Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) Daarnaast vind ik de oerhollandse namen ook vréselijk, of 'kakkerige' namen zoals Roderick, Christopher of Diederik of zo..
Fairytales schreef:Ouderwetse namen of sommige namen die BN'ers hun kinderen geven. (Denk aan 'Mensje' van Angela Schijf.. haar zusje heet 'Zus') Daarnaast vind ik de oerhollandse namen ook vréselijk, of 'kakkerige' namen zoals Roderick, Christopher of Diederik of zo..
![]()
Sorry mensen die hun kinderen zo genoemd hebben!
Iselda schreef:Fairytales schreef:Ouderwetse namen of sommige namen die BN'ers hun kinderen geven. (Denk aan 'Mensje' van Angela Schijf.. haar zusje heet 'Zus') Daarnaast vind ik de oerhollandse namen ook vréselijk, of 'kakkerige' namen zoals Roderick, Christopher of Diederik of zo..
![]()
Sorry mensen die hun kinderen zo genoemd hebben!
Meen je dit!? Zus en mensje!? Omg, dat is echt zielig...
Cayenne schreef:Fairytales schreef:(Denk aan 'Mensje' van Angela Schijf.. haar zusje heet 'Zus')
Dat is wel echt heel fout
Of iemand noemen naar een overleden of foute beroemdheid. Een vriendin van mij heeft haar dochter naar Amy Winehouse vernoemd. Nee, daar moet je als kind trots op zijn
V_eraa schreef:Allemaal bloemen namen vind ik echt niet mooi, heb mensen die vrij vaak langs komen en al die meiden hebben een bloemen naam en de jongen heet storm echt hoe verzin je het.
Al die ouderwetse namen zoals Cornelia enzo vind ik ook echt verschrikkelijk!