'ik ga een aap adopteren'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BrittS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 23:14

Ik geloofde al niet dat een bepaald persoon zwanger was.. :z

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 23:15

Waarom bestaan deze onzin dingen... En dat mensen er aan mee doen????
Pfff zag het ook al langs komen.

romyloverrr

*zucht*

Kwanyin

Ik vraag me altijd af welke persoon met zoiets begint. Volgens mij een schoolkind van elf ofzo. Toen ik elf was vond ik zo'n spelletjes wel echt supercool :+ .

Omegamedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 23:16

Mijn dochter kreeg al allemaal verschrikte berichtjes van iedereen toen ze dus iid had gekozen dat ze met haar liefje in Vlissingen zou gaan wonen :) Nu ik de rest zo lees, herken ik nog meer zinnen, die ik nu dus snap haha :) Vind het niet storend hoor. Maar ook niet iets waar ik aan mee doe, wel doe ik mee met het berichtje het nieuwe jaar goed laten beginnen en bij de eerste 5 likes en reacties een kadootje sturen, dat vind ik echt een heel leuk initiatief ! Deze dus :

Om dit jaar op een vriendschappelijke en liefdevolle manier te beginnen doe ik mee aan de 'Pay it Forward' actie:
De eerste vijf FB-vrienden die op dit bericht reageren (vind ik leuk is niet voldoende) krijgen ergens dit jaar een verrassing van mij.
Het kan van alles zijn: een boek, een kaart, iets zelf gemaakts, gebakken koekjes of een andere (grappige) verrassing.
Je zult je presentje toegestuurd of overhandigd krijgen op een moment dat ik iets tegen kom dat ik bij jou vind passen en je blij zal maken.
Vergeet als je bij de eerste 5 zit dus niet om me je adres toe te sturen! Deze 5 mensen moeten vervolgens dit bericht ook weer op hun status plaatsen (even knippen-plakken) zodat het een web vormt van vriendelijkheid naar elkaar toe.
Laten we in 2014 meer leuke dingen voor elkaar doen, zonder bijbedoelingen, maar met het enige doel, een glimlach op elkaars gezicht te toveren en elkaar te laten zien dat we aan elkaar denken.
Laatst bijgewerkt door Omegamedo op 16-01-14 23:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 23:17

BrittS schreef:

_O-
Bij mij dus precies hetzelfde :')
Lesbisch stel, net samenwonend, mannetje van het stel -> zwanger _O-
Het plaatje klopte niet, aangezien ik toevallig wist dat ze net een pup hadden en nog niet met kids bezig waren :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 23:17

Ooh, iemand in mijn tijdlijn stuurde zinnetje 3... En aangezien ze al ruim een jaar op zoek is naar een baan en qua kleding ed vaak toch net op het randje zit... Dacht ik dat ze het nog meende ook :')

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 23:18

Waarom zit verhuizen naar Vlissingen erbij, dat is echt geen bijzondere stad (mischien daarom ook :') )

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 23:22

Ach ja sommige hebben op FB echt niks beters te doen.

Kwanyin schreef:
Oh het is waarschijnlijk weer voor de 82ste week dit jaar borstkankerweek, of voor de 3579 dag dag van autisme, of dag van de schaamluis ofzo :+ . Het is gewoon zo uitgemolken dat het oersaai is.

_O- _/-\o_ :')

unihorses

Re: 'ik ga een aap adopteren'

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 23:31

als iedereen dit nou eens plaatst :D
haha... Na 42 vriendschappen met talloze apen heb ik nu er een gevonden waar ik helemaal verliefd op ben, al was het een pooier. Natuurlijk draagt deze aap geen ondergoed, maar dat kan ik hem vergeven de vorige apen droegen dit ook niet en daar houd ik nog steeds van. Het is een meisje, dus vanaf nu ben ik lesbies. En ze is in verwachting! jammer dat bij haar nieuwe baan in het circus ze doodsbang werd van een muis over haar voet,wat me een mooie tatoo heeft opgeleverd. Maar wel aangenomen in het circus.om haar hier volledig in te steunen is ze geadopteerd door ons en verhuizen we met haar naar vlissingen

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 23:32

Ik maakte mn jongste zoon altijd wijs dat ie echt een geadopteerde aap was..... :')

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 23:34

_O_ ik zat soms ook al te kijken. Had iemand oprecht gefeliciteerd met haar zwangerschap omdat ik wist dat ze dat wouden... Beetje gênant. :=

Edit, gedeelt. :D
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 16-01-14 23:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 23:36

BrittS schreef:

Ik geloofde het al niet dat iemand naar Vlissingen vertrok met dr vriend en dr paard hier achter ging laten.
Achteraf.. Ja ik zie 't r eigenlijk wel doen ja..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 23:49

Ik moet zeggen dat ik me zelfs geen vragen meer stel als ik zulke debiele dingen voorbij zie komen. :+

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 23:58

Firefly4 schreef:
12: Mijn man/vrouw/liefje heeft een nieuwe baan gevonden, we verhuizen naar Vlissingen.

