Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 00:08

wow wat gaan jullie hard, ben ff een avondje niet online en een nieuw topic er bij :Y)

romyloverrr

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 00:15

jeej!
ik meld mij ook weer!

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 00:17

Ik ben echt nieuwsgierig naar de 'huisjes' man :')

Ik probeer al tijden mijn winterdeken te verkopen, tot nu toe nog geen succes bah.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 00:23

Ik volg ook weer! :)

_Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 00:29

Jeeee nieuw topic! *\o/*

Gister een bitloos hoofdstel binnen gekregen via marktplaats. Ik had gevraagd wat de verzendkosten waren en ze zei 3 euro. Blijkt dat het toch via pakket post is verstuurd. :o

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 00:31

Ik volg weer mee.

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 00:34

*\o/* nieuw topic *\o/*

Misschien is het alleen een idee om even de "regels" in de OP te plaatsen / laten plaatsen.

Vanavond iemand gehad die discolampen kwam halen, ze had erg veel haast, en ze is er dus 1 vergeten mee te nemen. -O-
maar die komt ze een andere keer ophalen.

had ook een stel tassen op mp staan, maar die ga ik maar in een weggeefhoek op fb zetten.
ligt echt in de weg, hoef er eigenlijk niks voor, maar op mp wil ik het niet gratis zetten :o

Bedenk me nu dat ik ze er ook voor een doos chocolade op kan zetten :~

Klaaswoeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 01:09

Tyracenol (sorry weet niet precies meer hoe je jouw naam schrijft:P) niet alle mensen weten hoe je moet verzenden van servicepunt naar servicepunt. Is mij ook is overkomen maar ging toen om vijftig cent ofzo geloof ik dus heb het laten zitten. Ook wel is andersom met het versturen van een deken waar ik vier euro voor betaald had om te verzenden maar bleek dat de verkoopster toch 6,50 had 'moeten' betalen. Zij heeft het er toen ook bij laten zitten (wat ik erg lief vond, maar ook wel een beetje eigen schuld), dus tsja.. Ik zou vragen om een compromis, dus iets van 1 euro ofzo over te maken. Voor haar een leer voor de volgende keer en voor jou een niet al te groot verlies.

Zaken gaan hier niet geweldig, moet eigenlijk alles er weer opnieuw op zetten..

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 08:50

Ik ben ook wel benieuwd war de kerststal man nog heeft gezegd. :P

Prince

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 08:52

Ik volg ook weer :).

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 08:56

Zijn we zo gezellig of hebben we zo veel te 'zeuren' dat we al 5x 500 pagina's vol hebben?!?........... :')

HTM, is het een idee om de tassen in het weggeeftopic te plaatsen?

pfff, gister weer zo'n reactie 'Ik bied ..., want ik moet het ook nog komen halen'........ }:0
Zouden ze dat in de winkel ook doen?! Ik wil wel wat minder betalen, want ik heb hier ook heen moeten rijden (en parkeergeld moeten betalen)...... :+

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 09:20

Ik lees al een poosje mee, maar reageer eigenlijk nooit omdat ik zelf niet zo actief ben op mp haha.

Ik was laatst op zoek naar een krultang en dan vragen ze gewoon bijna de nieuwprijs voor een gebruikt product :+ scheelt het me 1,50 om het product nieuw gratis thuis te laten bezorgen bij een bekende webshop of de gok te nemen voor die 1,50 voor een 2e hands product :') en dan ook niet snappen dat het product al eeuwen op mp staat....

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 09:22

Ik ben er ook weer :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 10:05

Heb het laatst ook gehad met dhl, afgesproken dat ik iets voor €10 over zou nemen en vroeg of ze voor €4 naar dhl punt wou sturen, moest ze even kijken of dat haar ging lukken omdat ze nog nooit met dhl had gestuurd, prima. Heeft zij gezegd dat ze het anders voor €15 incl wou verzenden als dhl niet ging lukken, dus ik haar €15 overgemaakt omdat ze toch normaal wou verzenden, krijg ik paar dagen daarna mail dat het naar het servicepunt ging (dus voor €4).
Vond ik echt niet netjes en heb haar dat ook gestuurd, ja maar zij moest moeite doen om het via dhl te versturen en wou het ook niet van servicepunt naar huis adres sturen dus ik moest maar niet zeuren om die euro...

