Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Arrabel schreef:Citaat:Je moet dan eerst een TOR bestand downloaden. Daarmee krijg je toegang tot wat ook wel het 'darknet' wordt genoemd.
De politie kan toch ook zo'n TOR bestand downloaden?
Pearlx schreef:Ik ben zelf ooit op een soort marktplaats een rare advertentie tegengekomen. 'Avontuur op de boerderij' met een hele vage beschrijving. Ik was bang dat er sprake was van dierenmishandeling of illegale praktijken dus heb ik gereageerd.
Bleek het om een mevrouw (omgebouwde man kwam er later ook nog uit) te gaan die op haar hobbyboerderij seks had met haar pony, varken en hond en andere mensen aanbood dit ook te komen doen voor geld. Naar haar zeggen kwamen er mensen vanuit de hele wereld.
Dit heb ik doorgestuurd naar undercover in Nederland en er is een uitzending over gemaakt. Ik geloof ook dat ze is opgepakt uiteindelijk.
Oooh die aflevering had ik gezien inderdaad! Jeetje wat goed van je dat je daar zo achteraan bent gegaan toen. Aleeneh schreef:Pearlx schreef:Ik ben zelf ooit op een soort marktplaats een rare advertentie tegengekomen. 'Avontuur op de boerderij' met een hele vage beschrijving. Ik was bang dat er sprake was van dierenmishandeling of illegale praktijken dus heb ik gereageerd.
Bleek het om een mevrouw (omgebouwde man kwam er later ook nog uit) te gaan die op haar hobbyboerderij seks had met haar pony, varken en hond en andere mensen aanbood dit ook te komen doen voor geld. Naar haar zeggen kwamen er mensen vanuit de hele wereld.
Dit heb ik doorgestuurd naar undercover in Nederland en er is een uitzending over gemaakt. Ik geloof ook dat ze is opgepakt uiteindelijk.Oooh die aflevering had ik gezien inderdaad! Jeetje wat goed van je dat je daar zo achteraan bent gegaan toen.
Dat is wel weer jammer. Pearlx schreef:Ik ben zelf ooit op een soort marktplaats een rare advertentie tegengekomen. 'Avontuur op de boerderij' met een hele vage beschrijving. Ik was bang dat er sprake was van dierenmishandeling of illegale praktijken dus heb ik gereageerd.
Dit heb ik doorgestuurd naar undercover in Nederland en er is een uitzending over gemaakt. Ik geloof ook dat ze is opgepakt uiteindelijk.