Yolanthe Cabau is ernstig afgevallen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 13:15

listiglistje schreef:
geerke schreef:
ik denk dat het leven als voetbalvrouw best wel zwaar is.Dat gezeul met die Gucci en chanel tassen.Daar verbruik je best veel callorieen mee.En als je maar twee blaadjes sla eet een wortel en twee liter water gaat dat best wel snel natuurlijk.
Ze krijgen altijd z'on groot hoofd als ze zo dun zijn :D Wat nog niet veel zegt over de inhoud :7

:D

groot hoofd en ik zie alleen maar tanden :+

Die heeft ze nodig voor al die rauwkost!

zusi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 13:16

Jeetje zeg ziet er niet bepaald gezond uit....!!!

Rizette

Re: Yolanthe Cabau is ernstig afgevallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 13:18

Is het geen look a like?

Liamssfork

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 13:20

Ze komt dicht in de buurt van een levend lijk. Lijkt me niet zo gezond... Echt zonde!

D_Desteny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 13:21

Was mij inderdaad al opgevallen, kijk die lelijke kaaklijn en der schouderblad -O-

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 13:22

geerke schreef:
ik denk dat het leven als voetbalvrouw best wel zwaar is.Dat gezeul met die Gucci en chanel tassen.Daar verbruik je best veel callorieen mee.En als je maar twee blaadjes sla eet een wortel en twee liter water gaat dat best wel snel natuurlijk.
Ze krijgen altijd z'on groot hoofd als ze zo dun zijn :D Wat nog niet veel zegt over de inhoud :7

Zin voor zin geweldig :') :') :')

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 13:23

Lelijk is het absoluut niet.....

Maar in die mate slank zijn zit niet echt in haar dna.... ze was altijd wat voller, en haar zussen ook.
Dan moet je dus best een hoop moeite doen om zo dun te worden en blijven.
De vraag is hoe gezond dat is.

Maar iemand die van zichzelf dit postuur heeft vind ik net zo mooi als iemand met een wat voller postuur hoor....

tita

Re: Yolanthe Cabau is ernstig afgevallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 13:30

Deze foto hierboven iedereen kan zijn schouderbladen zo uitsteken ik vind het een mooie vrouw.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 13:31

D_Desteny schreef:
Was mij inderdaad al opgevallen, kijk die lelijke kaaklijn en der schouderblad -O-

Nja lelijke kaaklijn? Vind dat juist wel mooi. Maar ze is verder érg eng mager.

Stoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 13:31

D_Desteny schreef:

[ Afbeelding ]

Hoe kun je nou zeggen dat dit lelijk is? :+ Ik zie een mooie vrouw die niet te dik is zoals de meerderheid van de bevolking. De grootste doodsoorzaak is obesitas op dit moment. Dus waarom mensen dan veroordelen als ze wat afvallen?

YellowGray

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 13:32

Ik vind het ook wel ver gaan om het lelijk te noemen. Het blijft gewoon een mooie vrouw, maar ze zag er gezonder uit met iets meer vetjes en vleesjes!

Ik veroordeel mensen die afvallen zeker niet, maar (ernstig) ondergewicht kan ook erg schadelijk zijn voor je lichaam. Op de eerste foto in de openingspost heeft ze namelijk geen overgewicht dus het was medisch gezien niet nodig om af te vallen.
Laatst bijgewerkt door YellowGray op 17-01-14 13:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 13:33

tita schreef:
Deze foto hierboven iedereen kan zijn schouderbladen zo uitsteken ik vind het een mooie vrouw.

_/-\o_

Als een vrouw te dik is mag er niets over gezegd worden .. dan zijn curves mooi , vrouwlijk.. enz
maar zodra ze zeer slank is is ze lelijk enz enz
Aparte gedachten gang hier soms.
Ieder zijn ding, maar laat die vrouw toch gewoon als zij zich hier goed bij voelt.

D_Desteny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 13:33

Winged schreef:
D_Desteny schreef:

Nja lelijke kaaklijn? Vind dat juist wel mooi. Maar ze is verder érg eng mager.

Ik vind het erg mannelijk.

Tita: ik ben echt niet dik maar ik kan echt mijn schouderbladen niet zo uitsteken hoor!

Stoof: Ze was mooi zo als ze was! Ze accepteerde zich zelf zo als ze was, helaas heeft ze zich zelf laten aanpraten dat ze niet mooi was zo als ze was. Voller vond ik haar echt veel mooier!
Ik zie ook een vrouw die niet dik is maar een vrouw die te dun is.

original

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 13:34

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 13:35

Astaloca schreef:
Lusitana schreef:
Mager is niet meteen gelijk aan een eetstoornis hebben en dat is dan nog "anorexia nervosa".
Anorexia zal ze wel hebben, dat is nl gewoon gebrek aan eetlust.

''Zal ze wel hebben''

Dun is ook niet gelijk anorexia nervosa.

Je begrijpt niet wat ik zeg.
1 Dun zijn is niet gelijk anorexia nervosa dat zeg ik letterlijk ook zo.
2 De term anorexia op zich betekent gewoon gebrek aan eetlust. Kun je ook krijgen van roken of van medicijnen bv.Hoeft niks met een stoornis te maken te hebben. Alleen anorexia nervosa is een eetstoornis.
3 Gebrek aan eetlust komt vanzelf als je weinig eet, omdat je maag dan kleiner wordt, dus je bent eerder vol. Het is geen rare aanname dat ze dus gebrek aan eetlust heeft.
Ze ziet er niet uit als iemand die veel eet.