Die is hier ook zo bijzonder :7

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 00:03

Ayasha schreef:
Ik moet zeggen dat ik me zelfs geen vragen meer stel als ik zulke debiele dingen voorbij zie komen. :+

Hihihi ik ook niet. Mijn gedachte is elke keer :z weer zon stom spelletje *zucht*

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 08:24

Ik gooi mensen altijd uit de vriendenlijst of klik aan dat ik er geen berichten meer van wil ontvangen als ze zo'n onzin schrijven of delen :+ ben er dan ook nog geen een van deze tegengekomen :Y)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 08:51

Wauw je moet echt een laag IQ hebben of een klein kind zijn denk ik om dit hilarisch te vinden..

Waar ik overigens jaloers op ben hoor! Wilde dat ik om zoiets al grote lol kon beleven. :D

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 11:53

Het ergste is nog van de mensen van wie ik t langs zie komen zijn dik in de 30/40.. En juist geen 14/16 jarige

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 11:55

Ik adopteer een aap, die reacties XD

'wtf doe jij!'
'huh?'
'geen paard gekocht??'

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 11:57

unihorses schreef:
haha... Na 42 vriendschappen met talloze apen heb ik nu er een gevonden waar ik helemaal verliefd op ben, al was het een pooier. Natuurlijk draagt deze aap geen ondergoed, maar dat kan ik hem vergeven de vorige apen droegen dit ook niet en daar houd ik nog steeds van. Het is een meisje, dus vanaf nu ben ik lesbies. En ze is in verwachting! jammer dat bij haar nieuwe baan in het circus ze doodsbang werd van een muis over haar voet,wat me een mooie tatoo heeft opgeleverd. Maar wel aangenomen in het circus.om haar hier volledig in te steunen is ze geadopteerd door ons en verhuizen we met haar naar vlissingen

_/-\o_ :')

leonie1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 12:04

Tat_jana schreef:
Dat be like vindt ik vervelender.. Dit spelletje zie ik de humor wel van in.. Omdat het gewoon nergens op slaat :) ( tis nutteloos maar de reacties van de mensen zijn priceless )

Oh ik heb zo'n hekel aan dat 'be like' gedoe! -:(-

Dit grapje slaat natuurlijk ook weer nergens op, ik ben er gelukkig pas eentje tegengekomen. Een vrouw van 45 jaar met volwassen kids die zei dat ze zwanger was. En de reacties zijn wel weer grappig, de meesten geloven het ook nog!

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 12:06

unihorses schreef:

Thankjoe & done...stom gezever. Wordt daar zo moe van altijd. En helemaal van de groep mensen die er zo actief op ingaat. Ik geef er geen flikker om, doe er niks mee. En ook niet met week/dag XX van XX over XX om XX awareness te kweken.

DOE er wat aan maar ga niet van die domme onzinnige posts op FB delen.

Zo... *ochtendhumeur uit*

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 12:32

Ik heb het grapje ook al gezien en ach, het is maar een grapje. En als je niet mee wilt doen, doe je niet mee. Vond het zelf wel leuk.

Stolz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 12:34

this is a game and you have just become another part of it. Hehe. You never should have commented or liked my status, You fell in the trap, this is a game! (A great game) The person who likes or comments on my status must choose one of the following phrases and put it in their own Facebook status for at least 24 hours: 1. I have been in 42 different relationships 2. I think I am in love with someone, what should I do? 3. Someone offered me a job as a prostitute but I'm hesitant. 4. I've decided to stop wearing underwear. 5. I still love my ex. 6. I've decided to be gay/lesbian. 7. I am pregnant. 8. I'm getting a tattoo. 9. I want a baby. 10. A mouse just ran across my feet. 11. I'm adopting a monkey. 12. My husband/wife/lover found a new job, we are moving to China. Note: remember you can only use one of these sentences. No explanations nor comments. When someone comments or likes your status, send him/her this message. Welcome to the game