Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Molfre schreef:Mereltje, dat zou best kunnen, maar als TS inderdaad van zo'n busje gebruik kan maken om zo op het station te komen, zou ik me nergens zorgen over maken
Ik begreep van niet.dorientjuh schreef:Wat een positieve reacties allemaal! Dat stelt me weer gerust.ik ben al wel vaker op dat station geweest maar nooit 's avonds.
De Bijlmer heeft helaas nog steeds een hele slechte naam in de rest van Nederland, maar het is zó veel beter dan 20 jaar geleden. Ik ben in de Bijlmer opgegroeid en in de bijna 20 jaar dat ik hier woon zijn de keren dat ik me echt onveilig heb gevoeld op één hand te tellen. Ook als ik er midden in de nacht rond fietste. Ik moet zeggen dat ik mij aanzienlijk vaker onveilig heb gevoeld in het centrum. Ik vind dat de mensen in de Bijlmer over het algemeen juist erg vriendelijk zijn. Schrik ook niet als een vreemde je gewoon gedag zegt, dat is geen intimidatie maar echt vriendelijkheid. Ik word op het metrostation heel vaak gedag gewenst door Surinaamse mannen, dan zeg ik vrolijk gedag terug en word nooit lastig gevallen.
. Ik snap het echt niet hoor, wij hebben in de wijk Venserpolder met heel veel plezier daar gewoond. 
Bizzybijtje schreef:Rebeccaa schreef:Ik ben 19 en ga rustig om 23.00 's avonds alleen naar huis vanaf Bijlmer Arena na concerten, vind het reuze meevallen.
Idem, vorig concert liep ik er zelfs tegelijk met alle supporters voor Ajax - Fc Barcelona