Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Yasmijntje schreef:Hé jakkes, wat naar voor je!
Kei hard remmen en als je bang bent om dan zelf te vallen je mobiel pakken en een (nep) gesprek gaan volgen.
Helpt altijd prima ^.^
'Hoi pap! Ja sorry dat ik nu bel..'
'Oh wat toevallig ik ben nu op de ... weg! Dus dan zie ik je zo verschijnen.'
Werkt dit ook niet, stop dan bij een random huis en doe alsof je daar woont, verder de tips opvolgen van hierboven^

Delphi schreef:Wat ik nu nog zou doen is de politie te bellen en er even een melding van maken. Dan kunnen ze daar misschien eens vaker een rondje door de beurt rijden als ze aan het surveilleren zijn. En mochten er meer klachten/meldingen komen kunnen ze misschien actie ondernemen.
linnie050 schreef:En volgende keer tijdens het fietsen de politie bellen desnoods 112 jammer dan bij twijfel gewoon doen. Dan gelijk vertellen waar je fietst waarschijnlijk is zo een man dan snel weg de politie zoekt dan wel.
Onthoud dan wel wat voor kleur jas bv iemand aan heeft of dat hij kaal is of zijn kleur haar.
xsarinax schreef:linnie050 schreef:En volgende keer tijdens het fietsen de politie bellen desnoods 112 jammer dan bij twijfel gewoon doen. Dan gelijk vertellen waar je fietst waarschijnlijk is zo een man dan snel weg de politie zoekt dan wel.
Onthoud dan wel wat voor kleur jas bv iemand aan heeft of dat hij kaal is of zijn kleur haar.
dat was niet zo moeilijk . weet heel goed hoe hij eruit ziet!
xsarinax schreef:linnie050 schreef:Hoe is het nu afgelopen? Nog melding gemaakt of de man nog tegen gekomen?
gelukkig niet tegengekomen vandaag. heb met mijn ouders overlegd en ze vonden het (nóg) niet nodig om er melding van te maken, ze denken dat ze niks voor me kunnen doen, en als het te laat is dan wel.