Omdat ik na ons trouwen van de pil af wilde ben ik begonnen met natuurlijke geboortebeperking. Waarschijnlijk was ik niet precies genoeg want ik heb er drie kinderen aan over gehouden
Jongen van 6, meisje van 5 en jongen van 3 jaar. Alle drie absoluut gewenst al duurde het bij de derde zwangerschap wel even om aan het idee te wennen. Dus een reden om aan kinderen te beginnen kan ik je niet geven. Wel weet ik dat ik achteraf super blij ben met hoe het gelopen is. Als ik ze had moeten plannen had ik denk ik nog steeds geen kinderen gehad. De kinderen zitten lekker dicht op elkaar en ben ik met mijn 31 jaar bijna door de luierperiode heen. Het is genieten om met ze op te trekken, hoewel ik echt niet zo'n moeder ben die constant met ze bezig is. Juist niet. Ik doe veel mijn eigen ding en zij ook. Ik moet het meer van de kleine momenten samen hebben. Even samen iets doen of even een knuffel. Het is mooi om te zien hoe de kinderen opgroeien, hoe ze zich ontwikkelen, hun kleine maniertjes hun taalgebruik, hun onvoorwaardelijke liefde.
( en ik wed bijna nooit
Voor jou betalen? Wat moeten ze voor je betalen dan?

Hihi