dan, ik zie t probleem niet helemaal
ik ben idd 18, maar degene met wie ik ga nog niet. Wij waren daarom samen aan het denken wat zij kon drinken, nu hebben we al een stuk meer suggesties! Daarnaast was ik gewoon benieuwd, omdat velen het toch wel bij het uitgaan vinden horen.