Hoewel er mensen zijn die alles kunnen eten en dan toch niet aankomen, lijkt zij niet dat type omdat ze slanker is geworden en niet altijd een spijker was.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 13:36

Happinez schreef:
tita schreef:

_/-\o_

Als een vrouw te dik is mag er niets over gezegd worden .. dan zijn curves mooi , vrouwlijk.. enz
maar zodra ze zeer slank is is ze lelijk enz enz
Aparte gedachten gang hier soms.
Ieder zijn ding, maar laat die vrouw toch gewoon als zij zich hier goed bij voelt.

dat weten we niet...of zij zich hier goed bij voelt. :D
Die puntige schoudertjes is wel iets aan te doen.Geef het arme mens een paar paarden en laat haar de hele dag met kruiwagens rondrijden.Weg schouderlijn :D

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 13:36

NikkiEnJij schreef:
Oeh... Dit is wel erg over de top.... Mét rondingen was ze mooier

Want rondingen bestaan uit vet? :') Ze heeft nog steeds de mooie rondingen, ookal is ze nu dun.

D_Desteny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 13:37

original schreef:
http://www.bruno.nl/nieuws/16180/pics-y ... allen.html

Het ligt ook wel aan de foto, op de andere foto's ziet ze er veel beter uit !

Ik heb het filmpje hier van toen der tijd gezien. Ze draaide een rondje en je kon haar ribben op haar rug gewoon tellen. Lijkt me niet gezond.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 13:37

Lusitana schreef:
Mager is niet meteen gelijk aan een eetstoornis hebben en dat is dan nog "anorexia nervosa".

Wil je alsjeblieft niet zulke uitspraken doen als je geen idee hebt waar je het over hebt. Godallemachtig, misschien wel de meest domme uitspraak op bokt allertijden.

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 13:38

Er gaan heel regelmatig afbeeldingen FB over waarin een zeer slank model wordt vergeleken met iemand met een iets voller postuur.
Daaronder staan dan teksten als: "zo hoort een echte vrouw eruit te zien", of "wie heeft bedacht dat dit mooi is?"

Vreselijk vind ik dat....
Mensen komen in alle soorten en maten, en zijn op vele manieren erg mooi.... waarom is skinny lelijk?

Wanneer iemand gezond is en lekker in zijn vel zit, kan het mij geen reet schelen hoeveel vet er wel of niet onder dat vel zit.
Te zware mensen zijn een groter probleem (gezondheid)...

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 13:39

Nynke1 schreef:
Lusitana schreef:

Wil je alsjeblieft niet zulke uitspraken doen als je geen idee hebt waar je het over hebt. Godallemachtig, misschien wel de meest domme uitspraak op bokt allertijden.

Volgens mij is juist dit de domme uitspraak.. :=

YellowGray

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 13:39

Ze legt net het verschil uit tussen anorexia en anorexia nervosa. Ze zegt dus helemaal niet dat het hebben van een eetstoornis betekent dat je gewoon geen eetlust hebt :P

D_Desteny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 13:41

Ninx schreef:
Er gaan heel regelmatig afbeeldingen FB over waarin een zeer slank model wordt vergeleken met iemand met een iets voller postuur.
Daaronder staan dan teksten als: "zo hoort een echte vrouw eruit te zien", of "wie heeft bedacht dat dit mooi is?"

Vreselijk vind ik dat....
Mensen komen in alle soorten en maten, en zijn op vele manieren erg mooi.... waarom is skinny lelijk?

Wanneer iemand gezond is en lekker in zijn vel zit, kan het mij geen reet schelen hoeveel vet er wel of niet onder dat vel zit.
Te zware mensen zijn een groter probleem (gezondheid)...

Je bent mooi wanneer jij je mooi voelt want dat straal je ook uit!
Maar wat ik al zei zoals ze nu is kan ze niet gezond zijn, haar ribben steken bij haar rug uit dat ze een rondje draaide.

Ninx

Wat Yolanthe betreft staat het haar iets fraaier wanneer met name haar gezicht iets voller is.... Maar dat komt vanzelf met de jaren ;-)

Kana

Wow, ik schrik gewoon van de reacties in dit topic.

"anorexia"
"Nou mooi is het in ieder geval niet !" (wie ben jij om te bepalen wat mooi is?)
"levend lijk"
"kijk die lelijke kaaklijn en der schouderblad -O- "

Quotes uit dit topic. En dat heb ik het gigantisch achterlijke gemekker over rauwkorst en wortels er nog niet bijgehaald. Kent iemand haar persoonlijk hier? Weten jullie of ze echt alleen wortels en rauwkorst eet? Lijkt me niet toch?

Het is gewoon uiterst belachelijk dat het oké is om te lopen bitchen en gemeen te zijn over dunne vrouwen.

Als ze dik was geworden en het topic ging over een foto waarop ze 30 kilo was aangekomen en iemand noemde haar een dik varken, dan was half bokt in rep en roer.