Restaurantjes Deventer/Holten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-14 11:05

N0a schreef:
Kan http://www.detasca.nl/ zeker aanraden :)
Il campanile is ook zeer goed, maar Italiaans wil je dus niet. Wel beste italiaan van Nederland zag ik laatst in een artikel :D

Ziet er leuk uit.

Houd wel van de opties voor een verrassingsmenu

Liselot

Re: Restaurantjes Deventer/Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 11:12

Bistro de holterberg en restaurant hoog holten zijn ook aanraders. Vooral bij die laatste heb ik heerlijk gegeten, is wel wat duurder

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-14 15:10

Nou heb een selectie gemaakt van alle zaakjes. Kan moeilijk naar alles toe, dus heb maar een schifting gemaakt, vooral op basis van de kaart en ook de prijzen :)

Aangezien we sowieso een dagje Deventer gaan doen, gaan we daar zeer waarschijnlijk uit eten, dus 1 van deze 2 gaan we "gepland" eten: Keizerskroon of Sharing in Deventer

Dan wil ik kiezen om als verrassing te gaan eten bij 1 van deze 4, is ook lekker in de buurt van het park, das helemaal ideaal (Ribhouse saat erbij, daar heb ik vroegah weleens gegeten en dat is blijven hangen... maar eigenlijk is het misschien wat te plomp en "wild" voor gezellig een surprise avondje :+ )
Buena Vista in Rijssen (via vakantieveilingen ook menu's te koop voor een prikkie, misschien het minst onze smaak qua eten. Gaan eigenlijk nooit tapas oid eten.
Bistro De Tasca in Markelo (ma/di gesloten, ziet er leuk gezellig uit, leuke kaart met menu's)
Boode in Bathmen (al eens geweest met groot feest, wat moderner, wel onze stijl ook)
Ribhouse Texas in Voorst

We gaan 1x gepland uit eten en ik ga hem 1 keer verrassen. Nu alleen nog bedenken hoe ik dat ga doen.. Hij is as vrijdag jarig. Ik denk dat ik hem een envelop geef met daarin drie woorden: maandag, dinsdag, woensdag. Mag hij de dag kiezen.
Misschien kan ik een andere envelop maken met daarin de namen van de plaatsen, maar misschien geef ik dan al te veel weg. Iemand leuke ideeën?

Bedankt tot zover iig!

Nog even goed zitten kijken en het blijkt dat we een bedrijfsfeest bij Boode hebben gehad, ik dacht het al wel bij de eerste indruk, maar nu ik even de site goed bekijk... Was erg geslaagd, goed eten! Hadden toen aan een bar een soort loopband waar steeds kleine hapjes op gezet werden. Smaakte goed!

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 15:13

Ik wil je toch ook even NuNu aanraden in Wesepe! is vlak in de buurt van Deventer!
Echt absoluut de moeite waard!

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 15:14

En het ´t Losse hoes op de holterberg!! Daar kun je heerlijk zitten en super lekker eten!
:D

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 15:23

Van je 4 favorieten zou ik voor De Tasca gaan, echt superlekker daar!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-14 15:34

Op eet.nu en iens.nl beide het hoogste cijfer idd.

De Tasca staat ondertussen inderdaad boven aan mijn lijstje, Boode op 2 :)

In Deventer denk ik dat het Keizerskroon gaat worden.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-14 21:55

Vriendje vond Sharing niets (qua concept vnl) dus in Deventer gaat het iig Keizerskroon worden.

Nu nog zelf bedenken welke andere het gaat worden :)
Vind het heeeel moeilijk kiezen. Over alledrie (De Tasca, Boode en Ribhouse) is veel goeds te lezen en van alledrie is de kaart iets dat echt bij ons past. De Tasca is qua prijs misschien net de duurste, maar lijkt me wel top.

Iemand daar weleens zo'n verrassingsmenu genomen?

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 20:06

De tasca is idd wel goed maar mijn favoriet in Holten is Bistro De holterberg!

Naar mijn idee het beste restaurant van Deventer is Boas in het Bergkwartier. Wel behoorlijk duur maar ontzettend lekker!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-14 21:41

Bedankt voor je tips :)

Holterberg had ik al wel bekeken, maar het is iets minder onze smaak dan Boode, Ribhouse en De Tasca. En net wat prijziger (De Tasca, dagmenu 29,50 en 4 gangen surprise 36,50 tov een 3 gangen bij Holterberg voor 36)

Boas valt qua prijs af.

Voor ons is het 't belangrijkst dat we zo lekker en goed mogelijk eten in een leuke sfeer, wat past bij ons budget. Er zullen altijd betere zaken zijn, maar dat is gewoon te duur helaas :)
Wij kunnen net zo goed genieten van een goed eetcafé oid.