Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nu ik de rest zo lees, herken ik nog meer zinnen, die ik nu dus snap haha
Vind het niet storend hoor. Maar ook niet iets waar ik aan mee doe, wel doe ik mee met het berichtje het nieuwe jaar goed laten beginnen en bij de eerste 5 likes en reacties een kadootje sturen, dat vind ik echt een heel leuk initiatief ! Deze dus :
unihorses schreef:als iedereen dit nou eens plaatst![]()
haha... Na 42 vriendschappen met talloze apen heb ik nu er een gevonden waar ik helemaal verliefd op ben, al was het een pooier. Natuurlijk draagt deze aap geen ondergoed, maar dat kan ik hem vergeven de vorige apen droegen dit ook niet en daar houd ik nog steeds van. Het is een meisje, dus vanaf nu ben ik lesbies. En ze is in verwachting! jammer dat bij haar nieuwe baan in het circus ze doodsbang werd van een muis over haar voet,wat me een mooie tatoo heeft opgeleverd. Maar wel aangenomen in het circus.om haar hier volledig in te steunen is ze geadopteerd door ons en verhuizen we met haar naar vlissingen
Tat_jana schreef:Dat be like vindt ik vervelender.. Dit spelletje zie ik de humor wel van in.. Omdat het gewoon nergens op slaat( tis nutteloos maar de reacties van de mensen zijn priceless )
unihorses schreef:als iedereen dit nou eens plaatst![]()
haha... Na 42 vriendschappen met talloze apen heb ik nu er een gevonden waar ik helemaal verliefd op ben, al was het een pooier. Natuurlijk draagt deze aap geen ondergoed, maar dat kan ik hem vergeven de vorige apen droegen dit ook niet en daar houd ik nog steeds van. Het is een meisje, dus vanaf nu ben ik lesbies. En ze is in verwachting! jammer dat bij haar nieuwe baan in het circus ze doodsbang werd van een muis over haar voet,wat me een mooie tatoo heeft opgeleverd. Maar wel aangenomen in het circus.om haar hier volledig in te steunen is ze geadopteerd door ons en verhuizen we met haar naar vlissingen