Wel eens foute advertenties tegengekomen op internet?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-14 16:33

Volwassenen misschien niet maar er lezen ook jongere mensen op bokt mee. En ik weet ook dat het boktbeleid daar heel voorzichtig mee is ook.

Ben zelf redelijk op de hoogte van het wat en hoe maar anderen een stuk minder misschien. Zou zo l ullig zijn als er iemand op het idee gebracht wordt en ook gaat knutselen zelf.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 16:34

Er wordt ook veel gedeald bij mij voor de deur. Als het een grote neger is, ben ik daar oké mee, die zijn meestal lief en vallen je niet lastig. Bulgaren die ook meisjes ronselen zijn een stuk vervelender.

melody7

Re: Wel eens foute advertenties tegengekomen op internet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 16:38

Ronselfiguren zijn een ander verhaal ja.. Gelukkig zijn hier grotendeels alleen maar de dealers die echt voor het dealen komen, de foutere types heb ik in 6 jaar tijd misschien 3 of 4 keer gezien, maar ik kom natuurlijk ook overdag, dat scheelt :)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 16:39

Zie je het voor je Karuna?

Een 12jarig pennymeisje die GHB en een kernbom in elkaar knutselt? :')

Je overtrekt het wel wat hoor.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-14 16:41

Misschien het dorpsmeisje in me dat kan. Maar ik ben er gewoon voorzichtig mee om mensen aan te zetten tot mogelijk domme dingen. Soms worden personen geprikkeld door iets wat ze lezen en willen dat gaan uitproberen. Helaas als eens meegemaakt (geen productie van iets maar wel zoeken naar niet zo verstandige dingen) dus voorkom dat liever.

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 16:43

Citaat:
Je moet dan eerst een TOR bestand downloaden. Daarmee krijg je toegang tot wat ook wel het 'darknet' wordt genoemd.

De politie kan toch ook zo'n TOR bestand downloaden?

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 16:47

Arrabel schreef:
Citaat:
Je moet dan eerst een TOR bestand downloaden. Daarmee krijg je toegang tot wat ook wel het 'darknet' wordt genoemd.

De politie kan toch ook zo'n TOR bestand downloaden?

Hier staat het uitgelegd:

http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Tor_(netwerk)

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 17:13

Pearlx schreef:
Ik ben zelf ooit op een soort marktplaats een rare advertentie tegengekomen. 'Avontuur op de boerderij' met een hele vage beschrijving. Ik was bang dat er sprake was van dierenmishandeling of illegale praktijken dus heb ik gereageerd.

Bleek het om een mevrouw (omgebouwde man kwam er later ook nog uit) te gaan die op haar hobbyboerderij seks had met haar pony, varken en hond en andere mensen aanbood dit ook te komen doen voor geld. Naar haar zeggen kwamen er mensen vanuit de hele wereld.

Dit heb ik doorgestuurd naar undercover in Nederland en er is een uitzending over gemaakt. Ik geloof ook dat ze is opgepakt uiteindelijk. :)

:oo Oooh die aflevering had ik gezien inderdaad! Jeetje wat goed van je dat je daar zo achteraan bent gegaan toen.

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 17:16

Aleeneh schreef:
Pearlx schreef:
Ik ben zelf ooit op een soort marktplaats een rare advertentie tegengekomen. 'Avontuur op de boerderij' met een hele vage beschrijving. Ik was bang dat er sprake was van dierenmishandeling of illegale praktijken dus heb ik gereageerd.

Bleek het om een mevrouw (omgebouwde man kwam er later ook nog uit) te gaan die op haar hobbyboerderij seks had met haar pony, varken en hond en andere mensen aanbood dit ook te komen doen voor geld. Naar haar zeggen kwamen er mensen vanuit de hele wereld.

Dit heb ik doorgestuurd naar undercover in Nederland en er is een uitzending over gemaakt. Ik geloof ook dat ze is opgepakt uiteindelijk. :)

:oo Oooh die aflevering had ik gezien inderdaad! Jeetje wat goed van je dat je daar zo achteraan bent gegaan toen.

Jaa ik had na het mailen nog een beetje contact met Undercover in Nederland, maar gaf aan dat ik verder niet betrokken wilde worden bij dat soort ranzige praktijken dus of zij er iets mee konden. Een hele tijd niks gehoord en toen ineens een mail dat het onderwerp de week daarop op tv zou komen!!

Ze hebben zelf een stukje van mijn mail laten zien bij het intro, alleen heb ik een naam die voor zowel een jongen als meisje kan dus ging het "een verontrustende meneer mailde mij". :') Dat is wel weer jammer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 17:24

lieveli schreef:
Hadden ze ketamine?

:9

Ach je kan ook zo vinden hoe je ghb moet maken etc. Zo ver weg is die wereld niet!
Edit ik ben spuit 11:+

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 17:57

Pearlx schreef:

Heb ik inderdaad gezien!!! Afschuwelijk, bah _-:( :r

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-14 18:48

Ketamine is niet goed voor zwangere vrouwen. :+ voor niet zwangere trouwens ook niet.

De advertentie staat nog vrolijk openbaar te lezen. Heel handig. :+