Sorry hoor maar heb haar duidelijk gemaakt dat ik dit verre van netjes vind, gaat me niet eena om die ene euro maar dat zij zo beslist terwijl het niet afgesproken is, heb gezegd dat ze kon stikken in die euro, product was niet eens de moeite genomen ook om even netjes te versturen, zat gewoon haren wn zwart vuil zweet op.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 11:08

Hehe ik heb dinsdag een konijnenhok opgehaald, ik met mijn domme hoofd aangebeld bij een verkeerd nummer..... Oeps :x
Uiteindelijk echt hele vriendelijk mensen. Jongen mij nog meegeholpen om het dak eraf te schroeven anders paste het niet in de auto. Ben er super blij mee :D
Dit is eigenlijk mijn eerste echte ervaring met iets ophalen en dan bel ik eerst bij het verkeerde huis aan :=
Toen deed de bel het ook nog eens niet bij het goede huis.... :')

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 11:13

Een vriendin van me verkocht haar trouwjurk op mp (aangezien ze van die rotzak gescheiden is..)

Een man belde met allerlei vragen over de jurk onder andere hoe strak dat ie zat en of ie niet afzakte i.v.m. strappless???!!! Uiteindelijk begon hij vieze praat uit te slaan 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 11:16

Hier nog een leuke. Braadpan in de aanbieding. Met mijn gekke hoofd eindelijk een gietijzeren pan.
Tja, tot ik m ging gebruiken. Vrij snel een leuk bod, of ik m wilde opsturen. Nope veels te zwaar.
De volgende deed er lang over om te reageren Zou m zaterdag ophalen. Niet dus. Zondagavond half 10 mailtje of ik de pan nog heb. Ja, heel leuk bod en of ie m kon ophalen, nee iets te ver.
Nou vooruit dan maar over de post. Maandag geld binnen en pan op de post. Pakketje van bijna 9 kilo *D :j

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 11:25

mijn dochter zocht een dressuur dekje en er was een mooie in de buurt op te halen (op meerdere plaatsen op te halen, waaronder in onze eigen stad). Dus ik de adverteerder mailen en even later had ik al 4 reacties terug van haar.
Ik lezen want 4 reacties vond ik nogal ehh ja veel. Stonden er vrij aparte reacties is, bijv "hoe dat zo" en in de volgende ïk kan hem nu ook komen brengen voor iets meer"

Ik maar denken tegen wie is die aan het praten, dus reageer terug dat ik het even niet snap omdat ik maar 1 mailtje had gestuurd

Zie ik daarna wel mij onbekende reacties staan tussen haar antwoorden. er stond dat het wel een probleem was dat we ze niet die avond konden ophalen. En dat dat was omdat er op zaterdag mee gereden moest worden

Toen ging mij een lampje branden, mijn dochter was thuis (ik was op mijn werk met mijn mobiel) antwoord aan het geven want zij dacht dat ik haar aan het mailen was ipv die vrouw vd advertentie.

We hebben het dekje 's avonds nog wel op kunnen halen (in een andere stad) en toen heb ik het maar even netjes uitgelegd waar die rare antwoorden vandaan kwamen :o

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 13:27

Ik erger me de laatste tijd heel erg aan mensen die kortingsbonnen van bijvoorbeeld de postcodeloterij (iedere deelnemer krijgt een agenda vol kortings stripjes) per stuk voor de hoofdprijs op marktplaats gaan zetten. Of een bon die deze week in de krant/populair tijdschrift zit. Jongens.. het grootste deel van NL krijgt die bonnen ook. :')

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 13:30

Gebeurt dat :?

Ik zou ze gewoon weggeven, is toch juist leuk als een ander er wel plezier aan beleeft ?

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 13:31

Shirley schreef:
Gebeurt dat :?

Ik zou ze gewoon weggeven, is toch juist leuk als een ander er wel plezier aan beleeft ?

Ik zie het heel vaak staan. Vooral als er net zo'n kortingsboek is uitgebracht en bij iedereen op de mat ligt.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 13:32

Triest -O-

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 13:33

Shirley schreef:
Triest -O-

Tot op kortingen van verpakkingen van koeken/frisdrank aan toe, waar je dan 2,50 korting krijgt op de efteling, slagharen etc.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 13:34

Ik heb dat ook nog niet gezien, maar zouden daar nu echt mensen in trappen??

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 14:04

Kentaro schreef:
Zijn we zo gezellig of hebben we zo veel te 'zeuren' dat we al 5x 500 pagina's vol hebben?!?........... :')

HTM, is het een idee om de tassen in het weggeeftopic te plaatsen?

Ook een idee.
Maar ja, als ze het komen ophalen is makkelijker dan dat ik het verzenden moet.
Maar ga het wel doen.
Als ik iemand blij kan maken waarom niet.

En ik denk dat we het hier wel gezellig hebben.
:)* keer meeten?