Vannacht kans om het Noorderlicht te zien

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Willeke_

Re: Vannacht kans om het Noorderlicht te zien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 01:09

Verdorie.. Ben ik weer een dag te laat. Anders had ik mooi uit m'n zolderraampje kunnen loeren.

@Kuggur: lijkt me bijzonder zoals jij het omschrijft. Neem jij er de tijd nog voor als je het ziet of ervaar je het als "normaal"?

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 13:14

Ik was in maart 2013 een paar dagen op IJsland met m'n werk, we hadden schitterend weer, dat was wens 1, wens 2 was veel zien en wens 3 het Noorderlicht te zien. Echter, ik was lang niet fit, was heel verkouden geweest en nog steeds brak. De eerste avond gingen we met z'n allen uit eten en ik daarna met een groepje terug naar het hotel. Hotel lag mooi aan de rand van de stad en wij dus nog ff turen over het water….geen Noorderlicht te zien. Daarna maar naar het hotel gewandeld, ik ben naar bed gegaan omdat ik het niet meer volhield, de rest ging nog even een drankje doen in de bar en zijn daarna toch nog even naar buiten gegaan (half uur/3 kwartier later)…3x raden…..ja dus!! Ze hebben het Noorderlicht gezien en ik lag al te maffen. Uiteraard hebben we de avonden daarna het niet meer gezien -O- |o |o |o